Nowy Mustang 2011 5.0 i 3.7

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-31, 20:15

PaniC pisze:A tak swoją drogą to Mustang V6 2011 zostal ogloszony najbardziej ekonomicznym autem sportowym. Z predkoscia okolo 43,9 mph przejechal 48,5 mil na 1 galonie czyli niecale 5 litrow na 100 km -.-
Kurde :rotfl: Meganka 1.5dci więcej pali :) Naprawde rezultat spalania szokuje



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-08-31, 21:55

Shelby wraca z produkcją? Twin-Turbo dla V6? No way :D

http://www.automk.com/viewthread.php?ti ... ht=mustang

Ale to jeszcze nie pewne bo narazie odbierają feedback od klientów. Pozyjemy, zobaczymy -.-


Mariusz :)

Obrazek

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-08-31, 23:36

Jak widać idą w stronę Europy i Japonii. Księgowi doszli do głosu, że duża ilość koni z dużej pojemności nie sprzedaje się już tak dobrze. Za chwilę będziemy mieli Mustangi Skylinery.

Osobiście nic nie mam do biturbo (szwagier ma w suprze) bo wiem jak to zapier....la i robi mnie na każdym dystansie. Ale tym samym kończy się pewna era amerykańskich motorów gdzie konie były z pojemości a nie z turbin.

Chociaż ten GT 5.0 ........mniam.
Nie chciałby się ktoś wybrać na SEME i podpatrzyć nowinki? :hyhy: :hyhy:



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-09-01, 07:32

Kuba pisze: Chociaż ten GT 5.0 ........mniam.
Nie chciałby się ktoś wybrać na SEME i podpatrzyć nowinki? :hyhy: :hyhy:
a to kiedy sa ? :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-09-01, 10:54

Jak pewnie niektórzy wiedzą, Shelby planuje wypuścić 5500 egzemplaży nowego modelu 2011. Rzućcie okiem na historie produkcji wszystkich mustangów. Jako ze rzekomo ma być to ostatni Shelby to produkcja jest calkiem mala.

Production Mustangs Made:
Does not include specialty Mustangs

1964 to 1966 : Originals – 1,288,557

1967 to 1973: Big Boys – 1,688,953

1974 to 1978: Mustang II – 1,107,718

1979 to 1993: Fox Chassis – 2,597,714

1994 to 1998: SN95 Small Scoop – 729,670

1999 to 2004: SN95 Big Scoop – 915,900

2005 to 2009: S197 Modern – 513,984

2010: ***Ultra Modern: **47,524

Total Production of all Mustangs: 8,920,020

Specialty Mustangs Made:

1964 Indy 500 Pace Car: 36
1965 GT: 15106
1965 A/FX Factory Drag Car: 15
1965 Shelby GT350: 561*
1965 Shelby GT350R/H: 2378*
1966 Shelby GT350 & H: 2386*
1967 Shelby GT350: 1175*
1967 Shelby GT500: 2048*
1967 Shelby GT500 Super Snake: 1
1968 Shelby GT350: 1656*
1968 Shelby GT500: 1542*
1968 Shelby GT500 KR: 1252*
1968 Cobra Jets: 2827
1969 Mach 1: 72458
1969 Boss 302: 1628
1969 Boss 429: 857
1969 Shelby GT350 & H: 1281*
1969 Shelby GT500: 1872*
1970 Shelby GT350/500: 790*
1970 Boss 302: 7013
1970 Boss 429: 499
1971 Boss 351: 1806
1978 King Cobra: 4971
1984 20th Anniversary: 5260
1984 to 1986 SVO Mustangs: 9844
1995 GTS: 6370
1983 to 2000 Saleen: 6279*
2001 Bullitt Mustangs: 5582
2008 Bullitt Mustangs: 5773
2009 Bullitt Mustangs: 1927
2004 SVT: 5664
2003-2004 Mach 1: 16789
1993-2004 Cobra/R: 79728
2000 –2002 Roush: 2166*
2006 Hertz production: Coupes
500 Total Production
496 auto, 4 manual transmission
2007 Shelby GT information:
Black Coupes 3,385 (5 spd. 2,876 auto. 509)
White Coupes 2,266 (5 spd. 1,771 auto. 495)
Total Production 5,651
2007 Hertz production: Convertibles
500 Total Production
482 auto, 18 manual transmission
2007 Shelby GT500: 10844
2008 Shelby GT information
Blue Coupes 1121 5 spd. 973 auto. 148
Blue Convertibles 778 5 spd. 573 583 auto. 195
Grabber Orange Coupes 215 5 spd. 211 auto. 4
Grabber Orange Conv. 0
Barrett Jackson Coupe 61 5 spd. 47 auto. 14
Barrett Jackson Conv. 39 5spd. 28 auto. 11
Total Production 2214
Coupe 1397 5spd.1231 auto. 166
Convertible 817 5spd. 611 auto. 206
2008 Shelby GT500: 8583
2008 Shelby GT500 KR: 1000
2009 Shelby GT500: 3559
2009 Shelby GT500 KR: 1571
2010 Shelby GT500 Coupes: 3545
2010 Shelby GT500 Convertibles: 913
2011 Shelby GT500 Coupes Planned: 2539
2011 Shelby GT500 Convertibles Planned: 676





Total Specialty Mustangs Built: 311,635*

Total of All Mustangs Built: 9,231,655*


*Early Shelby’s, Roush’s, Saleen’s could be in the total of Ford Mustangs built numbers as they are shipped to these companies to be modified. No Steeda Mustangs are included.

