Liczniki wersja PREMIUM 2005/2009 GT4.6 w km/MPH + wiązka + sterowanie INFO SETUP RESET
Jest to UPGRADE mustanga 2005/9 4.0 V6, 2005/9 4.6 V8
stan bardzo dobry założyć i jeździć
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU NA MIEJSCU (wszystko na gotowo max 1h)
w przypadku braku wiązki istnieje możliwośc dołożenia
masz pytania co do instalacji zadzwoń tel. 691 198 377
licznik KM/H wersja PREMIUM 2005/2009 GT4.6
cena 1300 pln
licznik MPH wersja PREMIUM 2005/2009 GT4.6
cena 800 pln
sterowanie INFO SETUP RESET
cena 200 pln
WIĄZKA Z INSTALACJĄ
cena 400 pln
UPGRADE licznik 05-09 km/MPH
Regulamin forum
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane
-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.
------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW
Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.
NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane
-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.
------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW
Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.
NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
-
- Forumowicz
- Posty: 106
- Rejestracja: 2017-06-18, 10:47
- Model: 2011
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały
UPGRADE licznik 05-09 km/MPH
Ostatnio zmieniony 2024-07-01, 19:25 przez Rico123, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-12-07, 15:53
- Model: Base
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Kraków
- Stajnia: Stajnia Małopolska
Re: UPGRADE licznik 05-09 km/MPH
Hej!
Serdecznie polecam upgrade zegarów u Rico
Bardzo szybka i sprawna przeróbka w bardzo przystępnej cenie.
W moim przypadku to była tylko namiastka tego co Rico poprawił w moim Mustangu
Zakres prac jakie zostały wykonane był dosyć spory i czasochłonny ale wszystko jest zrobione na tip top albo i lepiej.
A co dokładnie zostało zrobione?
- Usuniety wyciek z silnika ( uszczelniacz wału za kołem pasowym)
- Upgrade hamulcow przednich z fabrycznych na sportowe 336mm wraz z wymiana jarzm oraz tuningi serwa (w końcu auto zaczeło hamować a reakcja jest praktycznie natychmaistowa)
- Wymiana stabilizatorów
- Dołozenie rozpórek ( ostre zakręty nie są już takie straszne ;P a na siedzeniu nie ma plamy )
- Uszczelnienie mostu oraz poprawa luzów
- Wymiana podswietlenia Galki zmiany biegów oraz naprawa taśmy
- Upgrade zegarów z base na premium oraz przeprogramowanie licznika, zeby zgadzal sie przebieg
- Wymiana zaworu EVAP
A teraz wisienka na torcie
-Budowa całkowicie nwoego układu wydechowego
Od katów całość 2.5" X-Pipe + 4 rezonatory + końcowy wydech SLP Loudmouth
Dzwiek jest przepotezny jak na 4.0 o czym oczywisice Rico mnie poinformował.
Kilka uwag gdyby ktos chcial taki sam zestaw - Rico również potwierdzi, że trzeba sie dobrze zastanowić bo JEST GŁOŚNO!!!
-Cold start n oto cos pieknego ciezko odroznic na pcozatku od V8
-do 2400 obrotow jest przyjemny basowy bulgot
- przy 2500 obrotow zaczyna się dosyć meczacy drone przy dluzszej jezdzie ale sa na to dwa rozwiazania : a) jechać poniżęj 140km/h b) jechać powyżej 150km/h
- od 3000 do 6250 obrotow zaczyna się magia, ryk jest potezny i brzmi jak rasowe amerykańskie auto.
- Z uwagi na to, że jest to praktycznie Full przelot przed odbiorem Rico dołożył 4 rezonatory bo przy aucie na daily byla mega przeginka
Poza tym wszystkim Rico porobił jakieś małe poprawki przy okazji a jeśli o czymś zapomniałem to przepraszam ;P
Podsumowując polecam kolegę Rico każdemu posiadaczowi S197 w szczególnosci z 4.0, wiedza jaka on posiada jest przeogromna i wiele mozna sie dowiedziec i nauczyc.
Serdecznie polecam upgrade zegarów u Rico
Bardzo szybka i sprawna przeróbka w bardzo przystępnej cenie.
W moim przypadku to była tylko namiastka tego co Rico poprawił w moim Mustangu
Zakres prac jakie zostały wykonane był dosyć spory i czasochłonny ale wszystko jest zrobione na tip top albo i lepiej.
A co dokładnie zostało zrobione?
- Usuniety wyciek z silnika ( uszczelniacz wału za kołem pasowym)
- Upgrade hamulcow przednich z fabrycznych na sportowe 336mm wraz z wymiana jarzm oraz tuningi serwa (w końcu auto zaczeło hamować a reakcja jest praktycznie natychmaistowa)
- Wymiana stabilizatorów
- Dołozenie rozpórek ( ostre zakręty nie są już takie straszne ;P a na siedzeniu nie ma plamy )
- Uszczelnienie mostu oraz poprawa luzów
- Wymiana podswietlenia Galki zmiany biegów oraz naprawa taśmy
- Upgrade zegarów z base na premium oraz przeprogramowanie licznika, zeby zgadzal sie przebieg
- Wymiana zaworu EVAP
A teraz wisienka na torcie
-Budowa całkowicie nwoego układu wydechowego
Od katów całość 2.5" X-Pipe + 4 rezonatory + końcowy wydech SLP Loudmouth
Dzwiek jest przepotezny jak na 4.0 o czym oczywisice Rico mnie poinformował.
Kilka uwag gdyby ktos chcial taki sam zestaw - Rico również potwierdzi, że trzeba sie dobrze zastanowić bo JEST GŁOŚNO!!!
-Cold start n oto cos pieknego ciezko odroznic na pcozatku od V8
-do 2400 obrotow jest przyjemny basowy bulgot
- przy 2500 obrotow zaczyna się dosyć meczacy drone przy dluzszej jezdzie ale sa na to dwa rozwiazania : a) jechać poniżęj 140km/h b) jechać powyżej 150km/h
- od 3000 do 6250 obrotow zaczyna się magia, ryk jest potezny i brzmi jak rasowe amerykańskie auto.
- Z uwagi na to, że jest to praktycznie Full przelot przed odbiorem Rico dołożył 4 rezonatory bo przy aucie na daily byla mega przeginka
Poza tym wszystkim Rico porobił jakieś małe poprawki przy okazji a jeśli o czymś zapomniałem to przepraszam ;P
Podsumowując polecam kolegę Rico każdemu posiadaczowi S197 w szczególnosci z 4.0, wiedza jaka on posiada jest przeogromna i wiele mozna sie dowiedziec i nauczyc.
Ostatnio zmieniony 2024-01-24, 19:57 przez axelcracowstang, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-12-07, 15:53
- Model: Base
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Kraków
- Stajnia: Stajnia Małopolska