Pompa wspomagania Problemy
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2009-03-04, 22:01
- Model: mustang 1999
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: żółty
Pompa wspomagania Problemy
Witam wszystkich.Jestem tu nowy i słabo orientuję się w temacie.Tydzień temu kupiłem Konia 99r 3.8 model 2000r.Pierwszy problem to moc.Po zakupie zorientowałem się,że konik ma tylko 112 KW co przy automacie wyciaga z trudem 160/h=śmiech.Jak na to zaradzić?Drugi problem to pompa wspomagania,która przy skręcaniu wydaje taki dźwięk-dzzzyt,dzzzyt.Gdzie dostać nową?Ponadto świeci mi service engine soon i nie wiem czy powinienem wymienić filtr i olej,czy reaguje tak na nasze paliwo 95.Wspomnę jeszcze,że przy pełnym zbiorniku albo więcej niż połowa wycieka paliwo bo nie ma gumowej uszczelki przy wężu.Nie wiem również czy to normalne,ale na wybojach trochę buja tył.Po za tym autko jest fajne.Jedyne takie w mojej mieścinie.Bardzo proszę o wszelkie porady.Pozdrawiam.
Re: Pompa wspomagania Problemy
Tutaj ci musi Radek pomóc.kojot pisze:Witam wszystkich.Jestem tu nowy i słabo orientuję się w temacie.Tydzień temu kupiłem Konia 99r 3.8 model 2000r.Pierwszy problem to moc.Po zakupie zorientowałem się,że konik ma tylko 112 KW co przy automacie wyciaga z trudem 160/h=śmiech.Jak na to zaradzić?Drugi problem to pompa wspomagania,która przy skręcaniu wydaje taki dźwięk-dzzzyt,dzzzyt.Gdzie dostać nową?Ponadto świeci mi service engine soon i nie wiem czy powinienem wymienić filtr i olej,czy reaguje tak na nasze paliwo 95.Wspomnę jeszcze,że przy pełnym zbiorniku albo więcej niż połowa wycieka paliwo bo nie ma gumowej uszczelki przy wężu.Nie wiem również czy to normalne,ale na wybojach trochę buja tył.Po za tym autko jest fajne.Jedyne takie w mojej mieścinie.Bardzo proszę o wszelkie porady.Pozdrawiam.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
współczesne V6 4,0 m ograniczenie do 180 km/h ,więc kto wie co jest założone u Ciebie ........... ale to chyba nie tokojot pisze:Witam wszystkich.Jestem tu nowy i słabo orientuję się w temacie.Tydzień temu kupiłem Konia 99r 3.8 model 2000r.Pierwszy problem to moc.Po zakupie zorientowałem się,że konik ma tylko 112 KW co przy automacie wyciaga z trudem 160/h=śmiech.

najpierw wymień płyn a najlepiej wszystkie płyny ,od tego trzeba zacząć. Pompę można regenerować ale ile pociągnie taka regenerowana - nie wiem ,równie dobrze ta którą masz będzie służyła baardzo długo bez ruszania jej. Hałasuje przy każdym skręcaniu czy tylko na maksa ? Jesli tylko na maksa - możesz to na razie olać,ja sie rozsypie to pumpkę kupisz w USA jak będzie problem pisz na forumkojot pisze:Drugi problem to pompa wspomagania,która przy skręcaniu wydaje taki dźwięk-dzzzyt,dzzzyt.Gdzie dostać nową?
paliwo jest oki .......... inni jeżdżą na lpg i też jest dobrzekojot pisze:Ponadto świeci mi service engine soon i nie wiem czy powinienem wymienić filtr i olej,czy reaguje tak na nasze paliwo 95.

Najpierw ,przeskanowałbym kompa przez obdII ,to może być wszystko od sondy lambda po uszkodzony egr. Jeśli nie jesteś pewien na 100 % kiedy były robione wymiany ,pozmieniaj płyny najszybciej jak to możliwe.
to musisz zrobić od razu ,chyba że chcesz spalić autokojot pisze:Wspomnę jeszcze,że przy pełnym zbiorniku albo więcej niż połowa wycieka paliwo bo nie ma gumowej uszczelki przy wężu

amortyzatory ? Może na "szarpaki" warto się udać.kojot pisze:Nie wiem również czy to normalne,ale na wybojach trochę buja tył.
Hmmm.............. wiedziałeś o tym wszystkim przed zakupem auta ,czy odkryłeś po?
Jeśli wiedziałeś ..... co mówił właściciel ? Jeśli nie wiedziałeś - zabij go

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2009-03-04, 22:01
- Model: mustang 1999
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: żółty
Dzięki za porady.Tak zrobię.Właściciel mówił mi wszystko.Ja też widziałem,ale byłem jak zahipnotyzowany i coś mówiło mi bym go kupił.Nie jest to mój pierwszy amerykaniec.Miałem Chryslera Sebringa i tez troche z nim jaj.Porobię przy nim, podłubie i będzie cacy.Nie wiem tylko jakie płyny wlać.Pewnie najlepiej oryginalne.Mam jeszcze jedną prośbę.Chciałbym sie dowiedzieć ile faktycznie ma przjechane.Facet zapewniał,że 12.000 mil.Podaje vin 1FAFP4045XF152885.Dałem za niego 14.500 PNL Czy to dużo?
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
Chyba nikt teraz nie ma dostępu do carfaxu tu możesz za 15 zł wykupić raport http://allegro.pl/item577537775_autoche ... n_usa.html
W carfaxie jest 6 wpisów pod tym vinem
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
W carfaxie jest 6 wpisów pod tym vinem
wydaje się że małokojot pisze:Dałem za niego 14.500 PNL Czy to dużo?

taki mały przebieg i tyle z nim problemów ??????? Coś nie bardzo chce mi się wierzyć - powinien wyglądać perfekt i tak powinien jeździćkojot pisze:.Facet zapewniał,że 12.000 mil
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2009-03-04, 22:01
- Model: mustang 1999
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: żółty
Facet wrócił z USA i chciał tu zostać.Miał ponoć trzy auta.Nie spodobało mu sie i wraca.Sprawdzałem na carfaxie poduchy i nie ma wpisu.Troche sie boję czego moge sie dowiedzieć.A tak na prawde to nie ma takiej tragedii.Zrobiłem nim do domu 330 km i wszystko ok.Nic nie stuka czy puka.Muszę sie przyzwyczaić do tylnego napędu bo nigdy nie miałem.Mam kontakt z gościem i jest w stanie wszystkie części przysłać mi ze Stanów.Tylko,że jestem niecierpliwy i chciałbym miec wszystko już,zaraz.Musze sobie dać na wstrzymanie.Pozdrawiam.