Post
autor: Dark Red » 2009-11-17, 09:41
egonw3 pisze:Dziś umawiałem się na wymianę oleju. Pan się w warsztacie spytał, czy będę czekał aż wymienią, czy zostawię samochód. Bo mogą mi dać samochód zastępczy...

Testy, czy olej dobrze smaruje silnik, miałbym pewnie gratis w cenie wymiany...

Podobno w koniku mozna wlaczyc blokade i pan mechanik bedzie mogl pojezdzic mustangiem max 40 km, musze dowiedziec sie jak to sie robi...
Jesli ktos wie , prosze o info na priva bo to nie jest informacja publiczna.
Ostatnio zmieniony 2009-11-17, 09:44 przez
Dark Red, łącznie zmieniany 1 raz.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears