sn95 GT Godzilla - mustang z popiołów

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2016-07-29, 21:07

Koniec walki z uszczuplaniem przewodów. Zostały światła do zrobienia. Jutro przeszczepiam drzwi i skręcam budę :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2016-07-30, 21:35

Nie wyrobiłem się :P zostały 2 złączki do zrobienia i buda do skręcenia...


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Alexander25 » 2016-08-28, 21:17

Hej. Jak tam ida prace. Skończyłeś już mustanga??


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2016-08-28, 23:09

Słabo z czasem. Wracam do pl dopiero w listopadzie. Elektryka prawie zrobiona. Muszę zrobić nową konsole na bezpieczniki i przełączniki i podpiąć abs. Nie wspomnę o całej szopie modów :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Alexander25 » 2016-08-28, 23:31

Heh nie łam siękosztami. Mój zielony wyszedł już pona 100k a fioletowy 35k:)


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2016-08-29, 08:00

Kosztami się nie przejmuję ale brakiem czasu już tak :/


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 212
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Midnite Tom » 2016-09-24, 13:01

Spokojnie - potrwa ile musi ale na pewno będzie to cudeńko.
Szacun za podjęcie takiego wyzwania i ratowanie SN-a.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2016-11-05, 18:52

Elektryką narazie się nie bawiłem, wciąż została konsola do podłączenia. Niestety schematy zostawiłem z prywatnym laptopem w Niemczech :/. Zająłem się za to zawieszeniem. Okazało się, że tylnych amortyzatorów nie mam, a "quad shocki" wyleciały. Na tył poleciały regulowane amrotyzatory od e36. Jakby kto pytał: trzeba delikatnie zeszlifować dolne mocowanie amortyzatora (jakieś 2mm) żeby weszło w uchwyt. Sam amortyzator po sprężeniu jest ok 4mm krótszy ale po rozprężeniu o ponad 4cm dłuższy... Różnica skoku spora, a dupa w SN95 lżejsza. Mam nadzieję, że rozkładem masy i regulacją amortyzatora uda się wszystko ogarnąć. Nie byłbym sobą jakby wszystko szło łatwo... 8 miesięcy temu kupiłem sprężyny na tył i okazuje się, że złe. Dół sprężyn ma wąskie oczko, a te co przyszły mają po całości taką samą średnicę. Orientuje się ktoś czy można to włożyć i się nie martwić czy jednak kupić dobre? Na wymianę chyba nie mam co liczyć po takim czasie :/.
Na przód idzie coilover od UPR + Koni (dedykowane do SN :) ) Dla potomnych: górną blaszkę trzeba zeszlifować żeby gwint przeszedł przez amortyzator do tego trzeba wyciąć w samym gwincie kawałek żeby siadł na mocowaniu amortyzatora.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: speedster » 2016-11-06, 01:02

Ja mam tak samo z tego co kojarzę, dół sprężyny jest znacznie węższy, wątpie żeby dało radę założyć inne sprężyny



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Alexander25 » 2016-11-06, 20:33

No a kiedy planujesz zakończyć projekt? Do mojego wszystkie graty już płyną. Nie mogłem dostać paska krótkiego to kupiłem smog pompę.:D Będą jeszcze przed końcem roku dwa na chodzie a o tego niedługo dojadą dwa po lifcie:) Stado się powiększy:)


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2016-11-06, 21:54

Prace miały być zakończone planowo do października :) W tej chwili do zrobienia wg priorytetów:
1. Elektryka do dokończenia w tym oświetlenie.
2. Układ hamulcowy - Zaciski od porsche wejdą z tarczami 345mm pod fabryczne felgi 17". Potrzebne są "jedynie" dystanse na felgi (coś ponad 8mm) albo tarcze z większym osadzeniem. Przy okazji wymieniam wszystkie przewody i zaciski przednie będą leciały na tył albo tylne do regeneracji.
3. Opony :D
4. Zawieszenie
5. Ecumaster + wylatuje aparat zapłonowy. Zapłon idzie w półsekwencję z wasted spark. Na każdy cylinder po cewce :)
Potem to już cuda na kiju i moje pomysły wraz ze swapem na 351W. Do etapu 3. Potrzebuje ogarnąć żeby na drogę wyjechać :)
Rezor pisze:8 miesięcy temu kupiłem sprężyny na tył i okazuje się, że złe.
Sprężyny są od IRS... Zostaje mi się wymienić lub je sprzedać.
Rezor pisze:Dla potomnych: górną blaszkę trzeba zeszlifować żeby gwint przeszedł przez amortyzator
Obrazek
Rezor pisze:do tego trzeba wyciąć w samym gwincie kawałek żeby siadł na mocowaniu amortyzatora.
Obrazek
Efekt końcowy:
Obrazek


