Telepiacy sie na boki silnik 3,8 V6
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Telepiacy sie na boki silnik 3,8 V6
Witam
Mam problem z mustangiem. Na obrotach poniżej 1000 silnik buja sie na boki. gdy dodam gazu wszystko jest ok i pracuje rowno ale na niskich sie telepie a znim skrzynia i cale nadwozie. Świece,kable zaplonowe uszczleka pod glowica sprawdzone ze ok. Jezeli ktos mial cos takiego to prosze o informacje(nie piszcie prosze zeby podlaczyc sie pod kompa bo nie ma takiej mozliwosci narazie) Jezeli ktos z posiadaczy mustanga 4gen mial cos takiego to prosze o info.
Pozdrawiam
Aleksander
Mam problem z mustangiem. Na obrotach poniżej 1000 silnik buja sie na boki. gdy dodam gazu wszystko jest ok i pracuje rowno ale na niskich sie telepie a znim skrzynia i cale nadwozie. Świece,kable zaplonowe uszczleka pod glowica sprawdzone ze ok. Jezeli ktos mial cos takiego to prosze o informacje(nie piszcie prosze zeby podlaczyc sie pod kompa bo nie ma takiej mozliwosci narazie) Jezeli ktos z posiadaczy mustanga 4gen mial cos takiego to prosze o info.
Pozdrawiam
Aleksander
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2451
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2451
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Chodzil nie rowno ze 2-3 miesiace potem zaczal sie zapowietrzac. Rozebralem wiec i wymienilem uszczelke pod glowicaX2 no i teraz jedyne co mu zostalo to ze podczas pracy na niskich obrotach to lata na boki przy czym obroty nie faluja jak normalnie jest 800-900obrtow na minute tak jest i to trzyma. Mocy nie stracil nic nie stuka tylko cale nadwozie jak auto stoi na wlaczonym silniku sie buja na boki. kable zaplonowe swiece wymienilem. Zeby bylo smieszniej robi mi sie to powoli w drugim mustangu. Zadnych plynow tez nie zuzywa oleju plynu chlodniczego jest tyle ile bylo wczesniej
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2451
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt: