Hej!
Serdecznie polecam upgrade zegarów u Rico
Bardzo szybka i sprawna przeróbka w bardzo przystępnej cenie.
W moim przypadku to była tylko namiastka tego co Rico poprawił w moim Mustangu
Zakres prac jakie zostały wykonane był dosyć spory i czasochłonny ale wszystko jest zrobione na tip top albo i lepiej.
A co dokładnie zostało zrobione?
- Usuniety wyciek z silnika ( uszczelniacz wału za kołem pasowym)
- Upgrade hamulcow przednich z fabrycznych na sportowe 336mm wraz z wymiana jarzm oraz tuningi serwa (w końcu auto zaczeło hamować a reakcja jest praktycznie natychmaistowa)
- Wymiana stabilizatorów
- Dołozenie rozpórek ( ostre zakręty nie są już takie straszne ;P a na siedzeniu nie ma plamy )
- Uszczelnienie mostu oraz poprawa luzów
- Wymiana podswietlenia Galki zmiany biegów oraz naprawa taśmy
- Upgrade zegarów z base na premium oraz przeprogramowanie licznika, zeby zgadzal sie przebieg
- Wymiana zaworu EVAP
A teraz wisienka na torcie
-Budowa całkowicie nwoego układu wydechowego
Od katów całość 2.5" X-Pipe + 4 rezonatory + końcowy wydech SLP Loudmouth
Dzwiek jest przepotezny jak na 4.0

o czym oczywisice Rico mnie poinformował.
Kilka uwag gdyby ktos chcial taki sam zestaw - Rico również potwierdzi, że trzeba sie dobrze zastanowić bo JEST GŁOŚNO!!!
-Cold start n oto cos pieknego ciezko odroznic na pcozatku od V8
-do 2400 obrotow jest przyjemny basowy bulgot
- przy 2500 obrotow zaczyna się dosyć meczacy drone przy dluzszej jezdzie ale sa na to dwa rozwiazania : a) jechać poniżęj 140km/h b) jechać powyżej 150km/h
- od 3000 do 6250 obrotow zaczyna się magia, ryk jest potezny i brzmi jak rasowe amerykańskie auto.
- Z uwagi na to, że jest to praktycznie Full przelot przed odbiorem Rico dołożył 4 rezonatory bo przy aucie na daily byla mega przeginka
Poza tym wszystkim Rico porobił jakieś małe poprawki przy okazji a jeśli o czymś zapomniałem to przepraszam ;P
Podsumowując polecam kolegę Rico każdemu posiadaczowi S197 w szczególnosci z 4.0, wiedza jaka on posiada jest przeogromna i wiele mozna sie dowiedziec i nauczyc.