przesiadka z 3.7 na 5.0

Moderatorzy: stang232, Ronin, stang232, Ronin

Regulamin forum
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane

-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.

------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW

Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.

NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
Awatar użytkownika
Ślimak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 564
Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
Model: Charger 6.4 V8
Silnik: inny V8
Kolor: Silver
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: przesiadka z 3.7 na 5.0

Post autor: Ślimak » 2020-05-08, 08:44

U mnie różnica między 3.7 a 5.0 to 5 litrów w mieście.
Na trasie jeszcze za mało V8 jeździłem aby to ocenić, ale spodziewam się 2-3.
Słuszny kierunek zmian ;)
Ja już myślę o 5.7/6.4 w Dodge’u :wstyd:



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: przesiadka z 3.7 na 5.0

Post autor: mjaza » 2020-05-08, 21:07

O ile 6.4 warty uwagi - mam w SRT8, to 5.7 to cofanie się względem 5.0 w mustangu.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: przesiadka z 3.7 na 5.0

Post autor: Matt84 » 2020-05-08, 21:53

Jeżeli chcesz zostać przy wolnossącym, to 6.4 jest faktycznie lepszy. Ale gdy w perspektywie jest doładowanie, to tylko 5.7. 6.4 się nie nadaje ze względu na słabe pierścienie tłoków.

No i generalnie nie powiedziałbym, że 5.7 to krok w tył. Dodge to wielkie krowy i dlatego osiągi są nieco gorsze, ale płaski przebieg momentu i prawdziwa "muscle" charakterystyka i dźwięk to jest coś, co tygrysy lubią najbardziej i o co w Mustangu trudno... To się kupuje dla charakteru, nie dla urywania ułamków sekund.



ODPOWIEDZ

Wróć do „SAMOCHODY”