rzeczywiste spalanie

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
ARTUR GT
Stowarzyszenie MKP
Posty: 119
Rejestracja: 2010-12-11, 23:19
Model: MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: ARTUR GT » 2013-06-26, 17:44

koral pisze:mi GT 2005+ palil po miescie 25l/100km , GT z kompresorem Saleena 30l/100km, w trasie zarowno niedoladowany jak i doladowany potrafily zejsc do 9l/100km, a na Berlin 11l/100km ale wolno nie jechalem
Tak się trochę wtrące w temat..Jak zrobiłem porządek z twoim byłym autem to pali trasa 10-14, miasto 17 max 20,tor Poznań max 30 :D


ARTUR GT

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Koral » 2013-06-26, 18:52

Ty masz inna noge ;) mi w trasie malo palil, po miescie sporo ;) 17l/100km po miescie to mit ,bo mialem kilka GT chocby te z podpisu i kazdy mi palil 22-25 po miescie,niezaleznie czy byl w nim porzadek czy nie ;) przy spokojnej jezdzie chwilowe spalanie po meiscie latem rzeczywiscie pokazywalo 17, ale ile mozna jechac GT spokojnie ;) realnie min 20 a trasa 10-12, srednio 15-16..
fakt ze najmnej z GT w trasie spalil mi wlasnei doladowany GT bo zeszedl na 8,9l/100km , niedoladowane GT 9,5-10,5 min spalanei na trasie,a w meiscie to zalezy od nogi i pory roku,nikt mi nie powie ze nei spali 25 jak mu sie wciska a do tego jest ;) ja po miescie czesto bokami latalem ;)
Ostatnio zmieniony 2013-06-26, 19:06 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: caniggia » 2013-06-26, 19:01

Mój aktualnie w trasie z autostradami i jazdą do 140 pali 11.5, w mieście ostatnio nie chce zejść poniżej 20:)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Koral » 2013-06-26, 19:10

caniggia pisze:Mój aktualnie w trasie z autostradami i jazdą do 140 pali 11.5, w mieście ostatnio nie chce zejść poniżej 20:)
dokaldnie to samo mialy moje GT 4,6 V8


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Bolek » 2013-06-26, 19:50

Mój też 20l w mieście ale w lecie,a w zimie na krótkich odcinkach 3-5km i staniu w korkach 27-28,tylko że jazda po Krakowie to masakra...trasa 90-120km.h 10l



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: pavlito » 2013-06-26, 22:12

Żeby porównać spalanie w mieście powinniśmy sobie wszyscy odpowiedzieć na takie pytania:
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.

Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: escalar » 2013-06-26, 22:45

pavlito pisze:Żeby porównać spalanie w mieście powinniśmy sobie wszyscy odpowiedzieć na takie pytania:
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.

Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.
j.w. :)
mi pali od 9l/100km - 180 l/100km (to była najwyższa wartość chwilowego spalania zarejestrowana przez komputer przy przyspieszaniu na pierwszym biegu) :rotfl:



Awatar użytkownika
tomek888
Forumowicz
Posty: 395
Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
Model: GT Supercharged
Silnik: V8 4.6
Kolor: Alloy Grey

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: tomek888 » 2013-06-27, 00:13

Moj z kompresorem i do tego w automacie spala duuuużo:( Nie powiem żebym spokojnie jeżdził, bo kupiłem Mustanga żeby mieć frajdę z jazdy nie patrząc na spalanie, no i wychodzi nawet 35-40 l na mieście na 100km. A może przesadzam?



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Mały1973 » 2013-06-27, 00:28

tomek888 pisze:Moj z kompresorem i do tego w automacie spala duuuużo:( Nie powiem żebym spokojnie jeżdził, bo kupiłem Mustanga żeby mieć frajdę z jazdy nie patrząc na spalanie, no i wychodzi nawet 35-40 l na mieście na 100km. A może przesadzam?
Przesadzasz bo mój tyle pali jezdzac spokojnie :P


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: caniggia » 2013-06-27, 01:22

escalar pisze:
pavlito pisze:Żeby porównać spalanie w mieście powinniśmy sobie wszyscy odpowiedzieć na takie pytania:
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.

Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.
j.w. :)
mi pali od 9l/100km - 180 l/100km (to była najwyższa wartość chwilowego spalania zarejestrowana przez komputer przy przyspieszaniu na pierwszym biegu) :rotfl:
Nie widziałem mustanga który pokazuje więCej niż 99:)



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: escalar » 2013-06-28, 22:20

caniggia pisze:
escalar pisze:
pavlito pisze:Żeby porównać spalanie w mieście powinniśmy sobie wszyscy odpowiedzieć na takie pytania:
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.

Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.
j.w. :)
mi pali od 9l/100km - 180 l/100km (to była najwyższa wartość chwilowego spalania zarejestrowana przez komputer przy przyspieszaniu na pierwszym biegu) :rotfl:
Nie widziałem mustanga który pokazuje więCej niż 99:)
no to tutaj masz :)
Obrazek
było więcej ale pozniej musialem trzymac kierownice oboma rękoma :rotfl:



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Koral » 2013-06-29, 14:36

tomek888 pisze:Moj z kompresorem i do tego w automacie spala duuuużo:( Nie powiem żebym spokojnie jeżdził, bo kupiłem Mustanga żeby mieć frajdę z jazdy nie patrząc na spalanie, no i wychodzi nawet 35-40 l na mieście na 100km. A może przesadzam?
Bardzo mozliwe bo mi palil ok 30 po miescie.. po zmianie wtryskuwaczy na wieksze komputer bedzie oszukieal wiec wtedy najlepiej lac pod korek i spraedzac


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: caniggia » 2013-06-29, 14:52

Jak są nie zaprogramowane poprawnie lub w ogole to, to nic dziwnego.
Poprawnie zaprogramowane i pokazują tak samo.

A nowa v6 przy takim samym stylu jazdy jak gt poprzedni spala w zasadzie podobnie, właśnie taką jadę i mam 12 w trasie



Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Baron » 2013-07-02, 03:21

Ja muszę przyznać że po założeniu : http://www.americanmuscle.com/roush-axl ... 011gt.html" onclick="window.open(this.href);return false; spalanie wrosło drastycznie :/ jeżdżąc po mieście te 4/5km w jedna stronę dziennie nie może zejść poniżej 15L w trasienie nie zchodzi na mniej niż 13..... ALE NIE ŻAŁUJE :D



Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: rzeczywiste spalanie

Post autor: Baron » 2013-07-02, 15:35

caniggia pisze:
Baron pisze:Ja muszę przyznać że po założeniu : http://www.americanmuscle.com/roush-axl ... 011gt.html" onclick="window.open(this.href);return false; spalanie wrosło drastycznie :/ jeżdżąc po mieście te 4/5km w jedna stronę dziennie nie może zejść poniżej 15L w trasienie nie zchodzi na mniej niż 13..... ALE NIE ŻAŁUJE :D
całkiem normalna sprawa...
Tak mi sie tez wydawało ale zbieram sie z zakupem bama tunera żeby to jakoś ogarnąć :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”