jaki programator do GT 2000??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- bedzin
- Forumowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
- Model: Mustang GT 2000
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
jaki programator do GT 2000??
No wiec tak, w najblizszym czasie bede zamawial z usa dolot powietrza i do tego programator, tylko nie wiem jaki wybrac, czy lepiej SCT z 3 programami czy PREDATORa.
Zastanawiam sie nad tym kompletem:
1. SCT z dolotem
albo
2. programator + BBK lub JLT
co o takim czyms sadzicie albo co polecacie??
Zastanawiam sie nad tym kompletem:
1. SCT z dolotem
albo
2. programator + BBK lub JLT
co o takim czyms sadzicie albo co polecacie??
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Niby ten temat jest już poruszony w innym miejscu ale to i ja trochę się wcisnę do niego...
A ja spytam może tak co do możliwości samego grzebania jakie są obcej tylko bym prosił po polsku choć w przybliżeniu, bo z tego co słyszałem to SCT jest uzależnione od firmy której trzeba zapłacić za nowy program a w Predatorze już się jakieś podstawy da zmienić...
I teraz pytanie bo aż tak mi nie zależy na każdym setnym KM i raczej to co teraz zrobię w silniku to więcej nie będę grzebał wiec w przyszłości mi nie zleży na innych programach, ale zależy mi na możliwość np. zablokowaniu pewnych maksymalnych obrotów i w drugą stronę by obroty biegu jałowego można było podkręcić by nie spadały zbyt nisko.
Bo z tego co wiem to w obu programatorach jest możliwość przechowywania 3 programów jak szybko da się je zmienić na inne to szybko idzie czy są z tym problemy.
I na koniec takie pytanie bo patrzyłem na stonce SCT pierwszą procedurę zrobienia programu pod nasze auto to prosty panel z opcjami trzech programów z zawansowaniem osiągów i do wyboru między innymi paliwa, jaki ma się wydech, dolot itp. a w predatorze jest tak sama prosta procedura z takimi opcjami??
A ja spytam może tak co do możliwości samego grzebania jakie są obcej tylko bym prosił po polsku choć w przybliżeniu, bo z tego co słyszałem to SCT jest uzależnione od firmy której trzeba zapłacić za nowy program a w Predatorze już się jakieś podstawy da zmienić...
I teraz pytanie bo aż tak mi nie zależy na każdym setnym KM i raczej to co teraz zrobię w silniku to więcej nie będę grzebał wiec w przyszłości mi nie zleży na innych programach, ale zależy mi na możliwość np. zablokowaniu pewnych maksymalnych obrotów i w drugą stronę by obroty biegu jałowego można było podkręcić by nie spadały zbyt nisko.
Bo z tego co wiem to w obu programatorach jest możliwość przechowywania 3 programów jak szybko da się je zmienić na inne to szybko idzie czy są z tym problemy.
I na koniec takie pytanie bo patrzyłem na stonce SCT pierwszą procedurę zrobienia programu pod nasze auto to prosty panel z opcjami trzech programów z zawansowaniem osiągów i do wyboru między innymi paliwa, jaki ma się wydech, dolot itp. a w predatorze jest tak sama prosta procedura z takimi opcjami??
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
dr.killer, w SCT możesz ustawiać obroty jałowe, odcinkę itp. Można też skalibrować prędkościomierz do zastosowanych przełożeń/kół i wiele innych potrzebnych rzeczy.
Generalnie do wyboru masz 3 programy, one nie robią nic innego jak zmieniają mapy paliwowe pod konkretne paliwo tj 95/98 ew. jak masz automat to zmieniają się też shift pointy.
bedzin, szukaj jakiegoś dolotu chowanego w zderzak. To najlepsza opcja, masz wtedy dostarczane na prawdę zimne powietrze.
Generalnie do wyboru masz 3 programy, one nie robią nic innego jak zmieniają mapy paliwowe pod konkretne paliwo tj 95/98 ew. jak masz automat to zmieniają się też shift pointy.
bedzin, szukaj jakiegoś dolotu chowanego w zderzak. To najlepsza opcja, masz wtedy dostarczane na prawdę zimne powietrze.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
SCT masz dwa rodzaje X3 i SF3, ten perwszy jest pustym urzadzeniem i musisz dokupic programy do niego, chociaż kupując to od jakiego tunera dostajesz urzadznie + 3 programy w cenie. SF3 ma standardowo wgrane 3 programy i możesz zmieniać w nich opcje, coś jak w predatorze.dr.killer pisze:A ja spytam może tak co do możliwości samego grzebania jakie są obcej tylko bym prosił po polsku choć w przybliżeniu, bo z tego co słyszałem to SCT jest uzależnione od firmy której trzeba zapłacić za nowy program a w Predatorze już się jakieś podstawy da zmienić...
