Remoncik MUSTANG SN95 5.0

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-02-18, 11:09

Starczyło Ci te 300 dolarów na waciki, żeby cały silnik wypolerować? :rotfl:

W Twojej komorze silnika jest czyściej niż u mnie w zmywarce po zmyciu naczyń :)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-02-19, 20:24




Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-02-28, 23:04

w oczekiwaniu na części nie mogłem się powstrzymać i położyłem pierwszy lakier w komorze silnika i wygląda lepiej niż położony na samoch.
Obrazek



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-03-01, 01:23

RAFAŁ pisze:w oczekiwaniu na części nie mogłem się powstrzymać i położyłem pierwszy lakier w komorze silnika i wygląda lepiej niż położony na samoch.
[url=http://images43.fotosik.pl/266/6644a6977074cfa7m.jpg]Obrazek[/URL]
Heh będzie pięknie :ok:, ale czy nie zastanawiałeś się może nad pomalowaniem komory na czarno? Widziałem gdzieś takie rozwiązanie właśnie na czerwonym aucie i jak kiedyś przyjdzie mi wyciągnąć silnik to pomaluje komorę na czarno wtedy dopiero wszystkie detale nabierają ostrości.

Twój czerwony silnik wyglądał by wtedy jak serce w otwartej klatce piersiowej ;)

to jest mój faworyt
Obrazek


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-03-01, 02:01

[quote:cdafca251a="RedHornet"]
to jest mój faworyt
[url=http://i170.photobucket.com/albums/u266 ... g:3hm75055]Obrazek[/url:3hm75055][/quote:cdafca251a]

O Cię pierdziele :przestraszony:



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-03-01, 08:35

Z czerwonymi dodatkami i innymi bajerami ta komora wyglądałaby zaje.. śice
Obrazek


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-04, 00:40

pomalowałem te moje koła pasoew z polerowanego alu lakierem do "polerowanego aluminium " cyt .tak szukać na allegro
i efekt całkiem niezły czyli inaczej pokrywa ten lakier a inaczej zwykły lakier bezbarwny ,zwykły to matowi
Obrazek
Obrazek

na tym zdjęciu jest widoczna granica ,miejsce bez lakieru jest zostawione na pasek



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-03-04, 11:33

RAFAŁ pisze:pomalowałem te moje koła pasoew z polerowanego alu lakierem do "polerowanego aluminium " cyt .tak szukać na allegro
nie chcę krakać ale jeśli nie było przygotowanego odpowiedniego podłoża - wszystko zlezie - musi zleźć :/ i żadne zapewnienia sprzedawcy "że posiadł i sprzedaje cudowny i jedyny środek" nic nie zmienią :kwasny: po prostu nie istniej takie coś a sprzedawca podejrzewam sprzedaje jakąś żywicę - nic więcej. W komorze silnika są ciężkie warunki - po paru miesiącach ( mogę się założyć ) będzie to wyglądało kiepsko :( Lakierem czy czymś takim można pomalować przedmioty z AL których się nie używa ,leżą ( najlepiej w zamknięciu) i nie są narażone na światło ,zmiany temperatur i będą oglądane przez wizjer :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-04, 13:02

alfatech,
TO JAK WYTŁUMACZYSZ malowanie felg lakierem bezbarwnym ,przecież jakiś czas one wytrzymują na działanie warunków atm. i soli z dróg ?


ps i faktycznie ten lakier jak malowałem to całkiem inaczej śmierdział.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-03-04, 23:09

RAFAŁ pisze:alfatech,
TO JAK WYTŁUMACZYSZ malowanie felg lakierem bezbarwnym ,przecież jakiś czas one wytrzymują na działanie warunków atm. i soli z dróg ?
ano tak że przed malowaniem aluminium lub stopów aluminium powierzchnia MUSI być przygotowana galwanicznie :] w zakładzie produkcyjnym mogą to ogarnąć - w domu już trudniej :/
A już przygotowanie polerowanego Al to nie takie hop siup :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-03-05, 00:26

Oby się sprawdziło czekam na opinię po sezonie ja zostawię swoje elementy aluminiowe nie lakierowane - zobaczę jak to się będzie zachowywało tzn czy się szybko utleni.
Jak twój lakier się sprawdzi to na przyszły sezon ponowna polerka i malowanie ;)

Jednym słowem zostałeś królikiem doświadczalnym :hyhy:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-06, 23:04

przyszedł długo oczekiwany przodek i zaraz się biorę do montażu
Obrazek
montaż banalny wszystko przygotowane i wspawać ,a jeszcze jedno produkcja przodka made in taiwan ale 1 stopień do dobrego tuningu element 2x lżejszy od orginału
Obrazek
pospawane blaszki jak papier
Obrazek
pomalowane podkładem teraz tylko baza i lakier



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-03-07, 00:17

RAFAŁ pisze:
Wysłany: Dzisiaj 22:04
przyszedł długo oczekiwany przodek i zaraz się biorę do montażu

montaż banalny wszystko przygotowane i wspawać ,a jeszcze jedno produkcja przodka made in taiwan ale 1 stopień do dobrego tuningu element 2x lżejszy od orginału
dlatego jest tańsze, to na rockauto oferowane jest po 89$
a tu znalazłem oryginalne fordowskie za 519$
http://johnsmustang.com/Catalog/3820/
ford za grubszą blachę bierze 440$ :zdziwko:

Fajnie wyszło, też będę musiał ten element u siebie wymienić bo mam lekko podgięty pod chłodnicą, więc spisuj instrukcję :P


Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-07, 08:44

i już pomalowane wyschnięte teraz tylko pomontować graty
Obrazek



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-24, 00:02

trochę odświeżę temat

w poniedziałek przyszły wyczekiwane od miesiąca części
(łańcuch rozrządu, balanser,poduszki)
niebyło czasu robić zdjęć w trakcie ,a efekt na koniec poniedziałku
Obrazek

a to już dzisiaj
Obrazek
Obrazek
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”