Pietrek pisze:ja to wiem , bo jestem z nim w kontakcie ale prosze innych o jakies wskazowki bo na oko widac ze wymaga duzo pracy potrzebuje bardziej precyzyjnych

To trzeba mówić

Przed piaskowaniem ciężko dokładnie ocenić, ale widzę tu pełny remont blacharski do roboty - nadkola dziurawe, klapa naprawiana taśmą

pewnie bez przynajmniej kilku elementów podłogi się nie obędzie...
Dalej wnętrze zdezelowane i fotele i boczki z innego rocznika, wydech na złom, skrzynia też tak średnio wygląda od zewnątrz... silnik kiedyś robiony ale kto wie...
Najlepiej było by go obejrzeć na żywo bo ze zdjęć to ciężko ocenić. Na pewno to nie jest K code oryginalny bo cena nie ta... ale i tak jak na "nasze czasy" i stan auta to cena spoko. Do włożenia gdzieś 50-60 patoli robiąc "porządnie ale nie przesadnie drogo"
