Fabryczna Chłodnica jest 3 razy mniejsza i powoduje szybki wzrost temperatury cieczty.
Powoduje to reakcje komputera i ograniczenie mocy silnika.
Obecnie jest już dostępna jedna z najlepszych chłodnic dedykowanych do mustanga 05-20010, posiadająca oprócz 3 krotnie większej powierzchni to dodatkowa 2 ogromne wentylatory.


Montaz wymaga :
1 ) Podniesienia samochodu na " kobyłki " z obu stron i zdjęcia kol.
2) Zdjecia przednich nadkoli i odkreceniu srub mocujacych zderzak ( po 2 z kazdej strony )

3) Zderzak jest mocowany na 6 srubacz - po dwoe za nadkolami i 2 u gory pod atrapa grila ( pod mask a)

Majac zdjety zderzak mamy dojscie do zdemontowania chlodnicy .
W komplecie mamy nowe sruby , opaski i nowe weze, tuleje gumowe.
Demontując chłodnicę można zdjąć takze pompe , zrobi to nam wiecej miejsca.

Montaż nie wymaga specjalnych narzędzi ani umiejętności . każdy z tym sobie poradzi.
Uwazam ze jest to znakomota alternatywa aby chronic nasz silnik w upalne dni i jazda w zatloczonych korkami miastach.

ZOSTAJE NAM ELEKTRYKA - A TU POTRZEBUJE WASZEJ RADY.
( NIE MAM POJĘCIA JAK TO PODŁĄCZYĆ I GDZIE - DORADŹCIE .. WUklad ma tylko pompe - niema natomiast czujnika temperatury. ( Jest to uklad chlodzenai interkulera , nei silnika )
schematy..
http://www.orurowanie.eu/images/stories ... IAGRAM.pdf
http://www.orurowanie.eu/images/stories ... Wiring.pdf
http://www.orurowanie.eu/images/stories ... ctions.pdf
http://www.orurowanie.eu/images/stories ... COOLER.pdf