rzeczywiste spalanie

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
_adam_
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2016-09-25, 16:59
Silnik: V6 3.7
Kolor: Black

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: _adam_ » 2016-11-29, 22:07

hmm mi 3.7 przy przyjeździe 70% austrada, reszta miasto pali średnio 12/100 przy czym na autostradzie jadę ~150km/h, a w mieście trochę w korkach stoję...



Anpio
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
Model: Mustang 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black
Lokalizacja:: Śląsk

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Anpio » 2016-11-29, 23:39

U mnie spokojna jazda w trybie mieszanym i spalanie 10,6. Pomiar na dystansie ok. 3000 km, ale jazda naprawdę spokojna i tylko czasem trochę szaleństwa :D

Wiec wynik raczej spoko.

O co chodzi koledzy z tym tuningiem na 98 oktan?

Pozdrawiam :padam:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: caniggia » 2016-11-30, 01:20

Chodzi o zrobienie programu który na paliwie 98 da 20 koni więcej, przy okazji mniej spali, a przy drugiej zamieni auto z muła w dynamiczny sportowy samochód:) Przy 3 okazji zmieni skrzynię biegów z bardzo wolnej skrzyni, do bardzo szybkiej.



Awatar użytkownika
Climber
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2016-07-31, 19:20
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Climber » 2016-11-30, 16:17

Dzięki za głosy Panwie. Z tego co piszesz Matt opony, a uważasz że moje continental 275/40 R19 101Y sport contact 5 będą niewłaściwe? No i rozumiem że tuning będzie wyrzuceniem pieniędzy w błoto?



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Matt84 » 2016-11-30, 18:09

Z punktu widzenia przyczepności i wyglądu są bardzo właściwe ;) Ale na pewno jest to część odpowiedzi na pytanie, dlaczego aż tyle Ci pali - to szerokie opony "performance" które mają kleić jak najlepiej a opory toczenia mieć gdzieś. Spróbuj dopompować trochę powyżej typowych 2.2 bara, zobaczysz czy ekonomia się odrobinę polepszy kosztem komfortu.

A co do tuningu - jak masz skrzynię auto, poczujesz różnicę głownie na tym polu - ja czuję. Ale nie powiedziałbym, że to "niebo a ziemia" albo "muł kontra szybkość" - jest zauważalna poprawa, trochę kosztem długo trzymanego pierwszego biegu, co mnie odrobinę denerwuje. Paweł jednak to fachura i zrobi tak, żebyś był zadowolony. Mieszkam 40 km na północ od Ciebie, więc jak będziesz chciał możesz podjechać, przejedziesz się moim, porównasz spalanie etc.

Odnośnie mocy - przed tuningiem spróbuj znaleźć źródło wysokiego spalania. No i tuning warto robić po założeniu stożkowego filtra (Cold Air Intake) - w sumie filtr i tuning pod 98 dają podobno +40 koni. Ja nie wiem ile mojemu dodało bo do dziś nie mam wyników z wirtualnej hamowni, empirycznie i po czasach 0-100 nie widzę dużej różnicy - wydaje mi się, że zauważalna poprawa jest, podobnie jak w przypadku skrzyni. W sumie jak podjedziesz możemy się zmierzyć ;)
Ostatnio zmieniony 2016-11-30, 19:04 przez Matt84, łącznie zmieniany 1 raz.



Anpio
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
Model: Mustang 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black
Lokalizacja:: Śląsk

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Anpio » 2016-11-30, 18:29

Hej Matt, czyli mieszkasz gdzieś pomiędzy B-B, a Katowicami. Ja jestem z okolicy Katowic, wiec chętnie sprawdzę różnice po tuningu, jeśli nie będziesz miał nic przeciwko :)



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Matt84 » 2016-11-30, 18:37

Pewnie, zróbmy jakiś mini zlot, najlepiej jak pogoda trochę odpuści i będzie można bezpiecznie dokonać pomiarów metodologią drag-race ;) Sam jestem ciekaw bo moje czasy 0-100 są dla mnie lekko niesatysfakcjonujące (6 z groszami). Dwa najbliższe weekendy mam niestety wyjęte, ewentualnie w tygodniu po pracy. Piszcie priv.



Awatar użytkownika
Climber
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2016-07-31, 19:20
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Climber » 2016-12-01, 00:07

Też chętnie dołączę :-) dzięki za opinie. Pewnie będę musiał pojechać do Pawła, tylko ciężko mi się z nim na razie dogadać :-)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: caniggia » 2016-12-01, 11:26

Climber pisze:Też chętnie dołączę :-) dzięki za opinie. Pewnie będę musiał pojechać do Pawła, tylko ciężko mi się z nim na razie dogadać :-)
Jak ciężko?

Odnośnie 1 biegu, skrzynię mogę dopasować jak się komuś podoba, każdy bieg inaczej, silę i szybkość przełączania.

Matt, to Twój ten czarny co ostatnio był? To wykres zrobiłem, później Ci podeślę, bo akurat VD nie działa aktualnie z moimi logami od ostatniej wersji.

Należy pamiętać, że w v6 macie przełożenia 2.73 zazwyczaj i tam przyspieszenie 0-100 się poprawia o góra 0.5s.
Ostatnio zmieniony 2016-12-01, 11:54 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Matt84 » 2016-12-01, 11:48

Tak, to ten. Podeślij wykres - nie wiedziałem, że jednak go zmierzyłeś.

Widzę że moje odczucia się potwierdzają - chociaż jak ostatnio stał u Ciebie to chyba była wlana 95.

EDIT: dokładnie, przełożenie (chyba 3:55) i aluminiowy wał to moje następne planowane zmiany, nie spocznę dopóki nie zejdę do 5.XX :mad:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: caniggia » 2016-12-01, 12:10

Jeżeli była 95, to się wszystko zgadza. 322 konie a powinno być około 335-340. Znalazłem starszą wersję 1.2.9 i wykres jest,wysyłam Ci przez FB.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Matt84 » 2016-12-01, 12:12

Super, dzięki :)



Awatar użytkownika
Climber
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2016-07-31, 19:20
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Climber » 2016-12-01, 15:55

Panie Pawle!!! Ciężko!!! bo terminy nam nie mogą spasować ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: caniggia » 2016-12-01, 18:07

Z tym zawsze ciezko... Teraz jest troche wiecej luzu, zespol sie powiekszyl



Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: StarszyWajchowy » 2016-12-01, 18:31

caniggia pisze:Z tym zawsze ciezko... Teraz jest troche wiecej luzu, zespol sie powiekszyl
Paweł, teraz kolej na większy warsztat i jeszcze jeden podnośnik :)


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”