Jaki silnik do Mustanga z 2005r
Jaki silnik do Mustanga z 2005r
Witam,
Szanowni forumowicze, mam okazję kupić bardzo tanio Mustanga 4.0 V6 z 2005r. za 10000zł bez silnika, niestety silnik został totalnie uszkodzony. Przyszedł mi do głowy taki pomysł by do tego wspaniałego nadwozia wsadzić silnik z europejskiej maszyny lub japońskiej. Co byście mi mogli polecić, myślałem nad silnikiem 2.0l od BMW serii 3 tylko nie wiem jaki by się tam konkretnie nadawał, oczywiście wraz z silnikiem skrzynię biegów też by trzeba wymienić. Czy silnik 1.8 Turbo od VW mógł się nadać ? Seryjnie ma on moc 150 KM jednak wersja po chip tuningu ma ok. 192 KM a to już coś. Jak wygląda to wszystko od strony prawnej, chodzi i o rejestrowanie, problemy z przeglądem itp. Bardzo proszę o odpowiedź dziękuję
Szanowni forumowicze, mam okazję kupić bardzo tanio Mustanga 4.0 V6 z 2005r. za 10000zł bez silnika, niestety silnik został totalnie uszkodzony. Przyszedł mi do głowy taki pomysł by do tego wspaniałego nadwozia wsadzić silnik z europejskiej maszyny lub japońskiej. Co byście mi mogli polecić, myślałem nad silnikiem 2.0l od BMW serii 3 tylko nie wiem jaki by się tam konkretnie nadawał, oczywiście wraz z silnikiem skrzynię biegów też by trzeba wymienić. Czy silnik 1.8 Turbo od VW mógł się nadać ? Seryjnie ma on moc 150 KM jednak wersja po chip tuningu ma ok. 192 KM a to już coś. Jak wygląda to wszystko od strony prawnej, chodzi i o rejestrowanie, problemy z przeglądem itp. Bardzo proszę o odpowiedź dziękuję
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2451
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Dzięki za cynk
a wiesz może jaki konkretnie silnik by tam pasował oraz z jakiego modelu Nissana. Narazie jestem na etapie zbierania informacji o osprzęcie. Seryjnie w Mustangu było 200KM więc taka moc by mnie interesowała. Zna ktoś może jakiś warsztat, najlepiej na śląsku gdzie podjęli by się takiego zadania.
PS. Gdzie można tanio kupić silnik oraz skrzynię biegów?
PS2. Do wszystkich koneserów Mustangów, proszę nie pisać postów typu "Gościu ty chcesz zabić serce legendy" gdyż kupuję auto bez silnika więc go nie zabijam bo już jest martwy

PS. Gdzie można tanio kupić silnik oraz skrzynię biegów?
PS2. Do wszystkich koneserów Mustangów, proszę nie pisać postów typu "Gościu ty chcesz zabić serce legendy" gdyż kupuję auto bez silnika więc go nie zabijam bo już jest martwy

- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
ja proponuje silnik od stara,mocny i niezawodny 
http://www.allegro.pl/item970259053_sil ... r_200.html
http://www.allegro.pl/item969217057_sil ... _nowy.html

http://www.allegro.pl/item970259053_sil ... r_200.html
http://www.allegro.pl/item969217057_sil ... _nowy.html
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
moim zdaniem to co chcesz zrobić totalnie mija się z celem......
swapy robi się wtedy kiedy brakuje pomysłów na tuning seryjnej jednostki lub cały zabieg wydzie taniej...ale zawsze chodzi o zwiększenie MOCY!!!
chcesz wsadzić silnik od BMW,lub nissana o mocy około 200KM tak jak było w serii w mustangu 4.0 a co z momentem który z tych silników ma 300-320NM!! jak 4.0,jak chcesz żeby brały cię w mieście skuterki to wkładaj 2.0
pomijam już koszt takiego zabiegu i całą bezsensowną dłubaninę;
-mocowania silnika
-przystosowanie łap
-układ chlodzenia połączenie
-miska olejowa dawcy może kolidować z maglem..kolejny problem
-mocowanie skrzyni
-cięcie i dorabianie,spawanie na wymiar wał napędowy
-most przełożenie seryjne z 4.0 napewno jest długie więc 2.0 nie zrobi na nim nawet zrywa na piasku..a gdzie tu mówić o normalnej jeżdzie
-podłączenie wiążki elektrycznej,sterowanie silnika,komputer, czujniki,sondy
i po tym wszystkim co będziesz miał?
Nie lepiej kupić używany motor 4.0 i zamontować go w jeden dzień,a nie latami przecierać szlaki robiąc bezsensownego swapa
objeżdzi ci sie "mustang" po 1-3 latach będziesz chcial go sprzedć pomyślałeś kto kupi takiego szczepana
KORAL DOBRE Z TYM STAREM

swapy robi się wtedy kiedy brakuje pomysłów na tuning seryjnej jednostki lub cały zabieg wydzie taniej...ale zawsze chodzi o zwiększenie MOCY!!!
chcesz wsadzić silnik od BMW,lub nissana o mocy około 200KM tak jak było w serii w mustangu 4.0 a co z momentem który z tych silników ma 300-320NM!! jak 4.0,jak chcesz żeby brały cię w mieście skuterki to wkładaj 2.0

pomijam już koszt takiego zabiegu i całą bezsensowną dłubaninę;
-mocowania silnika
-przystosowanie łap
-układ chlodzenia połączenie
-miska olejowa dawcy może kolidować z maglem..kolejny problem
-mocowanie skrzyni
-cięcie i dorabianie,spawanie na wymiar wał napędowy
-most przełożenie seryjne z 4.0 napewno jest długie więc 2.0 nie zrobi na nim nawet zrywa na piasku..a gdzie tu mówić o normalnej jeżdzie
-podłączenie wiążki elektrycznej,sterowanie silnika,komputer, czujniki,sondy
i po tym wszystkim co będziesz miał?
Nie lepiej kupić używany motor 4.0 i zamontować go w jeden dzień,a nie latami przecierać szlaki robiąc bezsensownego swapa

objeżdzi ci sie "mustang" po 1-3 latach będziesz chcial go sprzedć pomyślałeś kto kupi takiego szczepana

KORAL DOBRE Z TYM STAREM


Ostatnio zmieniony 2010-04-03, 20:59 przez michal@, łącznie zmieniany 1 raz.
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Tu masz silniki;
http://cgi.ebay.de/Ford-Mustang-Motor-4 ... 29fe1a0a98
http://cgi.ebay.de/FORD-MUSTANG-2005-TE ... 3efc1fc223
no ten jest prawie za darmo;
http://allegro.pl/item972361107_ford_mu ... f_vat.html
http://cgi.ebay.de/Ford-Mustang-Motor-4 ... 29fe1a0a98
http://cgi.ebay.de/FORD-MUSTANG-2005-TE ... 3efc1fc223
no ten jest prawie za darmo;
http://allegro.pl/item972361107_ford_mu ... f_vat.html
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Jeszcze się podepnę. Tak jak koledzy, montowałbym coś co seryjnie siedzi w Mustangu. A jak masz ambicje i kasę no i chcesz mieć niepowtarzalny projekt to swapuj coś, ale 2.0 to za słaba jednostka do takiej budy. Jak w doładowane to celowałbym w silnik rb25det (270KM) od Skyline'a a najlepszym pomysłem byłoby wolnossące V8 od BMW (M62 286KM) - wtedy koń nieźle by rwał
Pozdrawiam
