jaki programator do GT 2000??

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

jaki programator do GT 2000??

Post autor: bedzin » 2010-08-29, 14:47

No wiec tak, w najblizszym czasie bede zamawial z usa dolot powietrza i do tego programator, tylko nie wiem jaki wybrac, czy lepiej SCT z 3 programami czy PREDATORa.

Zastanawiam sie nad tym kompletem:
1. SCT z dolotem
albo
2. programator + BBK lub JLT

co o takim czyms sadzicie albo co polecacie??



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-29, 15:15

Zdecydowanie SCT, nie bedziesz miał problemów z późniejszym dorobieniem programu.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-08-29, 16:49

Niby ten temat jest już poruszony w innym miejscu ale to i ja trochę się wcisnę do niego...

A ja spytam może tak co do możliwości samego grzebania jakie są obcej tylko bym prosił po polsku choć w przybliżeniu, bo z tego co słyszałem to SCT jest uzależnione od firmy której trzeba zapłacić za nowy program a w Predatorze już się jakieś podstawy da zmienić...

I teraz pytanie bo aż tak mi nie zależy na każdym setnym KM i raczej to co teraz zrobię w silniku to więcej nie będę grzebał wiec w przyszłości mi nie zleży na innych programach, ale zależy mi na możliwość np. zablokowaniu pewnych maksymalnych obrotów i w drugą stronę by obroty biegu jałowego można było podkręcić by nie spadały zbyt nisko.

Bo z tego co wiem to w obu programatorach jest możliwość przechowywania 3 programów jak szybko da się je zmienić na inne to szybko idzie czy są z tym problemy.

I na koniec takie pytanie bo patrzyłem na stonce SCT pierwszą procedurę zrobienia programu pod nasze auto to prosty panel z opcjami trzech programów z zawansowaniem osiągów i do wyboru między innymi paliwa, jaki ma się wydech, dolot itp. a w predatorze jest tak sama prosta procedura z takimi opcjami??


Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-29, 18:20

dr.killer, w SCT możesz ustawiać obroty jałowe, odcinkę itp. Można też skalibrować prędkościomierz do zastosowanych przełożeń/kół i wiele innych potrzebnych rzeczy.

Generalnie do wyboru masz 3 programy, one nie robią nic innego jak zmieniają mapy paliwowe pod konkretne paliwo tj 95/98 ew. jak masz automat to zmieniają się też shift pointy.

bedzin, szukaj jakiegoś dolotu chowanego w zderzak. To najlepsza opcja, masz wtedy dostarczane na prawdę zimne powietrze.



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-29, 23:02

dr.killer pisze:A ja spytam może tak co do możliwości samego grzebania jakie są obcej tylko bym prosił po polsku choć w przybliżeniu, bo z tego co słyszałem to SCT jest uzależnione od firmy której trzeba zapłacić za nowy program a w Predatorze już się jakieś podstawy da zmienić...
SCT masz dwa rodzaje X3 i SF3, ten perwszy jest pustym urzadzeniem i musisz dokupic programy do niego, chociaż kupując to od jakiego tunera dostajesz urzadznie + 3 programy w cenie. SF3 ma standardowo wgrane 3 programy i możesz zmieniać w nich opcje, coś jak w predatorze.
Poza tym jest jedna jeszcze bardzo ważna rzecz - Predator jest bardzo zawężony do modelu auta i rocznika, SCT możesz używac na wielu modelach, kwestia wgrywanego programu.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-08-30, 19:47

no wlasnie tak nastawiam sie na SCT SF3 z programami juz... ale powiem ze teraz wlalem shell vpower i byla lekka roznica w jezdzie miedzy 95...
a wlasnie jeszcze jedna kwestia jak to jest z tymi programami:
- Street (87-93 octane) - jakie do tego stosowac polskie paliwao??
- Performance (87-93 octane) - jakie do tego??
- Race (91 - 93 octane) - i jakie do tego??