Poza tym jest jedna jeszcze bardzo ważna rzecz - Predator jest bardzo zawężony do modelu auta i rocznika, SCT możesz używac na wielu modelach, kwestia wgrywanego programu.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- bedzin
- Forumowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
- Model: Mustang GT 2000
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
no wlasnie tak nastawiam sie na SCT SF3 z programami juz... ale powiem ze teraz wlalem shell vpower i byla lekka roznica w jezdzie miedzy 95...
a wlasnie jeszcze jedna kwestia jak to jest z tymi programami:
- Street (87-93 octane) - jakie do tego stosowac polskie paliwao??
- Performance (87-93 octane) - jakie do tego??
- Race (91 - 93 octane) - i jakie do tego??
a wlasnie jeszcze jedna kwestia jak to jest z tymi programami:
- Street (87-93 octane) - jakie do tego stosowac polskie paliwao??
- Performance (87-93 octane) - jakie do tego??
- Race (91 - 93 octane) - i jakie do tego??
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Zobacz żadna różnica w cenie między X3 http://www.americanmuscle.com/sct-x3-po ... tuner.html a SF3 http://www.americanmuscle.com/sct-sf3-tuner.html, natomast różnica miedzy standardowymi programami, a tymi pisanymi pod konkretne PCM jest .. zasadnicza
- Street - 91 (nasze 95)
- Performance - 91 (nasze 95)
- Race - 93 (nasze 98)
i na codzień użwał Performance. Race zostaw sobie na zloty, Street, nie wiem, na trasy Między 91 a 93 różnica jest 2-3HP, a różnica w cenie paliwa, znacznie większa. Zostaw sobie tą kasę na inne mody
To chodzi o to że poszczególne programy możesz dstać pod podany zakres paliw. Ja bym brał tak:bedzin pisze:- Street (87-93 octane) - jakie do tego stosowac polskie paliwao??
- Performance (87-93 octane) - jakie do tego??
- Race (91 - 93 octane) - i jakie do tego??
- Street - 91 (nasze 95)
- Performance - 91 (nasze 95)
- Race - 93 (nasze 98)
i na codzień użwał Performance. Race zostaw sobie na zloty, Street, nie wiem, na trasy Między 91 a 93 różnica jest 2-3HP, a różnica w cenie paliwa, znacznie większa. Zostaw sobie tą kasę na inne mody
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Nic dziwnego skoro zalałeś inne bogatsze w oktany paliwo a mapa i inne parametry zostały te same. Jakbyś zalał 98/100 (V-Power Racing) i do tego program Street 93 byłaby spora różnica. Jutro jadę do Bogimana po SCT, to dam znać jak auto się zachowuje na programie Street i paliwie V-Powerbedzin pisze:no wlasnie tak nastawiam sie na SCT SF3 z programami juz... ale powiem ze teraz wlalem shell vpower i byla lekka roznica w jezdzie miedzy 95...
a wlasnie jeszcze jedna kwestia jak to jest z tymi programami:
- Street (87-93 octane) - jakie do tego stosowac polskie paliwao??
- Performance (87-93 octane) - jakie do tego??
- Race (91 - 93 octane) - i jakie do tego??
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
kup na ebayu uzywke sct, mozna kupic za ok 200$, mi sie udało kupić jeden za 200$ wraz z dolotem Steeda, drugi sam za 200$. do tego kupisz nowy lub uzywany dolot tez w dobrej cenie osobno, program za 59$ jeden Ci wystarczy, troche kasiory w kieszeni zostanie.
programy to tylko performance 98 oktan (93 US), to daje powera
justin z vmptuning po wyslaniu loga dostosuje ci program idealnie.
SF3 to to samo co X3, tylko dodatkowo ma wgrane std programy - ale to kicha.
tak czy inaczej do SF3 tez mozna dodatkowo wgrac 3 programy.
250$:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SCT-X3-F ... ccessories
i 99-299$:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SCT-SF3- ... ccessories
a dolot to polecam Volanta:):
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLANT-C ... ccessories
jest mistrz i osłania stożek który jest w środku od syfu.
programy to tylko performance 98 oktan (93 US), to daje powera
justin z vmptuning po wyslaniu loga dostosuje ci program idealnie.
SF3 to to samo co X3, tylko dodatkowo ma wgrane std programy - ale to kicha.
tak czy inaczej do SF3 tez mozna dodatkowo wgrac 3 programy.
250$:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SCT-X3-F ... ccessories
i 99-299$:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SCT-SF3- ... ccessories
a dolot to polecam Volanta:):
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLANT-C ... ccessories
jest mistrz i osłania stożek który jest w środku od syfu.