Obniżenie zawieszenia
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: Obniżenie zawieszenia
podepne się pod temat - byłem dziś na przeglądzie,wszystko ładnie i pięknie ale.............amory z przodu b.dobre a z tyłu co najwyżej na ten sezon albo i nie więc noszę się z myślą o małej zmianie,jakie amorki i sprężyny podejdą do mojego kunia,trochę chciałbym obniżyć no i raczej full serwis czyli amory+sprężyny,oponki mam 225x60x16 i takie zostaną bo kupiłem już na lato nówki Michelin w tym samym rozmiarze,zrobiłem polerkę i chcę zawieszenie zrobić na nieco lepsze prowadzenie(choć mi tam nic nie przeszkadza),a jakieś super felgi to na przyszły rok zostawiam ,pozdrawiam:D
- Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
Z H&R polecam Race Springs, mam już rok prawie i nie jest aż tak twardo, a jazda w zakrętach poprawiła się znacznie. Kiedyś mnie doganiano, a teraz ja doganiam Oczywiście CC plates, a amorów nie zmieniałem, są Bilstein'a.
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
przyjeżdżaj mi na Ułęż po testować a nie.. H&R jestadriank9 pisze:Z H&R polecam Race Springs, mam już rok prawie i nie jest aż tak twardo, a jazda w zakrętach poprawiła się znacznie. Kiedyś mnie doganiano, a teraz ja doganiam Oczywiście CC plates, a amorów nie zmieniałem, są Bilstein'a.
- Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
Właśnie... no tak, pytałem we wątku, a tu nagle ucichłem. Wszystko zależy od finansów, dlatego Póki co Toyki na tył chociaż muszę kupić bo jeżdżę na zimówkach za 100zł i w ostrym zakręcie jest konkretna podsterowność O ile w trasie, na łukach nie jest tak źle o tyle małe zakręty, ronda, wylatuje.
Marzy mi się taki ręczny jak Ty masz no i jeszcze mam kiepskie przednie tarcze ale to pomału będę ogarniał, a jeszcze na MR2013 trza szykować. Może się uda, że chociaż te opony zmienię i będzie możność wpaść. A H&R'y miałem możliwość testować na łukach przy prędkościach 160+ i jest ogromna różnica. Już nie mogę się doczekać tych Toyek bo wtedy limit wzrośnie
Po torach nigdy nie jeździłem ale w Polsce to chyba raczej tak trochę gokartowo jest niż torowo z tego co słyszałem ale niewątpliwie H&R by pomogły. Nie ma żadnego nurkowania, karoseria sztywna, koń sztywny!
Marzy mi się taki ręczny jak Ty masz no i jeszcze mam kiepskie przednie tarcze ale to pomału będę ogarniał, a jeszcze na MR2013 trza szykować. Może się uda, że chociaż te opony zmienię i będzie możność wpaść. A H&R'y miałem możliwość testować na łukach przy prędkościach 160+ i jest ogromna różnica. Już nie mogę się doczekać tych Toyek bo wtedy limit wzrośnie
Po torach nigdy nie jeździłem ale w Polsce to chyba raczej tak trochę gokartowo jest niż torowo z tego co słyszałem ale niewątpliwie H&R by pomogły. Nie ma żadnego nurkowania, karoseria sztywna, koń sztywny!
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
Ja się zdołowałem ostatnio bo w jeden tydzień na dwóch dziurach rozwaliłem dwa auta. Jest totalna masakra. Nie wiem jak wam ale mi to chodzi podniesienie mustanga albo zamontowania czegoś w stylu zawieszenia heavy duty:D
302 HOooooo
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
- Model: Base
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Ebony
Re: Obniżenie zawieszenia
Witam. Chciałbym obniżyć trochę konia, bo koza z niego niesamowita, ale póki co bez wymiany amorów. Z tego co szukałem to sprężyny H&R Super Sport są raczej już niedostępne, albo ja ich nie widzę. Jest jakaś alternatywa na tą chwilę, którą dałoby się jeszcze kupić w PL?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Obniżenie zawieszenia
Vogtland i eibach. Popytaj sprzedawców na allegro bo wiem że któryś ma ale nie wystawione w ostateczności pasują też od foxa gt
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
- Model: Base
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Ebony
Re: Obniżenie zawieszenia
O cholera, właśnie teraz zauważylem post stanga, bo gdzieś mi umknął i też mówił o tych Vogtlandach. Na allegro jest. Tylko pytanie, sprzedawca pisze "Każda sprężyna jest kalibrowana dla każdego konkretnego modelu samochodu i zapewnia równowagę między wydajnością i komfortem. Dostępne obniżenia od 25 do 60 mm."
