Telepiacy sie na boki silnik 3,8 V6

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Telepiacy sie na boki silnik 3,8 V6

Post autor: Alexander25 » 2009-09-29, 13:39

Witam
Mam problem z mustangiem. Na obrotach poniżej 1000 silnik buja sie na boki. gdy dodam gazu wszystko jest ok i pracuje rowno ale na niskich sie telepie a znim skrzynia i cale nadwozie. Świece,kable zaplonowe uszczleka pod glowica sprawdzone ze ok. Jezeli ktos mial cos takiego to prosze o informacje(nie piszcie prosze zeby podlaczyc sie pod kompa bo nie ma takiej mozliwosci narazie) Jezeli ktos z posiadaczy mustanga 4gen mial cos takiego to prosze o info.
Pozdrawiam
Aleksander



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-09-29, 13:44

a sprawdziłeś poduszki pod silnikiem



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-09-29, 13:46

tak i ok:)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-09-29, 13:53

przeważnie takie coś występuje jak jest oberwana poduszka
nierówne obroty lub zaniskie
a co ostatnio zmieniałeś w silniku



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-09-29, 14:03

Chodzil nie rowno ze 2-3 miesiace potem zaczal sie zapowietrzac. Rozebralem wiec i wymienilem uszczelke pod glowicaX2 no i teraz jedyne co mu zostalo to ze podczas pracy na niskich obrotach to lata na boki przy czym obroty nie faluja jak normalnie jest 800-900obrtow na minute tak jest i to trzyma. Mocy nie stracil nic nie stuka tylko cale nadwozie jak auto stoi na wlaczonym silniku sie buja na boki. kable zaplonowe swiece wymienilem. Zeby bylo smieszniej robi mi sie to powoli w drugim mustangu. Zadnych plynow tez nie zuzywa oleju plynu chlodniczego jest tyle ile bylo wczesniej



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-09-29, 14:09

wieczorem zobacze jak jest u mnie bo wydaje mi się że troche na boki rusza



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-09-29, 21:35

No i jak jeszcze jakies pomysly:P ?? Mi pomysly juz sie skonczyly:) wiecj kaby co to piszcie:)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-09-29, 23:52

Umm nie wiem zupełnie jak to jest w tej generacji ale może kable WN są miejscami pomylone na świecach i baniaki nie mają tego cyklu co powinny mieć? :|


You can never have too much power, just not enough traction.

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-10-10, 16:44

na jednym garku jest lipa i znowy bedzie rozbierany silnik :/ ale moze przed zima zrobie. mam teraz maly dylemat bo idzie zima mam dwa mustangi i jedno miejsce w garazu. nie wiek ktorego trzymac w garazu a ktorego przed domem:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”