

Maglownica przysporzyła mi wielu problemów, Miałem takie luzy, że strach było jechać szybciej niż 30kph. Okazało się, że problem był w sumie z krzyżakiem


EPAS z Opla narazie wyłączonony bo i tak jeżdże na wspomaganiu hydraulicznym. Kolejna rzecz o której nie wiedziałem: wspomaganie nabijając silnienie kasuje luz na maglu


Jakby było mało problemów to zgubiłem klosz z prawego kierunku




Zacząłem już także przymiarki do budowy strokera. Ogólnie odzew nie napawa optymizmem i o ile chciałem budowę oddelegować komuś to raz, że mało ludzi w kraju, a dwa to Ci którzy bardzo chętnie by się podjeli raczej nie wzbudzają zaufania, a Ci których mi polecano i zaufanie wzbudzają nie są zbyt chętni to podjęcia tematu



Kolejka rzeczy do ogarnięcia robi się dość spora bo jest już umówiony wydech, na poczekaniu też dyfer i maglownica, silnik też już poniekąd w trakcie, a do tego jeszcze kupiłem skrzynie pod budowany silnik

LGT-700. Jest to zmodyfikowana 5cio biegowa T5 do tego mocniejsza i z lepszymi przełożeniami od Tremeca TKO-600 Powinna na dniach być u mnie

