przekładka V8 do V6 2003
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
przekładka V8 do V6 2003
zastanawiam sie czy sprzedac swoja V6 czy tez moze przelozyc z rozbitego GT bebechy.. bawil sie ktos z Was w taka przekładke? bo rozumiem ze teoretycznie proste przelozenie moze sie bardzo pokomplikowac..
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Kontakt:
Do zrobienia ale nie będzie łatwo i wyjdzie drogo .Silnik to jedno ale cała instalacja musi iść nowa i masa innych gratów - chyba nie wartokoralkarol pisze:zastanawiam sie czy sprzedac swoja V6 czy tez moze przelozyc z rozbitego GT bebechy.. bawil sie ktos z Was w taka przekładke? bo rozumiem ze teoretycznie proste przelozenie moze sie bardzo pokomplikowac..
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
A zawieszenie i hamulce się różnią w stockowym V6 i v8?
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
No ok. Ale jaka jest różnica? bardziej sztywne czy miękkie? No bo wahacze są takie same i cała konstrukcja zawieszenia taka sama. GT ma na tyle drążek stabilizacyjny, który w 20 min można założyć do V6. A czy GT ma inne sprężyny i amortyzatory?
Z ciekawości pytam bo nie wiem który jest bardziej komfortowy...
Z ciekawości pytam bo nie wiem który jest bardziej komfortowy...
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no tak, ale ja myslalem wszystko z rozbitego GT przelozyc,łącznie z instalacja elektryczna i zawieszeniami.. to moze okazac sie takie trudne i nieoplacalne?..alfatech pisze: Do zrobienia ale nie będzie łatwo i wyjdzie drogo .Silnik to jedno ale cała instalacja musi iść nowa i masa innych gratów - chyba nie warto
tego sie obawiam, dlatego ciezko mi podjac decyzje, bo sprzedac za grosze tej V6 mi sie nie widzi, w koncu mnie wyszla ponad 45tys.zl a teraz ciezko dostac 30..
no nic ,wlasnei wystawilem aukcje http://allegro.pl/show_item.php?item=640000628 i zobacze co dalej, jak sie nie sprzeda to zmnow bede myslal o tej przekładce..
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Kontakt:
mając wszystkie graty to jedno ale przełożyć to prawidłowo i żeby działało to drugie lepiej to olej i nie zawracaj sobie tym głowy ........ no chyba że się uprzesz wszystko Ci wolnokoralkarol pisze:no tak, ale ja myslalem wszystko z rozbitego GT przelozyc,łącznie z instalacja elektryczna i zawieszeniami.. to moze okazac sie takie trudne i nieoplacalne?..
Ekonomicznie jest to nieuzasadnione
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: przekładka V8 do V6 2003
Dla własnego bezpieczeństwa i spokoju ducha lepiej tego nie rób.koralkarol pisze:zastanawiam sie czy sprzedac swoja V6 czy tez moze przelozyc z rozbitego GT bebechy.. bawil sie ktos z Was w taka przekładke? bo rozumiem ze teoretycznie proste przelozenie moze sie bardzo pokomplikowac..
.:: my other ride is your mom ::.
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Może lepszy pomysł to dokupiś supercharger albo lepiej turbocharger do V6. Z turbo bedzie mocniejszy od V8, a przeróbka to 1 dzień roboty. Tylko tanio nie będzie (zestaw turbo do V6 S197 dający 400HP kosztuje prawie pięć patoli)
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune