przekładka V8 do V6 2003

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

przekładka V8 do V6 2003

Post autor: Koral » 2009-05-18, 12:47

zastanawiam sie czy sprzedac swoja V6 czy tez moze przelozyc z rozbitego GT bebechy.. bawil sie ktos z Was w taka przekładke? bo rozumiem ze teoretycznie proste przelozenie moze sie bardzo pokomplikowac..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-05-18, 13:16

Karol , ja Ci to chętnie zroobie , bo w planach mam włożenie silnika V8 do mojego


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-18, 14:09

koralkarol pisze:zastanawiam sie czy sprzedac swoja V6 czy tez moze przelozyc z rozbitego GT bebechy.. bawil sie ktos z Was w taka przekładke? bo rozumiem ze teoretycznie proste przelozenie moze sie bardzo pokomplikowac..
Do zrobienia ale nie będzie łatwo i wyjdzie drogo .Silnik to jedno ale cała instalacja musi iść nowa i masa innych gratów - chyba nie warto :/


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-05-18, 14:25

Czytałem o takich próbach na forum amerykańskim i wniosek był taki, że się nie opłaca zupełnie, części drogie, wymienić trzeba sporo, wyjdzie drożej niż różnica w cenie, a otrzyma się auto "gorsze" bo będzie miało pozostałe mechanizmy z V6 (zawieszenie, hamulce itd).



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-05-18, 15:44

A zawieszenie i hamulce się różnią w stockowym V6 i v8?


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-05-18, 19:54

Konrado pisze:A zawieszenie i hamulce się różnią w stockowym V6 i v8?
Na szczęście się różnią :rotfl:
tzn. nie wiem jak heble ale zawieszenie w gen. S197 V6 i V8 mają różne :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-05-18, 19:57

Hamulce też są inne, ale biją tak samo ;)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-05-18, 20:00

DarentyV8 pisze: Na szczęście się różnią :rotfl:
zawieszenie w gen. S197 V6 i V8 mają różne :)
tzn co masz na mysli na szcęście? :dontgetit:



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-05-18, 20:39

Konrado, no chodziło mi o to, że wersje V6 i V8 to 2 różne moce aut i powinny mieć również odpowiednie do swoich osiągów zarówno hamulce jak i zawieszenie :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-05-18, 21:06

No ok. Ale jaka jest różnica? bardziej sztywne czy miękkie? No bo wahacze są takie same i cała konstrukcja zawieszenia taka sama. GT ma na tyle drążek stabilizacyjny, który w 20 min można założyć do V6. A czy GT ma inne sprężyny i amortyzatory?

Z ciekawości pytam bo nie wiem który jest bardziej komfortowy... :P


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-05-18, 23:26

GT jest zdecydowanie za miękki;)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-05-19, 08:41

alfatech pisze: Do zrobienia ale nie będzie łatwo i wyjdzie drogo .Silnik to jedno ale cała instalacja musi iść nowa i masa innych gratów - chyba nie warto :/
no tak, ale ja myslalem wszystko z rozbitego GT przelozyc,łącznie z instalacja elektryczna i zawieszeniami.. to moze okazac sie takie trudne i nieoplacalne?..
tego sie obawiam, dlatego ciezko mi podjac decyzje, bo sprzedac za grosze tej V6 mi sie nie widzi, w koncu mnie wyszla ponad 45tys.zl a teraz ciezko dostac 30..
no nic ,wlasnei wystawilem aukcje http://allegro.pl/show_item.php?item=640000628 i zobacze co dalej, jak sie nie sprzeda to zmnow bede myslal o tej przekładce..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-19, 11:25

koralkarol pisze:no tak, ale ja myslalem wszystko z rozbitego GT przelozyc,łącznie z instalacja elektryczna i zawieszeniami.. to moze okazac sie takie trudne i nieoplacalne?..
mając wszystkie graty to jedno ale przełożyć to prawidłowo i żeby działało to drugie :) lepiej to olej i nie zawracaj sobie tym głowy ........ no chyba że się uprzesz :rotfl: wszystko Ci wolno ;)
Ekonomicznie jest to nieuzasadnione :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: przekładka V8 do V6 2003

Post autor: Hans » 2009-05-19, 11:39

koralkarol pisze:zastanawiam sie czy sprzedac swoja V6 czy tez moze przelozyc z rozbitego GT bebechy.. bawil sie ktos z Was w taka przekładke? bo rozumiem ze teoretycznie proste przelozenie moze sie bardzo pokomplikowac..
Dla własnego bezpieczeństwa i spokoju ducha lepiej tego nie rób. ;)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-05-19, 11:45

Może lepszy pomysł to dokupiś supercharger albo lepiej turbocharger do V6. Z turbo bedzie mocniejszy od V8, a przeróbka to 1 dzień roboty. Tylko tanio nie będzie (zestaw turbo do V6 S197 dający 400HP kosztuje prawie pięć patoli) :kwasny:


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”