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-30, 20:22

Zobacz żadna różnica w cenie między X3 http://www.americanmuscle.com/sct-x3-po ... tuner.html a SF3 http://www.americanmuscle.com/sct-sf3-tuner.html, natomast różnica miedzy standardowymi programami, a tymi pisanymi pod konkretne PCM jest .. zasadnicza :)
bedzin pisze:- Street (87-93 octane) - jakie do tego stosowac polskie paliwao??
- Performance (87-93 octane) - jakie do tego??
- Race (91 - 93 octane) - i jakie do tego??
To chodzi o to że poszczególne programy możesz dstać pod podany zakres paliw. Ja bym brał tak:
- Street - 91 (nasze 95)
- Performance - 91 (nasze 95)
- Race - 93 (nasze 98)

i na codzień użwał Performance. Race zostaw sobie na zloty, Street, nie wiem, na trasy :hyhy: Między 91 a 93 różnica jest 2-3HP, a różnica w cenie paliwa, znacznie większa. Zostaw sobie tą kasę na inne mody :P


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-31, 23:56

bedzin pisze:no wlasnie tak nastawiam sie na SCT SF3 z programami juz... ale powiem ze teraz wlalem shell vpower i byla lekka roznica w jezdzie miedzy 95...
a wlasnie jeszcze jedna kwestia jak to jest z tymi programami:
- Street (87-93 octane) - jakie do tego stosowac polskie paliwao??
- Performance (87-93 octane) - jakie do tego??
- Race (91 - 93 octane) - i jakie do tego??
Nic dziwnego skoro zalałeś inne bogatsze w oktany paliwo a mapa i inne parametry zostały te same. Jakbyś zalał 98/100 (V-Power Racing) i do tego program Street 93 byłaby spora różnica. Jutro jadę do Bogimana po SCT, to dam znać jak auto się zachowuje na programie Street i paliwie V-Power ;)



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-09-01, 08:38

Chce ktoś spróbować jak chodzi na 110 oktan? Znajdę jeszcze parę litrów.. Żadne programy, mapy etc. nie będą potrzebne. Silnik zacznie chodzić jak student na amfie :D .
Testowałem tylko na 66.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-09-01, 18:35

andronik, dzieki za wyjasnienie i pomoc, jakos w przyszlym miechu albo jeszcze teraz bede zamawial z dolotem komplet



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-02, 21:58

kup na ebayu uzywke sct, mozna kupic za ok 200$, mi sie udało kupić jeden za 200$ wraz z dolotem Steeda, drugi sam za 200$. do tego kupisz nowy lub uzywany dolot tez w dobrej cenie osobno, program za 59$ jeden Ci wystarczy, troche kasiory w kieszeni zostanie.

programy to tylko performance 98 oktan (93 US), to daje powera :D

justin z vmptuning po wyslaniu loga dostosuje ci program idealnie.

SF3 to to samo co X3, tylko dodatkowo ma wgrane std programy - ale to kicha.

tak czy inaczej do SF3 tez mozna dodatkowo wgrac 3 programy.

250$:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SCT-X3-F ... ccessories

i 99-299$:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SCT-SF3- ... ccessories

a dolot to polecam Volanta:):
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLANT-C ... ccessories

jest mistrz i osłania stożek który jest w środku od syfu.



Awatar użytkownika
BOGMan
Posty: 4
Rejestracja: 2009-10-27, 12:46
Model: Mustang '01
Silnik: V6 3.7
Kolor: Laser Red

Post autor: BOGMan » 2010-09-03, 15:50

Żeby wsadzić kij w mrowisko:

Mam do sprzedania SCT SF3 Power Flash Ford Programmer - PN: 3015
W Polsce.
Cena 1300PLN.
Przesyłka gratis.
Najnowszy firmware i zestaw tune'ów
Kabelek USB dodam.


:wstyd:



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”