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: danek » 2016-11-07, 17:32

Masakra a ja dopiero na początku z moim SN-em :(
Szkoda jednak że nie pokusiłeś się na rozebranie całego i dokładne "odrdzewienie" całości :)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2016-12-20, 23:34

Jakby ktoś potrzebował przerobić silnik na wtrysk, albo odpalić na hamowni albo planował zbudować czystą wiązke bez EGR, Smog pump i innych pierdół to trzymajcie schemat :)
" onclick="window.open(this.href);return false;
Małe komentarze:
- Cała wiązka mniej więcej odwzorowuje układ połączeń w samochodzie i zakłada, że przewody z komory silnika w większości są puszczone od strony pasażera. U siebie skrzynę bezpieczników/przekaźników i przełączniki będę kładł przy centralnej konsoli
- po prawej wiązka do klastra (wyświetlacza).
- Wyjścia wyprowadzone z prawej i niedokończone są od oświetlenia, a przełączniki od rozruchu: żółty zwiera z biało-różowym i zwiera przekaźnik od rozrusznika, a fioletowy i czarno niebieski na czas rozruchu powinny być zwarte z masą, żeby nie pluły błędami o ciśnieniu paliwa i poziomie płynu hamulcowego.
- Owalnie oznaczyłem sobie wiązki pod konnektory
- Punkty masy w zamyśle są podłączone obok złączek i zespolone wspólnym przewodem do akumulatora
- Oznaczenia bezpieczników: Hot in Run: można włączyć dopiero po odpaleniu. Hot in Start or Run: włączyć tuż przed odpaleniem. Hot all times: włączony zawsze
- Not used, przy PCM: przewody które można wyciąć ale zalecałbym sprawdzenie integralności całej wiązki po tym procederze :) (Chodzi mi oczywiście o sytuacje kiedy ktoś, je wycina i zostaje przy fabrycznej wiązce)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2017-01-09, 17:31

Nadwozie skręcone. Niestety zderzak okazał się słabo pomalowany (prawdopodobnie podkład poszedł odrazu na stary lakier bez matowienia i oczyzczenia) skutkiem czego zrobiły mi się ładne dwa duże purchle :D. Amortyzatory z tyłu wymienione. Zaciski z tyłu "pobieżnie zregenerowane" w jednym zapiekło mi prowadnice od jażma. Sprężyny poszły stare ale zadek i tak ładnie siadł. No i chyba przesadziłem z ustawieniem twardości :P zweryfikuje to latem :). Wiązka przeszła totalną metamorfozę. Zdecydowane lepiej cokolwiek zrobić jak wcześniej sobie człowiek to zaprojektuje :D.

Na wiosnę idę odwiedzić tokarza żeby dorobił mi adaptery do zacisków oraz camber plates. Kończę zawieszenie na prodzie. Lecą do wymiany przewody paliwowe i hamulcowe.
PS. Konik tęskni chyba za morzem bo wraca do trójmiasta w kwietniu :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2017-02-25, 21:50

Mały update: skończyłem robić wiązkę. Wkurzyło mnie ciągłe przerabianie, poprawianie etc i rozgrzebałem całe, pozarabiałem i jest. Przewody od ABS, silnika, i wewnętrzne są zrobione od nowa. Pucha z przekaźnikami i bezpiecznikami również.
W przyszłym tygodniu wracam na chwilę do polski to zobaczę na ile wiązka pasuje :D. Jak rzeczywiście wyjdzie plug&play to mam nadzieję odpalić łobuza :). Odkąd go unieruchomiłem po odbiorze ojciec zlokalizował kolejną plamę na kostce (ktoś wie czym się pozbyć tłustych plam z kostki? :D) Okazało się, że po odbiorze kapie ze skrzyni ale nie wiem czy wynika to z faktu, że dolali za dużo płynu czy puściło uszczelnienie :/.
Na tą chwilę żeby poruszać się po drogach publicznych (jeśli kable są ok) to pozostanie mi zrobić hamulce (strasznie pordzewiały tarcze przez te 2 lata), ustawić światła i kupić nowe kapcie :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”