Jakoś się dogrzebałem do informacji na temat tych kolektorów. Chyba tylko posiadacze foxa je montują ewentualnie osoby tuningujące klasyki. Dla potomnych:
Działa niemal identycznie jak 2 częściowe zestawy ale jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach

Przeznaczone są do jazdy sportowej ze względu na efektywność w wyższych zakresach obrotowych. Podobno do 3k RPM silnik w ogóle nie ciągnie ale wyżej - bestia. Co do montażu: Fabryczne wtryski są ok chyba, że ktoś kupi chiński zamiennik. Tam podobno są cyrki ze spasowaniem nawet do głowic ale jak komuś się poszczęści to tanim kosztem ma dobry kolektor. Żeby podłączyć filtr, MAF i przepustnice trzeba dokupić kolanko (albo kompresor) można np puścić rurę przodem albo zrobić sobie efekciarską dziurę w masce i kupić owalny filtr. Co do kompresora: Można kupić standardowe zestawy z CJ czy AmericanMuscle i zamontować jak do normalnego dolotu albo kupić eaton m112 albo bardziej budżetowo m62. M112 ma tą przewagę, że ma długi wałek i spokojnie sięgnie tak, że można go puścić na pasku od osprzętu jednak wymaga trochę zabawy żeby zrobić odpowiedni adapter dolot-kompresor. M62 powinien pasować (powinien ale nie musi) bezpośrednio do kolektora ale wymaga zamontowania dłuższego wałka.
A i jeszcze jedna wada takiego rozwiązania: Te kolektory zostały stworzone z myślą o klasykach. 2 częściowe "standardowe" doloty zazwyczaj nie wymagają większego strojenia. Te w 99% wymagają.
Informacje są przeze mnie wyczytane i nie biorę odpowiedzialności jeśli któreś są błędne

Dla przykładu fox z takim dolotem:
