Remoncik MUSTANG SN95 5.0

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-25, 20:42

Obrazek
Obrazek
w oczekiwaniu na części rozbieram cały przód do gołej blachy
będzie podkład i lakier w kolorze
środek komory sil . też cały do lakierowania
przednią ramkę obudowę chłodnicy będęwymieniał na nową ta trochę pokiereszowana
mój miał uderzenie w ten róg od pasażera ,ramka już płynie



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-01-26, 21:55

cześć RAFAŁ od czego jest ta dodatkowa chlodnica stojąca ,bo leżaca od wspomagania ,myślę że od skrzyni biegów??,jak ona jest podłączona szeregowo z colerem w chłodnicy płynu od silnika??chłodnica od klimy też trochę makabrycznie wygląda,wartaloby doprowadzić to do stanu uzywalności,jest zapindolona muchami i syfem trzeba czyścić :hyhy: jakimś carcherem,masz co robić do wiosny--pozdr.....


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-31, 22:55

Obrazek

rozebrany do gołej blachy jest prostowany ,czekam na obudowę chłodnicy ale zanim się doczekam to chyba ją szybciej wytnę
amerykanie nic się ne przykładają do jakości wykonania aby na sztukę parę zgrzewów ranty blach słabo zabezpieczone dziury w łączeniach itp.



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2010-02-01, 09:57

Pełen podziw!
remoncik na całego! super!



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-02-04, 21:10

a wracając do kolektora pomalowałem go tym -
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-02-09, 22:45

zdjęcie z ostaniej chwili
wyciołem już przednią obudowę chłodnicy teraz czyszczenie podkład i nowa ramka
gdyby nie montaż samochodów na produkcji za pomocą zgrzewania to można by rozbierać jak klocki
jeszcze tak dla ciekawości blachy łączone za pomocą zgrzewania tam gdzie są punkty zgrzewów się rozwierca


Obrazek



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2010-02-09, 23:02

Rafał , przyznaj się .... dlaczego zacząłeś remontować konika ? jak tak patrze na te fotki to wydaje mi sie ze po prostu miałeś stłuczkę i klepiesz go :) :) :P


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-02-17, 18:06

Obrazek
dzisiaj przyszła mi paczka ze stanów z takimi cudeńkami ,czy jak założe takie polerki to nie będzie wiochy ?


kurka paczka przyszła w odwrotnej kolejności za miast najp[ierw to na co czekam uszczelki rozrząr to takie bajery :D



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-02-17, 18:20

Orzesz ty orzeszku ale ladne ...



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-02-17, 19:24

[b:80a536bd43]RAFAŁ[/b:80a536bd43] lansik ballantines'ik :) żadnej wiochy tylko performance :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-02-17, 23:44

OOO ale będzie ładnie ;) to chrom czy polerowane aluminium?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-02-18, 00:28

RAFAŁ pisze:polerowane alu
Hmm to będziesz miał co polerować każdej zimy - na razie mam tylko dwa aluminiowe i też je właśnie polerowałem :D


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-02-18, 06:36

jak tylko zapytałeś mnie czy to alu to odrazu mi przeszło przez myśl że alu będzie się pokrywało nalotem i zastanawiam się teraz na pokryciem tego lakierem bezbarwnym a wiem że jest taki do alu

http://allegro.pl/item910073532_lakier_ ... inium.html



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-02-18, 08:22

RAFAŁ pisze:jak tylko zapytałeś mnie czy to alu to odrazu mi przeszło przez myśl że alu będzie się pokrywało nalotem i zastanawiam się teraz na pokryciem tego lakierem bezbarwnym a wiem że jest taki do alu

http://allegro.pl/item910073532_lakier_ ... inium.html
ja bym sobie to odpuscił i zrób tak jak ja podjedz do jakiejs farbiarni i niech dorobią Tobie lakier bezbarwny w sprayu -własnie taki jak na alledrogo - ,ja pomalowałem dorabianym lakierem felgi polerowane i jest oki wszystko sie trzyma , i lekko przestały błyszczec ale to nieuniknione , nie wierze ze jak polakierujesz bezbarwnym to bedzie taki sam efekt jak bez lakieru . :/



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-02-18, 10:22

Ściągam teraz zbiorniki wyrównawcze z alu i będę je polerował na 'lustro' i też się zastanawiałem jak zabezpieczyć moją robotę. W usa niektórzy lakierują ale większość zostawia aluminium i zabezpiecza jakimś płynem co jakiś czas. Ostatnio jak byłem w malarni proszkowej to gość zachwalał mi proszkowy lakier bezbarwny i że tak lakierują polerowane właśnie felgi i efekt jest dobry. Nie jestem przekonany do proszku dlatego że ładnie wygląda ale się jednak szybko rysuje od byle przetarcia i szybko traci połysk i ciężko te zmatowienia usunąć nawet pastą polerską. W efekcie zostanę chyba przy żywym aluminium zabezpieczonym specjalnym płynem - jakaś butelka została mi z dawnych czasów właśnie do tego.
Polerowałem też niedawno komputer, ciężka to robota bo nie jest to aluminium tylko stop z magnezem chyba i nie można uzyskać lustra a dodatkowo widać strukturę jak się wlewała do formy. Pokryłem to lakierem bezbarwnym bo trudne do tego dojście do czyszczenia, nie będę tego macał co chwila więc mam nadzieję, że nie odpryśnie szybko. Lakier przytłumił połysk o jakieś 20%, tak to oceniam.
Jakbyś lakierował te rolki to raczej nie lakieruj w miejscu prowadzenia paska bo tam na bank się ten lakier zerwie szybko i wtedy może to nieładnie wyglądać na krawędziach.
Obrazek

Obrazek


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”