Czy to standardowa regułka w aukcjach, czy w ramach jednego modelu dostępne są rózne obniżenia? Może się zdarzyć że nie ustawię na serii zbieżności? Bo dodatkowe około 200$ za camber plates na razie nie są mi na rękę
Podsyłam link http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6929823842" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy to standardowa regułka w aukcjach, czy w ramach jednego modelu dostępne są rózne obniżenia? Może się zdarzyć że nie ustawię na serii zbieżności? Bo dodatkowe około 200$ za camber plates na razie nie są mi na rękę
Podsyłam link http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6929823842" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Obniżenie zawieszenia
Masz możliwość regulacji na kątów na tzw "fasolkach". Otwory w kielichu są owalne i można regulować kąty. Nie ma co prawda tak dużej regulacji jak w przypadku talerzyków ale zawsze.
Większym problemem przy obniżeniu poniżej 30mm w mustangach jest geometria układu kierowniczego tzw "bumsteer" w skrócie może to powodować niekontrolowany skręt kół przy pracy zawieszenia.
https://www.americanmuscle.com/steeda-b ... stall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Talerzyki zawsze możesz zamówić u tokarza, albo szukać na ebay.de Ja swoje dostałem za ok 200PLN od niemca
Większym problemem przy obniżeniu poniżej 30mm w mustangach jest geometria układu kierowniczego tzw "bumsteer" w skrócie może to powodować niekontrolowany skręt kół przy pracy zawieszenia.
https://www.americanmuscle.com/steeda-b ... stall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Talerzyki zawsze możesz zamówić u tokarza, albo szukać na ebay.de Ja swoje dostałem za ok 200PLN od niemca
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
- Model: Base
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Ebony
Re: Obniżenie zawieszenia
W sumie myślałem że to gorszy temat. W takim razie zamawiam i zobaczymy jak będzie
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
- Model: Base
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Ebony
Re: Obniżenie zawieszenia
Witam ponownie,
W końcu udało się zmienić sprężyny. Nie byłem jeszcze na geometrii, prosto jeździ, nie znosi go, ale łącznik stabilizatora jest nienaturalnie wygięty. Jak wyglądają te talerzyki o których mówisz i czy to zniweluje takie osadzenie łącznika? Zdjęcie jak to wygląda:
W końcu udało się zmienić sprężyny. Nie byłem jeszcze na geometrii, prosto jeździ, nie znosi go, ale łącznik stabilizatora jest nienaturalnie wygięty. Jak wyglądają te talerzyki o których mówisz i czy to zniweluje takie osadzenie łącznika? Zdjęcie jak to wygląda:
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Obniżenie zawieszenia
https://lmr.com/item/JM-24213/1994-04-M ... ber-Plates" onclick="window.open(this.href);return false;
To do regulacji kątów.
Takie położenie stabilizatora jest normalne. Zwyczajnie siadł niżej i przekręciło stabilizatorem
To do regulacji kątów.
Takie położenie stabilizatora jest normalne. Zwyczajnie siadł niżej i przekręciło stabilizatorem
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
- Model: Base
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Ebony
Re: Obniżenie zawieszenia
Aa, czyli camber plates, myślałem że pisząc talerzyki miałeś na myśli coś jeszcze innego o podobnym działaniu
Jeśli to normalne to w porządku, bo na logikę brałem że skoro tak to wygląda to jedna strona raz, dwa się wydusi i będzie do wymiany (pewnie i tak będzie dużo szybciej, ale żeby chociaż
trochę pojeździło )
Jeśli to normalne to w porządku, bo na logikę brałem że skoro tak to wygląda to jedna strona raz, dwa się wydusi i będzie do wymiany (pewnie i tak będzie dużo szybciej, ale żeby chociaż
trochę pojeździło )