Jaki silnik do Mustanga z 2005r

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Axelf
Posty: 6
Rejestracja: 2009-04-12, 13:45

Jaki silnik do Mustanga z 2005r

Post autor: Axelf » 2010-04-03, 18:23

Witam,
Szanowni forumowicze, mam okazję kupić bardzo tanio Mustanga 4.0 V6 z 2005r. za 10000zł bez silnika, niestety silnik został totalnie uszkodzony. Przyszedł mi do głowy taki pomysł by do tego wspaniałego nadwozia wsadzić silnik z europejskiej maszyny lub japońskiej. Co byście mi mogli polecić, myślałem nad silnikiem 2.0l od BMW serii 3 tylko nie wiem jaki by się tam konkretnie nadawał, oczywiście wraz z silnikiem skrzynię biegów też by trzeba wymienić. Czy silnik 1.8 Turbo od VW mógł się nadać ? Seryjnie ma on moc 150 KM jednak wersja po chip tuningu ma ok. 192 KM a to już coś. Jak wygląda to wszystko od strony prawnej, chodzi i o rejestrowanie, problemy z przeglądem itp. Bardzo proszę o odpowiedź dziękuję



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-04-03, 18:34

silnik z nissana dobry do tuningu i sporo gratów jest do tego albo toyoty

w ostatnim gt pisali że gość do bmw wsadził silnik z japonca i to jest idealne rozwiązanie
bmw paka sztywna mocna i dużo da się odchudzić
i silniki japońskie dobre do modyfikacji



Axelf
Posty: 6
Rejestracja: 2009-04-12, 13:45

Post autor: Axelf » 2010-04-03, 19:04

Dzięki za cynk :) a wiesz może jaki konkretnie silnik by tam pasował oraz z jakiego modelu Nissana. Narazie jestem na etapie zbierania informacji o osprzęcie. Seryjnie w Mustangu było 200KM więc taka moc by mnie interesowała. Zna ktoś może jakiś warsztat, najlepiej na śląsku gdzie podjęli by się takiego zadania.
PS. Gdzie można tanio kupić silnik oraz skrzynię biegów?
PS2. Do wszystkich koneserów Mustangów, proszę nie pisać postów typu "Gościu ty chcesz zabić serce legendy" gdyż kupuję auto bez silnika więc go nie zabijam bo już jest martwy :P



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-04-03, 19:58

Obstawiałbym przy Nissana 200SX i albo lepiej - Fairlady :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-04-03, 20:10

jak dla mnie bez sensu auta za 10tyś a silnik kupi za 6-8tyś i zero problemów a swap z innego auta nawet drożej wyjdzie


Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-03, 20:36

ja proponuje silnik od stara,mocny i niezawodny :)
http://www.allegro.pl/item970259053_sil ... r_200.html
http://www.allegro.pl/item969217057_sil ... _nowy.html


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-04-03, 20:44

moim zdaniem to co chcesz zrobić totalnie mija się z celem......

swapy robi się wtedy kiedy brakuje pomysłów na tuning seryjnej jednostki lub cały zabieg wydzie taniej...ale zawsze chodzi o zwiększenie MOCY!!!

chcesz wsadzić silnik od BMW,lub nissana o mocy około 200KM tak jak było w serii w mustangu 4.0 a co z momentem który z tych silników ma 300-320NM!! jak 4.0,jak chcesz żeby brały cię w mieście skuterki to wkładaj 2.0 :zdziwko:

pomijam już koszt takiego zabiegu i całą bezsensowną dłubaninę;
-mocowania silnika
-przystosowanie łap
-układ chlodzenia połączenie
-miska olejowa dawcy może kolidować z maglem..kolejny problem
-mocowanie skrzyni
-cięcie i dorabianie,spawanie na wymiar wał napędowy
-most przełożenie seryjne z 4.0 napewno jest długie więc 2.0 nie zrobi na nim nawet zrywa na piasku..a gdzie tu mówić o normalnej jeżdzie
-podłączenie wiążki elektrycznej,sterowanie silnika,komputer, czujniki,sondy
i po tym wszystkim co będziesz miał?

Nie lepiej kupić używany motor 4.0 i zamontować go w jeden dzień,a nie latami przecierać szlaki robiąc bezsensownego swapa :przestraszony:

objeżdzi ci sie "mustang" po 1-3 latach będziesz chcial go sprzedć pomyślałeś kto kupi takiego szczepana :przestraszony:


KORAL DOBRE Z TYM STAREM :rotfl: :rotfl:
Ostatnio zmieniony 2010-04-03, 20:59 przez michal@, łącznie zmieniany 1 raz.


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-04-04, 07:45

Tu masz silniki;

http://cgi.ebay.de/Ford-Mustang-Motor-4 ... 29fe1a0a98

http://cgi.ebay.de/FORD-MUSTANG-2005-TE ... 3efc1fc223

no ten jest prawie za darmo;

http://allegro.pl/item972361107_ford_mu ... f_vat.html


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-04, 10:39

michal@ pisze: no ten jest prawie za darmo;

http://allegro.pl/item972361107_ford_mu ... f_vat.html
rzeczywiscie jak za darmo,do tego ze skrzynia..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Axelf
Posty: 6
Rejestracja: 2009-04-12, 13:45

Post autor: Axelf » 2010-04-05, 09:34

Dzieki za zainteresowanie i udzielenie konkretnych odpowiedzi. Temat do zamknięcia.



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-04-05, 17:57

Jeszcze się podepnę. Tak jak koledzy, montowałbym coś co seryjnie siedzi w Mustangu. A jak masz ambicje i kasę no i chcesz mieć niepowtarzalny projekt to swapuj coś, ale 2.0 to za słaba jednostka do takiej budy. Jak w doładowane to celowałbym w silnik rb25det (270KM) od Skyline'a a najlepszym pomysłem byłoby wolnossące V8 od BMW (M62 286KM) - wtedy koń nieźle by rwał :) Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”