Swap hamulców
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Swap hamulców
Witam wszystkich. Chciałem zmienić seryjne hamulce z mojego Mustanga 01' na coś znacznie z wyższej półki. Np. takie Brembo z RS6:
http://moto.allegro.pl/item824830864_br ... di_vw.html
ew. http://moto.allegro.pl/item827485837_za ... acisk.html
Mam już gościa co dorabia cyfrowo adaptery, tarcze będą 350mm z Audi Q7 i dorobione otwory na 5x114.3
Co o tym myślicie? Jakieś przeciwwskazania albo porady? Pozdrawiam
http://moto.allegro.pl/item824830864_br ... di_vw.html
ew. http://moto.allegro.pl/item827485837_za ... acisk.html
Mam już gościa co dorabia cyfrowo adaptery, tarcze będą 350mm z Audi Q7 i dorobione otwory na 5x114.3
Co o tym myślicie? Jakieś przeciwwskazania albo porady? Pozdrawiam
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
350mm w 3.8 )) po pierwsze przy takiej tarczy chyba minimalne felgi 19 wiec zimówki bedą fajne...
jak chcesz coś konkretnego to se zamów od cobry cały zestaw lub przód, http://www.americanmuscle.com/cobra-full-brake-kit.html nie jest tak tragiczny koszt a to jest orginał a nie jakieś cięcie gięcie to są hamulce.... zresztą jak wezmą tarcze zaczną wiercić na inne otwory to automatycznie jest większe zagrożenie pęknięcia i może mieć bicie
jak chcesz coś konkretnego to se zamów od cobry cały zestaw lub przód, http://www.americanmuscle.com/cobra-full-brake-kit.html nie jest tak tragiczny koszt a to jest orginał a nie jakieś cięcie gięcie to są hamulce.... zresztą jak wezmą tarcze zaczną wiercić na inne otwory to automatycznie jest większe zagrożenie pęknięcia i może mieć bicie
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
350mm mieści się w 18". Śmigam teraz na zimówkach i 0 problemów. Te hamulce od Cobry wcale nie są takie świetne. I co znaczy cięcie gięcie? Sporo seryjnych aut ma zaciski na adapterach i to nawet tych ukierunkowanych sportowo. Tarcze 350mm mają wysoki "kołnierz" więc otwory wycięte laserowo nie osłabią konstrukcji.
Ma ktoś może jakieś linki podobnych swapów? Bo nie jestem pewny czy akurat taki set się zgra w 100%
Ma ktoś może jakieś linki podobnych swapów? Bo nie jestem pewny czy akurat taki set się zgra w 100%
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
widzę że odrobiłeś przcę domową... jak masz naprawdę profesionalną osobę co ci to odpowiednio zrobi no to niema przeciwskazań ale co do tarcz nie jestem za naruszaniem orginalnej... tu masz katalog brembo http://bremboaftermarket.com/It/Car_Dis ... hMode=Size w którym sobie dobierasz tarcze według wymiarów i spokojnie powinneś coś dopasować np z japońców...
ps celibad podobno coś tan podobnego kombinował i chyba z tarcze z mercedesa do pasaował
ps celibad podobno coś tan podobnego kombinował i chyba z tarcze z mercedesa do pasaował
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
U siebie wymienialem przednie tarcze wraz z zaciskami od nissana murano 3.5l. 03-07r.
oczywiście rozstaw śrób jest ten sam co mustang 114.3 natomiast otwór centrujący trza było roztoczyć o kilka mm.,odsadzenie samej tarczy to znaczy cofnięcie jej w kierunku amortyzatora zmusza do dorobienia 6 mm dystansu podłożonego między tarczą a piastą,same zaciski to dwa tłoczki które po przeliczeniu na jeden seryjny z GT dają większą powierzchnię roboczą,zaciski trzeba też nieznacznie przerobić to znaczy jeden otwór mocowania umieścić w innym miejscu bo rozstaw jest większy niż w mustangu o kilkanaście mm. tarcze mają średnicę 12.4 mm(koła min. 17") Przy masie auta w okolicach 1350kg.po zmianie do seryjnych to niebo a ziemia ,tył narazie mam seria bo potrzebuje zakładać tam czasem 16-tki dla złagodzenia efektu małych tarcz na tylnej osi przerobiłem korektor siły hamowania .A pompę mam seryjną jest mega duża,na rynku europejskim nie ma aut osobowych z tak dużym tłokiem i moim zdaniem podoła każdym hamulcom,tym bardziej, że przypadkiem uszkodziłem moją fabryczną i kupiłem na miejscu nową identyczną jak ta z GT od Forda F150
oczywiście rozstaw śrób jest ten sam co mustang 114.3 natomiast otwór centrujący trza było roztoczyć o kilka mm.,odsadzenie samej tarczy to znaczy cofnięcie jej w kierunku amortyzatora zmusza do dorobienia 6 mm dystansu podłożonego między tarczą a piastą,same zaciski to dwa tłoczki które po przeliczeniu na jeden seryjny z GT dają większą powierzchnię roboczą,zaciski trzeba też nieznacznie przerobić to znaczy jeden otwór mocowania umieścić w innym miejscu bo rozstaw jest większy niż w mustangu o kilkanaście mm. tarcze mają średnicę 12.4 mm(koła min. 17") Przy masie auta w okolicach 1350kg.po zmianie do seryjnych to niebo a ziemia ,tył narazie mam seria bo potrzebuje zakładać tam czasem 16-tki dla złagodzenia efektu małych tarcz na tylnej osi przerobiłem korektor siły hamowania .A pompę mam seryjną jest mega duża,na rynku europejskim nie ma aut osobowych z tak dużym tłokiem i moim zdaniem podoła każdym hamulcom,tym bardziej, że przypadkiem uszkodziłem moją fabryczną i kupiłem na miejscu nową identyczną jak ta z GT od Forda F150
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Na jesien przymierzam się do kitu od Shelby GT, kiedyś to kosztowało ponad 2k USD, teraz sporo staniało.
http://www.brenspeed.com/m2300s.html
http://www.brenspeed.com/m2300s.html
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
Instrukcja montazu hamulcow.
Uważam ze juz bym szukal z pływającymi tarczami i min 4 zaciskami .Dark Red pisze:Na jesien przymierzam się do kitu od Shelby GT, kiedyś to kosztowało ponad 2k USD, teraz sporo staniało.
http://www.brenspeed.com/m2300s.html
tu moze przydatna instrukcja
http://www.5min.com/Video/Complete-Brak ... -125029306