GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
Siema
Z rcji iż zbliża się termin do postawienia auta na odbudowę tylnej płyty (RDZA !!!) wpadł mi pomysł aby kupić budę z papierami i przerzucić swoje bebechy.
Czy mocowanie silnika v6 3.8 różni sie od mocowania v8 5.0 który jest umnie ???
Dam radę to przerzucić bezproblemowo czy będę miał jakieś kłopoty???
Może już ktoś coś takiego robił ??
Pozdrawiam:
Daniel
P.S. a może ktoś z was ma zdrową budę z papierami na sprzedaż ???
Z rcji iż zbliża się termin do postawienia auta na odbudowę tylnej płyty (RDZA !!!) wpadł mi pomysł aby kupić budę z papierami i przerzucić swoje bebechy.
Czy mocowanie silnika v6 3.8 różni sie od mocowania v8 5.0 który jest umnie ???
Dam radę to przerzucić bezproblemowo czy będę miał jakieś kłopoty???
Może już ktoś coś takiego robił ??
Pozdrawiam:
Daniel
P.S. a może ktoś z was ma zdrową budę z papierami na sprzedaż ???
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1621
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
Nie wiem czy gra warta zachodu bo tak naprawdę musiałbyś przerzucić wszystko. V6 ma inne zawieszenie, inną elektrykę (pół biedy jak trafisz na bogate V6 bo wiele kabli zwyczajnie przepniesz, ale jak kupisz najuboższą wersję bez elektrycznych szyb czy ABS... Wyczytałem jeszcze o różnicach w sztywności samej skorupy w przypadku V6, a GT/Cobra ale jest to mało prawdopodobne z tego powodu, że wszystkie swoją podróż zaczynały z tej samej taśmy. Sam się zastanawiałem nad przerzuceniem wszystkiego do innej budy (moja jest po dzwonie + ostatnio rdzewieje nadkole) ale ekonomicznie jest to mało opłacalne. Ja samochód robię dla siebie i nie planuję go sprzedawać tak więc jeśli buda będzie sztywna i ładnie wyglądała nie przeszkadza mi to, że będzie spawana w kilku miejscach.
Wrzuć zdjęcie i pokaż co tam Ci dogorywa
Wrzuć zdjęcie i pokaż co tam Ci dogorywa
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
dziś zrobię i pokaże, ktoś już robił auto i to dosyć ładnie było zrobione ale ostatnie 4 lata spędził pod gołym niebem i zrobił może z max 5-6 tyś km a w ostatnich 2 latach niecałe 1000KM.
Cała podłoga od pleców kierowcy w tył jest zgnita.
tylne natkola były robione + płyta bagażnika i to nawet dobrze się rzyma, ale progi i podoga niemal w całości do wymiany
Cała podłoga od pleców kierowcy w tył jest zgnita.
tylne natkola były robione + płyta bagażnika i to nawet dobrze się rzyma, ale progi i podoga niemal w całości do wymiany
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1621
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
No to rzeczywiście niewesoło. Jak chcesz mam namiar do faceta który ma (albo miał) zdrową budę od V8. Tylko, że w kolorze niebieskim i raczej bez lawety go nie zgarniesz bo brałem od niego wszystkie części karoseri poza klapą bagażnika, maską i skorupą
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
może ten co ma na olx cały zestaw hi-fi - ten co mu silnik padł ??
Lawete i hak w samochodzie mam więc nie problem podskoczyć, tylko czy się nie zawiodę ??
Lawete i hak w samochodzie mam więc nie problem podskoczyć, tylko czy się nie zawiodę ??
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
Buda jest ta sama ,mocowanie silnika przełożysz ze starego ,zawieszenie jest takie same,całą elektrykę też musisz przełożyć ,ale koszty cie zjedzą kupę rzeczy trzeba będzie nowych,,jak jesteś pasjonat to polecam ,taki człek i 20 000zł włoży bez bólu,, jak liczysz kasę to odradzam to będzie porażka życia
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
Dlaczego mówisz że koszty mnie zjedzą ??
W sumie to tylko zajmie kupę czasu.
A czemu potrzebna przekładka to chyba widzać na fotkach - no chyba że uda się to uratować, ale jednak w to wątpię
W sumie to tylko zajmie kupę czasu.
A czemu potrzebna przekładka to chyba widzać na fotkach - no chyba że uda się to uratować, ale jednak w to wątpię
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1621
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: GT 5.0 218KM 1994 r SN95 - SWAP do budy od 3.8L
No rzeczywiście niewesoło Ale jak już rozbierasz, masz dobry kompresor i dużo czasu to wypiaskowałbym całą budę, Dopiero wtedy ocenił zniszczenia rzeczywiste zniszczenia. Sama logistyka z zarejestrowaniem samochodu z nową budą to 500zł, a gdzie lakier, cena zakupu i transport . Za końcówkę z materiałem zmieścisz się w około 300zł. Najwyżej stracisz trochę czasu i 300 zł ale mimo, że to tak strasznie wygląda wydaje mi się, że wprawiony blacharz sobie spokojnie poradzi. Najgorsze IMO mogą być profile zamknięte bo te lubią szybko się utleniać, a nie zabezpieczysz tego tak łatwo.
PS. Ostatnie zdjęcie to próg? Mój prawy wygląda identycznie bo ktoś zrobił z niego osłonę na przewody LPG... Autentycznie jest zbity młotem w rulon....
PS. Ostatnie zdjęcie to próg? Mój prawy wygląda identycznie bo ktoś zrobił z niego osłonę na przewody LPG... Autentycznie jest zbity młotem w rulon....
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać