Wtryski zostaw seryjne masz pewność przynajmniej że działają,natomiast wymieniając je na większe musiałbyś kupić nowego mafa (przpływomierz) skalibrowany na nowe wtryskiwacze,ale to nie jedyny problem z wtryskami za duże będą Ci przelewać na niskich obrotach i auto zacznie kulawo pracować,co innego jeśli zwiększysz znacznie moc
pompkę paliwa jeśli seryjna chodzi kulawo to znaczy jeśli ją słychać to lepiej wymienić napewno nie powinno zaszkodzić wydajniejsza
chcesz trochę mocy "darmowej"?
ja 2 lata temu jak mialem zdjęte głowice to nie tylko doszlifowałem sobie zawory,ale zabrałem się za powiększenie kanałów w głowicy ssących i wydechowych uwierz mi że to najtańsze konie w mustangu

,seryjne kanały są malutkie zapewne zrobili to celowo dla ograniczenia mocy na dole masz fotki jak wyglądało to przed i po ogólnie głowice te to żeliwo bardzo fajny materiał do tego typu zadań nie to co aluminium, ciągle zapycha narzędzia,do tego liznęłem głowice o 1mm. dla lepszego sprężania,teraz wiem,że było to za dużo ale 0,5mm jest akurat
tu linki do większych
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2eb ... 05de5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/205 ... 5d7bd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa0 ... f3650.html
dało to wtedy 20-25KM

(sprawdzone na hamowni)