Remoncik MUSTANG SN95 5.0

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-01-11, 09:58

Wtryski zostaw seryjne masz pewność przynajmniej że działają,natomiast wymieniając je na większe musiałbyś kupić nowego mafa (przpływomierz) skalibrowany na nowe wtryskiwacze,ale to nie jedyny problem z wtryskami za duże będą Ci przelewać na niskich obrotach i auto zacznie kulawo pracować,co innego jeśli zwiększysz znacznie moc

pompkę paliwa jeśli seryjna chodzi kulawo to znaczy jeśli ją słychać to lepiej wymienić napewno nie powinno zaszkodzić wydajniejsza

chcesz trochę mocy "darmowej"? :hyhy:

ja 2 lata temu jak mialem zdjęte głowice to nie tylko doszlifowałem sobie zawory,ale zabrałem się za powiększenie kanałów w głowicy ssących i wydechowych uwierz mi że to najtańsze konie w mustangu :P ,seryjne kanały są malutkie zapewne zrobili to celowo dla ograniczenia mocy na dole masz fotki jak wyglądało to przed i po ogólnie głowice te to żeliwo bardzo fajny materiał do tego typu zadań nie to co aluminium, ciągle zapycha narzędzia,do tego liznęłem głowice o 1mm. dla lepszego sprężania,teraz wiem,że było to za dużo ale 0,5mm jest akurat :]

Obrazek

tu linki do większych

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2eb ... 05de5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/205 ... 5d7bd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa0 ... f3650.html



dało to wtedy 20-25KM :D (sprawdzone na hamowni)
Ostatnio zmieniony 2010-01-11, 16:26 przez michal@, łącznie zmieniany 2 razy.


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-11, 11:30

TO ZNACZY STARYCH WTRYSKIWACZY nie zmieniać ,one się nie zużywają tak jak wtryski dislowskie ?

myślałem żeby założyć takie
http://summitracing.com/parts/ACC-15082 ... refilter=1
tylko te trzeba zmieniać program

lub takie


http://summitracing.com/parts/ACC-15081 ... refilter=1



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-01-11, 15:14

Nie warto zmieniać wtryskiwaczy, jak kiedyś będziesz chciał założyć supercharger czy turbo to można wtedy kupić np Ford Racing 42 lb, bo one są w takiej samej cenie jak te 19 lb, więc jak nie planujesz zakładać doładowania to zostaw te seryjne.Zawsze można wymienić jak będzie brakowało paliwa:). Można zrobić też tak: GT od 2005- mają seryjnie 24 lb tylko, że jest tam wtyczka EV6 (USCAR), kupujesz "okazyjnie" używane (loteria) + adaptery wtyczek z EV6 do Ev1 za 40 usd i wszystko działa (ale po strojeniu)przynajmniej tak można w 4.6. W USA kupują tak wtryskiwacze z Terminatora (2003-2004), które seryjnie już maja 39 lb ale wtyczkę EV6.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-11, 18:12

Wymontowałem skrzynie i będzie wysłana do remontu

Obrazek

na tym zdjęciu we wtyczce białej pionowej był olej niewiem czy komuś się rozlało czy wtyczka przepuszcza , rurka bagnetu była mocowana na silikon

Obrazek

symering wyjściowy już puszczał

Obrazek
cała moc przenoszona jest tymi 4 śrubami fi10 parodia zamiast jakiś wieloklin itp już sprzęgło w mechanicznej jest masywniejsze
śruby odkręca się od dołu a już brechą gniotłem :D

Obrazek
zdjęcie dogóry nogami koło zamachowe już gorszego chyba niemogli wymyślić



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-01-11, 19:09

napisz Rafał ile masz przejechane ogółem kilometrów,no ta skrzynia widać naprawiana juz była ,ciekawe czy konwerter też padnięty--można regenerować.Tak patrzę na te zdjęcia,bo ja mam 1995r taki sam silnik i skrzynia,przejechane 155 000km i np.twoje katalizatory są całkiem jeszcze fajne ,moje są mocno przygnite o flanszach łaczacych się z tłumikami nie wspomnę,ledwo sie trzymają,ale znowu wyglad twojej skrzyni jest o wiele gorszy niż mojej --może juz ktoś podmieniał,pytałem u nas o remont kompleksowy skrzyni z regeneracją konwertera zaśpiewał na gotowo 5000zł z montażem i demontażem skrzyni --trochę dużo??,a co gorsze w tych super warsztatach zakładają stare częsci dziady jedne ,kupują stare częsci i np drogie elementy jak kosze ,przekładnie planetarne ,podmieniaja z starych skrzyń i kasują po 500zł za kosz ,nie wiem czy nie lepiej samemu sie wziąc za tę skrzynię--pozdr.....


