
sn95 GT Godzilla - mustang z popiołów
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Koniec walki z uszczuplaniem przewodów. Zostały światła do zrobienia. Jutro przeszczepiam drzwi i skręcam budę 

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Nie wyrobiłem się
zostały 2 złączki do zrobienia i buda do skręcenia...

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Słabo z czasem. Wracam do pl dopiero w listopadzie. Elektryka prawie zrobiona. Muszę zrobić nową konsole na bezpieczniki i przełączniki i podpiąć abs. Nie wspomnę o całej szopie modów 

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Heh nie łam siękosztami. Mój zielony wyszedł już pona 100k a fioletowy 35k:)
302 HOooooo
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Kosztami się nie przejmuję ale brakiem czasu już tak 

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 212
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Spokojnie - potrwa ile musi ale na pewno będzie to cudeńko.
Szacun za podjęcie takiego wyzwania i ratowanie SN-a.
Szacun za podjęcie takiego wyzwania i ratowanie SN-a.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Elektryką narazie się nie bawiłem, wciąż została konsola do podłączenia. Niestety schematy zostawiłem z prywatnym laptopem w Niemczech
. Zająłem się za to zawieszeniem. Okazało się, że tylnych amortyzatorów nie mam, a "quad shocki" wyleciały. Na tył poleciały regulowane amrotyzatory od e36. Jakby kto pytał: trzeba delikatnie zeszlifować dolne mocowanie amortyzatora (jakieś 2mm) żeby weszło w uchwyt. Sam amortyzator po sprężeniu jest ok 4mm krótszy ale po rozprężeniu o ponad 4cm dłuższy... Różnica skoku spora, a dupa w SN95 lżejsza. Mam nadzieję, że rozkładem masy i regulacją amortyzatora uda się wszystko ogarnąć. Nie byłbym sobą jakby wszystko szło łatwo... 8 miesięcy temu kupiłem sprężyny na tył i okazuje się, że złe. Dół sprężyn ma wąskie oczko, a te co przyszły mają po całości taką samą średnicę. Orientuje się ktoś czy można to włożyć i się nie martwić czy jednak kupić dobre? Na wymianę chyba nie mam co liczyć po takim czasie
.
Na przód idzie coilover od UPR + Koni (dedykowane do SN
) Dla potomnych: górną blaszkę trzeba zeszlifować żeby gwint przeszedł przez amortyzator do tego trzeba wyciąć w samym gwincie kawałek żeby siadł na mocowaniu amortyzatora.


Na przód idzie coilover od UPR + Koni (dedykowane do SN

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Ja mam tak samo z tego co kojarzę, dół sprężyny jest znacznie węższy, wątpie żeby dało radę założyć inne sprężyny
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
No a kiedy planujesz zakończyć projekt? Do mojego wszystkie graty już płyną. Nie mogłem dostać paska krótkiego to kupiłem smog pompę.
Będą jeszcze przed końcem roku dwa na chodzie a o tego niedługo dojadą dwa po lifcie:) Stado się powiększy:)

302 HOooooo
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Prace miały być zakończone planowo do października
W tej chwili do zrobienia wg priorytetów:
1. Elektryka do dokończenia w tym oświetlenie.
2. Układ hamulcowy - Zaciski od porsche wejdą z tarczami 345mm pod fabryczne felgi 17". Potrzebne są "jedynie" dystanse na felgi (coś ponad 8mm) albo tarcze z większym osadzeniem. Przy okazji wymieniam wszystkie przewody i zaciski przednie będą leciały na tył albo tylne do regeneracji.
3. Opony
4. Zawieszenie
5. Ecumaster + wylatuje aparat zapłonowy. Zapłon idzie w półsekwencję z wasted spark. Na każdy cylinder po cewce
Potem to już cuda na kiju i moje pomysły wraz ze swapem na 351W. Do etapu 3. Potrzebuje ogarnąć żeby na drogę wyjechać

Efekt końcowy:


1. Elektryka do dokończenia w tym oświetlenie.
2. Układ hamulcowy - Zaciski od porsche wejdą z tarczami 345mm pod fabryczne felgi 17". Potrzebne są "jedynie" dystanse na felgi (coś ponad 8mm) albo tarcze z większym osadzeniem. Przy okazji wymieniam wszystkie przewody i zaciski przednie będą leciały na tył albo tylne do regeneracji.
3. Opony

4. Zawieszenie
5. Ecumaster + wylatuje aparat zapłonowy. Zapłon idzie w półsekwencję z wasted spark. Na każdy cylinder po cewce

Potem to już cuda na kiju i moje pomysły wraz ze swapem na 351W. Do etapu 3. Potrzebuje ogarnąć żeby na drogę wyjechać

Sprężyny są od IRS... Zostaje mi się wymienić lub je sprzedać.Rezor pisze:8 miesięcy temu kupiłem sprężyny na tył i okazuje się, że złe.
Rezor pisze:Dla potomnych: górną blaszkę trzeba zeszlifować żeby gwint przeszedł przez amortyzator

Rezor pisze:do tego trzeba wyciąć w samym gwincie kawałek żeby siadł na mocowaniu amortyzatora.

