to odpowiem na powyższą wiadomośćstang67 pisze:To trzeba mówićPietrek pisze:ja to wiem , bo jestem z nim w kontakcie ale prosze innych o jakies wskazowki bo na oko widac ze wymaga duzo pracy potrzebuje bardziej precyzyjnychPrzed piaskowaniem ciężko dokładnie ocenić, ale widzę tu pełny remont blacharski do roboty - nadkola dziurawe, klapa naprawiana taśmą
pewnie bez przynajmniej kilku elementów podłogi się nie obędzie...
Dalej wnętrze zdezelowane i fotele i boczki z innego rocznika, wydech na złom, skrzynia też tak średnio wygląda od zewnątrz... silnik kiedyś robiony ale kto wie...
Najlepiej było by go obejrzeć na żywo bo ze zdjęć to ciężko ocenić. Na pewno to nie jest K code oryginalny bo cena nie ta... ale i tak jak na "nasze czasy" i stan auta to cena spoko. Do włożenia gdzieś 50-60 patoli robiąc "porządnie ale nie przesadnie drogo"

Pierwsze pytanie co znaczy klapa naprawiana taśmą?


Podłogę wymieniał 13lat temu (faktura), ale już zaczyna ją pobierać więc wymiany wymagają standardowe miejsca.
fotele z innego rocznika? po czym wnosisz?

Nie wiem jaki u Ciebie jest wydech ale tutaj wygląda że jest dość w dobrym stanie (zerknij na puszki, jeśli takie wyrzucasz to chętnie odkupie od Ciebie w cenie złomu

Co do malowania auta nie ma co wiele się rozpisywać, tak pomalował go ktoś wałkiem