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-01-11, 19:51

jeżeli już coś koniecznie chcesz zrobić z tymi wtryskami do daj je do przeczyszczenia i sprawdzenia,koszt z tego co się orientowałem to 50zł za sztukę.

Ja mam u siebie wtryski 30lbs. i jest to sporo za dużo takie w N/A starczają do 450KM
zostały mi po zdechłym silniku 5.7 a po założeniu ich do 5.0 miałem miałem AFR blisko 10 a powinno być w okolicach 13-14.5 dopiero po strojeniu przestał przelewać,

z ciekawostek to jak pojeżdziłem na nich przed strojeniem to spalanie trzymało się w okolicach 35-40litrów/100km przy spokojnej jeżdzie :)


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-01-11, 20:08

ja tak zrobiłem jak MICHAŁ pisze dałem do czyszczenia i sprawdzenia ,ale z innego powodu ,szukałem przyczyny złego odpalania silnika--zresztą do dziś szukam,płaciłem po 40 zł ale z reką na sercu nic mi to nie dało kompletnie bez różnicy-spalanie ,przyśpieszenie,praca silnika na wolnych ---bez zmian ,,,, robiłem to jak miałem przejechane 135 000km--pozdr......


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-11, 22:45

a gdzie można dać wtryski do czyszczenia kto się tym zajmuje?

niewiem ile ma przejechane orginalnie jak go kupawałem to miał ok 70 k ja podmieniłem licznik ma teraz ok 62k ale tak sądzę że ktoś cofałwcześniaj licznik z 130k
pewnie bym dał rade ją rozebrać i złożyć ale zawsze w trakcie coś wypadnie a dostęp do części słaby niechcę ryzykować i daję ją do reg. do warszawy do Midiparts ok 3500 zeta
http://www.midparts.com.pl/



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-01-11, 23:52

http://www.midparts.com.pl/AODE4R70W_NO ... -2461.html

Dobra cena jak za nówkę! 4r70w podobno pasuje zamiast AODE po modyfikacjach. Powiem szczerze ja nie wierze w te remonty skrzyń automatycznych, kiedyś naprawiałem 2 razy skrzynie ZF z BMW 540i (w Nadarzynie) i muszę przyznać, że nigdy po naprawie nie chodziła tak dobrze jak była oryginalna. Po 1 remoncie wytrzymała 15 tysięcy, potem 20 tysięcy, w końcu zamontowaliśmy używaną i działa do dziś. Czytałeś opinie o tej firmie?
Ostatnio zmieniony 2010-01-12, 00:04 przez witekz, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-01-11, 23:54

ja akurat jestem z pod Katowic robili mi to w Chorzowie tz.czyścili wtryski,jak pisalem bez efektu ta robota była,ale jak ci zależy znajdziesz jaka firmę w internecie wystarczy wpisać czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-13, 07:07

cią dalszy

Jak sprawdzić pompe wodną czy jest sprawna ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ogólnie moja niema wycieków ,luzów kręci się lekko



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-14, 06:56

świece platynowe przejechane ok 5000

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-01-14, 09:16

te z górnej fotki świece są z jednej głowicy a te dolne z drugiej? :zdziwko:

nie jestem fachowcem od świeć ale te z dołu ewidentnie jak na moje upalają olej,tym bardziej że jest on na gwintach.Uszczelniacze zaworowe,luz w prowadnicach zaworowych,lub pierścienie olejowe są powodem takiego stanu elektrod

te górne można powiedzieć że wyglądają prawidłowo, ale ten biały nalot na elektrodach może świadczyć o wysokiej temperaturze w komorze spalania,lub złym stanie układu zapłonowego

w każdym bądz razie jeśli świece z dolu są z innego rzędu cylindrów a górne z drugiego to napewno coś tam jest nie halo! chyba że fotki zrobiłeś w innym świetle i tak mi się tylko wydaje


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-14, 10:28

to są te same świece tylko inne światło

ten olej mnie trochę zdziwił bo nigdzie na głowicy niewidać ani śladu oleju a na gwintach jest
wysoka temp może być przez dolot (stożek) dostaje więcej powietrza

a podpowiedz czy robić planowannie głowic ? bo i tak będę je ściągał



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2010-01-14, 10:39

Rafał !!!!!!!!!!!!!!!!!
No to cie zebrało na remonty!
Pamiętaj że to juz nie bedzie ten sam mustang :hyhy: ! sentyment do wycieków zagaśnie!!!! ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”