Programowanie kompa w 95 - chip?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Programowanie kompa w 95 - chip?
Czy ma ktoś doświadczenia z takimi klamotami jak chip do modelu 95 czy programator komputera?Przymierzam się do zmiany głowic na alusy i wiem że konieczna jkest ingerencja w komputer,ale nikt nie chce się za to wziąć.Tu kilka linków:
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
nie wiem jak u Ciebie ale ja mam aluminiowe glowice seryjnie:)
Co sie tyczy tej roboty to mniej czasu i kasy zajmuje przelozenie silnika. Robilem zestawienie kosztow i przelozenie silnika w mustangu wychodzi najtaniej.
ja bawilem sie w dlubanie w kompie ale juz sprzedalem na allegro kable z oryginalnym oprogramowaniem od Forda
Powodzenia
Co sie tyczy tej roboty to mniej czasu i kasy zajmuje przelozenie silnika. Robilem zestawienie kosztow i przelozenie silnika w mustangu wychodzi najtaniej.
ja bawilem sie w dlubanie w kompie ale juz sprzedalem na allegro kable z oryginalnym oprogramowaniem od Forda
Powodzenia
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
witam interesowalem sie przeróbkami kompa mam tez mustanga 95r 5.oL automat nie znalazłem nikogo konkretnego,wszyscy mówią ze brak oprogramowania do takiego auta --nie chce sie wiezyć--ja zkolei mam kłopoty z zapalaniem --wszystko kilkakrotnie sprawdzone i nic myślałem przeprogramowac kompa --moze to coś by dalo--jak znajdziesz kogos kto robi takie zeczy daj prosze jakies info--pozdrawiam
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Spróbuj u nich: http://www.44tuning.pl/kontakt/
Rozmawiałem z facetem o kompie i powiedział że chętnie by zobaczył co w tym siedzi.Będę u nich ale dopiero pod koniec kwietnia, jak uda Ci się wcześniej to daj znać.
Rozmawiałem z facetem o kompie i powiedział że chętnie by zobaczył co w tym siedzi.Będę u nich ale dopiero pod koniec kwietnia, jak uda Ci się wcześniej to daj znać.
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
seryjny komputer spokojnie poradzi sobie po zmianie glowic na alu... oraz wymiane wałka na ostrzejszy od seryjnego,co najwyżej to nie "wyciśniesz" maximum możliwości z tych części.Problem pojawi sie dopiero w momencie kiedy zaczną niedomagać seryjne wtryskiwacze,ja bym zaczął od tego.Z mojej wiedzy w GT 19lbs wydolą max do 280KM,a 24lbs z cobry do ~340KM
Wtryski to ja mam już w pudełku a na resztę klamotów muszę poczekać do września.Na razie z kaską krucho.Ale to dobra wiadomość z tym kompem,jeden kłopot mniej.michal@ pisze:seryjny komputer spokojnie poradzi sobie po zmianie glowic na alu... oraz wymiane wałka na ostrzejszy od seryjnego,co najwyżej to nie "wyciśniesz" maximum możliwości z tych części.Problem pojawi sie dopiero w momencie kiedy zaczną niedomagać seryjne wtryskiwacze,ja bym zaczął od tego.Z mojej wiedzy w GT 19lbs wydolą max do 280KM,a 24lbs z cobry do ~340KM
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
No też tak słyszałem, dlatego wtryski kupiłem rozsądnie, nie za "duże", 24lbs.Jest firma w Californi która pisze program dla SN95 do zestawu Trick Flow: http://store.summitracing.com/partdetai ... 128&N=700+
Podobno się sprawdza, a taki zestaw chcę załadować + liftersy oczywiście.
Podobno się sprawdza, a taki zestaw chcę załadować + liftersy oczywiście.
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
również słyszałem że trzeba po zamontowaniu większych wtryskiwaczy zagrzebać przy ECU
ps. u mnie zamontowałem 30lbs. oraz w tej chwili pod maską seryjny (chociaż rozwiercony) pozostał tylko blok silnika,przejechałem tak już 600Km.narazie jakoś to chodzi bez ruszania kompa sam jestem ciekawy czy jak odwiedze hamownie uda się bez jego ruszania uzyskać oczekiwaną dwukrotność seryjnej mocy
ps. u mnie zamontowałem 30lbs. oraz w tej chwili pod maską seryjny (chociaż rozwiercony) pozostał tylko blok silnika,przejechałem tak już 600Km.narazie jakoś to chodzi bez ruszania kompa sam jestem ciekawy czy jak odwiedze hamownie uda się bez jego ruszania uzyskać oczekiwaną dwukrotność seryjnej mocy