**Only source I could fine was a January 2010 to July 2010 sales report.

***I gave this name to differentiate the difference in body style on the S197 chassis.


Źródło: http://www.shelbyforums.com/forums/shel ... tangs.html

Geeez, to jest naprawde malo. No ale powoli zaczynają mnie męczyć te durne nowinki, plany i obietnice Shelby/Forda bo jezeli w gre wchodzi kasa to zawsze mozna zrobic w durnia klientów. Czlowiek czuje sie wyjątkowy ze kupuje ostatni wypust shelby (czyżby?), a tutaj chodzą plotki o TwinTurbo. Żenada :wstyd:
Ostatnio zmieniony 2010-09-01, 16:11 przez PaniC, łącznie zmieniany 1 raz.


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2010-09-01, 21:06

To i ja:

Wiecie, że jak do Polskiego Fiata 126p włożycie silnik np.LS9 to będzie szybszy od Mustanga 2011? I tańszy! ;) :D

Ja wolę jeździć ciężkim GT500, niż cośtamcośtam z dołożonym kompresorem prawie tak dobre jak GT500. I super, że z jakiegoś silnika po mega wzmocnieniu można zrobić 700 czy 900KM. 1000KM silniki GT500 wytrzymują w serii, a po zakuciu... dużo więcej.

I jeszcze merytorycznie odn. doładowywania 5.0 coyote - jak zobaczę jeżdżące w PL, uwierzę. To wolnossący silnik z alu blokiem. Dla przykładu - teoretycznie istnieją zestawy kompresora do LS7, które jest właśnie ssące i alu blok. Teoretycznie (na USA stronach) to pięknie działa. W praktyce nie. Znam kilka takich przypadków osobiście.
Dlatego LS9 bazuje na LS3, a nie na dużo nowocześniejszym LS7.
Domyślam się, że podobnie może być z Coyote 5.0 Mustanga...


2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-09-03, 08:55

Mustang Boss 302 2012 - dla mnie rewelacja :padam:

http://www.amerykany.v10.pl/Ford,Mustan ... 47306.html


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-03, 09:26

Aluminiowy silnik




Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2010-09-03, 11:23

koral pisze:
PMN pisze: Wiecie, że jak do Polskiego Fiata 126p włożycie silnik np.LS9 to będzie szybszy od Mustanga 2011? I tańszy! ;) :D

Ja wolę jeździć ciężkim GT500
nie wolisz bo od roku probujesz go sprzedac :P ;)
Wolę, wolę! Bo GT500 kupiłem. Innego mustanga zwyczajnie bym nigdy nie kupił :D
Sprzedać chcę choć bez spinki - fajnie mieć coś nowego/szybszego.

Przyznać natomiast muszę, że 2011 5.0 jest pierwszym mustangiem nie GT500, który mi się podoba.

Niemniej, jakikolwiek Mustang GT z dołożonymi kompresorami, zbliża się lub nieznacznie wyprzedza w osiągach SERYJNE GT500. Ja zwyczajnie nie wierzę w "taniej i lepiej".



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-09-23, 22:22

http://mustangsdaily.com/blog/2010/09/2 ... ustang-gt/

Pierwsza poważna wada seryjnego mustanga w manualu :( Tylko te produkowane do 25 kwietnia 2010 roku. Wiecej info w mini-artykule na www. Czyżby skrzynka nie byla wystarczająco wytrzymala na przeciązania z seryjnego V8?


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-09-27, 20:24

No tak, panom z Fastlane nie przypadl do gustu seryjny 2011 GT także postanowili go troszeczke poprawić i rzucili go na 1/4 mili. Jak sie okazalo, są znacznie lepsi niz ekipa z Leather Performance którym to udało sie osiągnąć "niską jedenastkę" na tym biegu. Fastlane zmusiło Konika do szybszego galopu (engined powered ale na seryjnej zawieszce). Konik tocząc piane z ust, zasapany skonczyl wyscig juz po przeszlo 10 sekundach ;] Kowboje zapowiedzieli dalsze treningi źrebaczka i osiągnięcie 9 sekund na mecie. Zapraszam do obejrzenia nagrania.

http://mustangsdaily.com/blog/2010/09/2 ... 4-133-mph/


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-27, 21:46

Zauwazcie ze jak chodza to im buty sciaga asfalt ..



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Nowy Mustang 2011 5.0 i 3.7

Post autor: Koral » 2012-09-07, 08:16

kiedy wejdzie do sprzedazy ten model twin-turbo Ecoboost V6 ? czy juz wszedl a ja nic nie wiem?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Nowy Mustang 2011 5.0 i 3.7

Post autor: stang232 » 2012-09-07, 08:37

Planują włożyć EcoBoosta w 2015 roku do następnej generacji.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”