sn95 GT Godzilla - mustang z popiołów

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1627
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2023-09-06, 19:27

Sierpień upłynął głównie problemami :D Plus, że udało się wstępnie wystroić silnik do jazdy. Wciąż mam problem z przelewaniem na jałowych ale obstawiam, że wynika to z problemów z leciwą sondą LSU 4.2. Mam kontroler i sondy LSU 4.9 ale wlecą podczas grubszych rzeczy po jesieni :)

Maglownica przysporzyła mi wielu problemów, Miałem takie luzy, że strach było jechać szybciej niż 30kph. Okazało się, że problem był w sumie z krzyżakiem :D Pomogło stare dobre zasmarkanie elektrodą :wstyd:

EPAS z Opla narazie wyłączonony bo i tak jeżdże na wspomaganiu hydraulicznym. Kolejna rzecz o której nie wiedziałem: wspomaganie nabijając silnienie kasuje luz na maglu :) bez tego jest pewien kąt bezwładności :wstyd: Zamówiłem magiel bez wspomagania z pinto i byłby już założony ale w ubiegłym tygodniu dostałem informacje, że UPS w USA zniszczył pakunek, więc czekam na drugą wysyłkę . . .

Jakby było mało problemów to zgubiłem klosz z prawego kierunku :D czekam na nowe klosze, a narazie jeżdżę z prowizorką w postaci foli PPF zamiast klosza :D
372836382_266080746308977_7445065545852555022_n.jpg
Udało się wbić na Mustang Classic Race co też odhaczam jako spory sukces :D
370427614_7254729514543718_3588968552770607079_n.jpg
No i wlecialy wreszcie małe blachy więc też odhaczone :)

Zacząłem już także przymiarki do budowy strokera. Ogólnie odzew nie napawa optymizmem i o ile chciałem budowę oddelegować komuś to raz, że mało ludzi w kraju, a dwa to Ci którzy bardzo chętnie by się podjeli raczej nie wzbudzają zaufania, a Ci których mi polecano i zaufanie wzbudzają nie są zbyt chętni to podjęcia tematu :) Silnik póki co jest już rozebrany do ostatniej śrubki. Całość pójdzie kilkoma etapami. Na tą chwilę musze ogarnąć temat importu rzeczy do złożenia dołu silnika :) Magiel uszkodzony w transporcie idzie przeżyć ale kucizna to trochę słabo :D

Kolejka rzeczy do ogarnięcia robi się dość spora bo jest już umówiony wydech, na poczekaniu też dyfer i maglownica, silnik też już poniekąd w trakcie, a do tego jeszcze kupiłem skrzynie pod budowany silnik :)
LGT-700. Jest to zmodyfikowana 5cio biegowa T5 do tego mocniejsza i z lepszymi przełożeniami od Tremeca TKO-600 Powinna na dniach być u mnie :) :cool:


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów

Post autor: stang232 » 2023-09-12, 11:41

widziałem- żyje i jeździ ten feniks !
Nawet ogrzewanie w sierpniu w nim działa :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1627
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

SN95 GT Godzilla- mustang z popiołów

Post autor: Rezor » 2025-02-04, 13:57

Rzadko człowiek tutaj zagląda ale wciąż poniekąd temat jest niczym dziennik dokumentujący kawał już historii tego samochodu. Oczwiscie mimo wcześniejszych założeń budowania strokera na 351W - po analizie za i przeciw, przeliczeniu kosztów, problemów z znalezieniem pomocy przy budowie strokera - Zaczeła być coraz mniej atrakcyjna. W ogóle jakiekolwiek prace wymagających odrobiny rzemiosła wymagają cierpliwości i grubego portfela, a i z rzetelnością bardzo ciężko :wstyd: Coraz częściej rozglądałem się za alternatywami. Uturbić obecne 5.0 teoretycznie za grosze. Cieszyć się do czasu aż się rozleci na kawałki, wtedy zacząć myśleć nad zmianami. Inne opcje to zakup gotowych silników. Gotowe silniki ze strokerem w mojej ocenie miały 2 zasadnicze problemy: Cena uwzględniała gwarancje, a ta teoretycznie przy zakupie z innego kontynentu jest nic nie warta. Do tego koszty transportu i cała masa kompromisów.

Tak więc podczas któregoś styczniowego wieczoru, myśląc o rzeczach innych niż samochody, a może nie myśląc nawet wcale: przez ciąg dziwnych zbiegów okoliczności parę godzin później siedziałem patrząc w zaakceptowaną ofertę zakupu na ebay. Obecnie czekam na transport przez kałużę, a w międzyczasie zostaje mi zmienić tytuł wątku.
Zrzut ekranu 2025-02-04 125544.png


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1733
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: sn95 GT Godzilla - mustang z popiołów

Post autor: Michał P. » 2025-02-05, 08:00

Gratulacje za decyzje :D Czekam na wieści, jeden z lepszych wątków na forum.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”