Efekt końcowy:

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Masakra a ja dopiero na początku z moim SN-em 
Szkoda jednak że nie pokusiłeś się na rozebranie całego i dokładne "odrdzewienie" całości

Szkoda jednak że nie pokusiłeś się na rozebranie całego i dokładne "odrdzewienie" całości

- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Jakby ktoś potrzebował przerobić silnik na wtrysk, albo odpalić na hamowni albo planował zbudować czystą wiązke bez EGR, Smog pump i innych pierdół to trzymajcie schemat 
" onclick="window.open(this.href);return false;
Małe komentarze:
- Cała wiązka mniej więcej odwzorowuje układ połączeń w samochodzie i zakłada, że przewody z komory silnika w większości są puszczone od strony pasażera. U siebie skrzynę bezpieczników/przekaźników i przełączniki będę kładł przy centralnej konsoli
- po prawej wiązka do klastra (wyświetlacza).
- Wyjścia wyprowadzone z prawej i niedokończone są od oświetlenia, a przełączniki od rozruchu: żółty zwiera z biało-różowym i zwiera przekaźnik od rozrusznika, a fioletowy i czarno niebieski na czas rozruchu powinny być zwarte z masą, żeby nie pluły błędami o ciśnieniu paliwa i poziomie płynu hamulcowego.
- Owalnie oznaczyłem sobie wiązki pod konnektory
- Punkty masy w zamyśle są podłączone obok złączek i zespolone wspólnym przewodem do akumulatora
- Oznaczenia bezpieczników: Hot in Run: można włączyć dopiero po odpaleniu. Hot in Start or Run: włączyć tuż przed odpaleniem. Hot all times: włączony zawsze
- Not used, przy PCM: przewody które można wyciąć ale zalecałbym sprawdzenie integralności całej wiązki po tym procederze
(Chodzi mi oczywiście o sytuacje kiedy ktoś, je wycina i zostaje przy fabrycznej wiązce)

" onclick="window.open(this.href);return false;
Małe komentarze:
- Cała wiązka mniej więcej odwzorowuje układ połączeń w samochodzie i zakłada, że przewody z komory silnika w większości są puszczone od strony pasażera. U siebie skrzynę bezpieczników/przekaźników i przełączniki będę kładł przy centralnej konsoli
- po prawej wiązka do klastra (wyświetlacza).
- Wyjścia wyprowadzone z prawej i niedokończone są od oświetlenia, a przełączniki od rozruchu: żółty zwiera z biało-różowym i zwiera przekaźnik od rozrusznika, a fioletowy i czarno niebieski na czas rozruchu powinny być zwarte z masą, żeby nie pluły błędami o ciśnieniu paliwa i poziomie płynu hamulcowego.
- Owalnie oznaczyłem sobie wiązki pod konnektory
- Punkty masy w zamyśle są podłączone obok złączek i zespolone wspólnym przewodem do akumulatora
- Oznaczenia bezpieczników: Hot in Run: można włączyć dopiero po odpaleniu. Hot in Start or Run: włączyć tuż przed odpaleniem. Hot all times: włączony zawsze
- Not used, przy PCM: przewody które można wyciąć ale zalecałbym sprawdzenie integralności całej wiązki po tym procederze

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Nadwozie skręcone. Niestety zderzak okazał się słabo pomalowany (prawdopodobnie podkład poszedł odrazu na stary lakier bez matowienia i oczyzczenia) skutkiem czego zrobiły mi się ładne dwa duże purchle
. Amortyzatory z tyłu wymienione. Zaciski z tyłu "pobieżnie zregenerowane" w jednym zapiekło mi prowadnice od jażma. Sprężyny poszły stare ale zadek i tak ładnie siadł. No i chyba przesadziłem z ustawieniem twardości
zweryfikuje to latem
. Wiązka przeszła totalną metamorfozę. Zdecydowane lepiej cokolwiek zrobić jak wcześniej sobie człowiek to zaprojektuje
.
Na wiosnę idę odwiedzić tokarza żeby dorobił mi adaptery do zacisków oraz camber plates. Kończę zawieszenie na prodzie. Lecą do wymiany przewody paliwowe i hamulcowe.
PS. Konik tęskni chyba za morzem bo wraca do trójmiasta w kwietniu




Na wiosnę idę odwiedzić tokarza żeby dorobił mi adaptery do zacisków oraz camber plates. Kończę zawieszenie na prodzie. Lecą do wymiany przewody paliwowe i hamulcowe.
PS. Konik tęskni chyba za morzem bo wraca do trójmiasta w kwietniu

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Mały update: skończyłem robić wiązkę. Wkurzyło mnie ciągłe przerabianie, poprawianie etc i rozgrzebałem całe, pozarabiałem i jest. Przewody od ABS, silnika, i wewnętrzne są zrobione od nowa. Pucha z przekaźnikami i bezpiecznikami również.
W przyszłym tygodniu wracam na chwilę do polski to zobaczę na ile wiązka pasuje
. Jak rzeczywiście wyjdzie plug&play to mam nadzieję odpalić łobuza
. Odkąd go unieruchomiłem po odbiorze ojciec zlokalizował kolejną plamę na kostce (ktoś wie czym się pozbyć tłustych plam z kostki?
) Okazało się, że po odbiorze kapie ze skrzyni ale nie wiem czy wynika to z faktu, że dolali za dużo płynu czy puściło uszczelnienie
.
Na tą chwilę żeby poruszać się po drogach publicznych (jeśli kable są ok) to pozostanie mi zrobić hamulce (strasznie pordzewiały tarcze przez te 2 lata), ustawić światła i kupić nowe kapcie
W przyszłym tygodniu wracam na chwilę do polski to zobaczę na ile wiązka pasuje




Na tą chwilę żeby poruszać się po drogach publicznych (jeśli kable są ok) to pozostanie mi zrobić hamulce (strasznie pordzewiały tarcze przez te 2 lata), ustawić światła i kupić nowe kapcie

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać