Ile kosztuje dostosowanie Mustanga z USA 2007-2010?

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adaslaw
Forumowicz
Posty: 598
Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
Model: Mustang conv. 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: skromny czarny

Ile kosztuje dostosowanie Mustanga z USA 2007-2010?

Post autor: adaslaw » 2010-04-01, 15:02

Witam

Ile mniej więcej może kosztować dostosowanie Mustanga z USA 2007-2010 do polskich wymogów / przepisów itp.?

Pozdrawiam serdecznie, Adam



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-04-01, 15:03

zalezy co chcesz dostosowywac :)
dostosowanie zawieszenia do polskich drog... hmmm jakies 5000 $ ;) :P :hyhy:



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-04-01, 15:04

tu poszukaj
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=1271

A na szybko to jak Escalar wyżej pisze - zależy. Możesz na to nie wydać ani złotówki, dużo ludzi jeździ na niezmienionych migaczach/pozycjach itd. Możesz też wydać w cholere kasy, ale w pełni i tak nie dostosujesz do przepisów.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
adaslaw
Forumowicz
Posty: 598
Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
Model: Mustang conv. 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: skromny czarny

Post autor: adaslaw » 2010-04-01, 15:30

Na razie interesuję mnie koszt "minimum", czyli dostosowania do polskich / europejskich przepisów, które muszę absolutnie zrobić, aby wóz bez problemów zarejestrować.

btw: Dziękuję za odpowiedz!



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-04-01, 15:37

adaslaw pisze:Na razie interesuję mnie koszt "minimum", czyli dostosowania do polskich / europejskich przepisów, które muszę absolutnie zrobić, aby wóz bez problemów zarejestrować.

btw: Dziękuję za odpowiedz!
aby bez problemów zarejestrować to potrzebujesz dużo szczęścia w polskich urzędach. do tego przegląd techniczny czyli u nas przede wszystkim światła pozycyjne białe nie pomarańczowe, migacze nie czerwone, przeciwmgielne światło, i przednie światła nie symetryczne. Ostatni warunek w zasadzie nie do spełnienia, więc tak czy inaczej potrzebujesz łagodnego albo znajomego kontrolera :rotfl: a co za tym idzie pozostałe warunki wtedy też możesz pominąć :D


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-04-01, 18:37

przednie lampy ogarniesz chyba samemu - wkręcić żarówki na chama w standardowe klosze to nie problem - kilka godzin roboty - koszt jeśli to zrobisz samem 2x żarówka 5w5 + gniazdka do żarówek i kabelki - max 30-40 zł - tylko trochę dłubania i trzeba to zrobić na tyle dobrze żeby potem nie parowało... - można jeszcze jakoś odgiąć lustra ale ja mam takie szczęście ze i tak muszę dawać w łape na przeglądzie bo zawsze się czegoś uczepią :]

Gorzej jest z tyłem bo masz tu na forum dział przerabianie świateł - i można się zorientowac, że to lekka masakra :) - ale do ogarnięcia.

Najprościej jak kupisz lampy europejskie na tył - z białym kloszem środkowym - nie wiem jak to się tam przerabia, ale ludzie z tym jeżdżą - możesz przerobić tak samo na standardowych kloszach, tylko po prostu bedziez miał czerwone i nie będziesz miał znaczków E czy coś tam - ale najfajniej wygląda, jak się palą wszystkie 3 tak jak go fabryka wypuściła - czyli opcja z v-leds.com - dzień roboty na tych schematach co stworzył cannigia ( mi to zajęło ze 3 jak robiłem u siebie :wstyd: - ale u olafa poszło szybko w miare ) plus koszt żarówek, cła, przesyłki - chyba ok 400 zł za te duperele.

Jak byś to przerabiał samemu to takie masz koszty dupereli potrzebnych do przeróbek - ja się w ogóle nie znam na tym a jakoś tu z pomocą ludzi z forum udało mi się to ogarnąć samemu więc to jest jak najbardziej wykonalne :)

A w ogóle to ja bym robił tak ( nawet tak zrobiłem :] ) - nic bym nie ruszał dopóki się ktoś nie przyczepi ;)


Bart

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”