Bardzo nie chcialbym wyjsc na gbura, ale... wszystko zle, od kompozycji, przez kolory, na typografii konczac.
Tym niemniej niezmiernie ciesze sie, ze temat wzbudzil jakies zainteresowanie.
Zeby nie bylo, ze tylko marudze, podsumuje kilka kwestii, ktore chodza mi po glowie odnosnie projektu:
1. mustang, podobnie jak harley, jest marka o bardzo wysokiej rozpoznawalnosci - zwroccie uwage, ze w reklamach hd samo logo jest komunikowane w bardzo subtelny sposob, wystarczy pokazac motor, klimat i odbiorca wie juz z jaka marka ma doczynienia. dlatego pozwolilem sobie "zagrac" samym koniem.
2. target - grupa odbiorcow jest bardzo spolaryzowana, mustangami jezdzi zarowno mlodziez jak i starsi, dlatego im czystszy przekaz tym lepiej.
2+1. jako, ze u genezy marki mustang lezy szeroko rozumiana wolnosc komunikacja wizualna powinna z tym korespondowac. dlatego preferowany bylby lekki wzor, bez siatki, apli, itd.
4. wstrzymalbym sie z umieszczaniem na wizytowce wszystkich linkow, nazw handlowych i statutu stowarzyszenia - pamietajmy, ze ani nie baner, ani prospekt reklamowy. nie ma sensu dublowac informacji.
odeslanie odbiorcy na strone klubowa jest najbezpieczniejsze - stad trafi na fb, forum i dowie sie wszystkiego o klubie. dodatkowo domena jest na tyle szczesliwa, ze zawiera juz w sobie slowa mustang i klub, wiec kazdy srednio rozgarniety odbiorca powinienen sobie z tym rebusem poradzic. =]