Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powietrza
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powietrza
Witam
http://www.americanmuscle.com/9495-gt-c ... ntake.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Takie coś jak w linku powyżej coś mi da ?
Czy raczej strata pieniędzy i czasu, dodam że oryginalny filtr ma urwaną jedną "żabkę" zapinającą filtr i czy tak, czy tak musiałbym to zmienić.
Teraz pytanie czy kupić używany oryginał na allegro, czy taką nówkę nie śmiganą jak z linku powyżej.
Pozdrawiam:
Daniel
http://www.americanmuscle.com/9495-gt-c ... ntake.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Takie coś jak w linku powyżej coś mi da ?
Czy raczej strata pieniędzy i czasu, dodam że oryginalny filtr ma urwaną jedną "żabkę" zapinającą filtr i czy tak, czy tak musiałbym to zmienić.
Teraz pytanie czy kupić używany oryginał na allegro, czy taką nówkę nie śmiganą jak z linku powyżej.
Pozdrawiam:
Daniel
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Coś da.
Nie licz, że poczujesz przyrost mocy rzędu +50KM, ale że jest delikatniej lepiej już tak.
Nie licz, że poczujesz przyrost mocy rzędu +50KM, ale że jest delikatniej lepiej już tak.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1621
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Jak już chcesz kupić stożek to są zestawy BBK. Przynajmniej sam filtr BBK dobrze żebyś miał. Jest większy i ma mniejsze opory. Odsprzedałbym Ci mój ale na 100% będę go używał jeszcze do końca roku. Potem "troche" przerabiam dolot i będę miał na handel całość od filtra po sam kolektor.
Jeszcze jedno: jak ładujesz więcej powietrza to musi to powietrze mieć dobry przelot. Dlatego też ważne jest oczyszczenie kolektora z sadzy (bo rozumiem, że egr usuwasz ) + montaż lepszego wydechu. Sam stożek możesz zamontować nieco bardziej budżetowo (nie znaczy, że gorzej bo są 2 szkoły CAI i short ram) tak jak ma @stang232 czyli przerobiony filtr na stożek. Zawsze w przyszłości rury możesz dokupić/dorobić.
Co do efektów na stockowym samochodzie: raczej niewielkie, wynika to raczej z kiepskiego fabrycznego dolotu niż z rzeczywistych korzyści takiej modyfikacji >
PS. Patrze właśnie za okno jak leje i tak sobie przypomniałem o moim stożku i jego położeniu... Powiem tak: w taką pogodę będzie łapał o wiele więcej syfu i trzeba będzie go częściej czyścić niż ten u @stang232...
Jeszcze jedno: jak ładujesz więcej powietrza to musi to powietrze mieć dobry przelot. Dlatego też ważne jest oczyszczenie kolektora z sadzy (bo rozumiem, że egr usuwasz ) + montaż lepszego wydechu. Sam stożek możesz zamontować nieco bardziej budżetowo (nie znaczy, że gorzej bo są 2 szkoły CAI i short ram) tak jak ma @stang232 czyli przerobiony filtr na stożek. Zawsze w przyszłości rury możesz dokupić/dorobić.
Co do efektów na stockowym samochodzie: raczej niewielkie, wynika to raczej z kiepskiego fabrycznego dolotu niż z rzeczywistych korzyści takiej modyfikacji >
PS. Patrze właśnie za okno jak leje i tak sobie przypomniałem o moim stożku i jego położeniu... Powiem tak: w taką pogodę będzie łapał o wiele więcej syfu i trzeba będzie go częściej czyścić niż ten u @stang232...
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Dobra, dzięki panowie
Rezor - jak pisałem w innym wątku, dziś demontaż układu i jego czyszczenie chemią + wyrzucę mixer gazowy i zobaczę co to da
Rezor - jak pisałem w innym wątku, dziś demontaż układu i jego czyszczenie chemią + wyrzucę mixer gazowy i zobaczę co to da
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2387
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Koszty nie są współmierne do zysku mocy --szkoda stresu z tym filtrem-słabiej filtruje,szkoda silnika
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1621
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Nie wiem jak ten SP performance ale BBK mają o wiele lepsze filtrowanie niż "papierowe" filtry od sn95. Do tego jest większy i to dzięki temu stawia mniejszy opór. Co do kosztów per konie to może na starcie będą znikome ale w przyszłości będzie to procentować większymi przyrostami w silniku NA niż pozostanie przy fabrycznym filtrze. Tylko tak jak wspominałem wcześniej: sam filtr jajeczko da.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Dzięki za podpowiedzi
Wywnioskowuję że na obecną chwilę sobie odpuszczę i będę inwestował w bardziej pilne naprawy
Wywnioskowuję że na obecną chwilę sobie odpuszczę i będę inwestował w bardziej pilne naprawy
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
A jakiej średnicy przepustnica standardowo siedzi ???RAFAŁ (GROSZEK) pisze:lepiej kup sobie większą przepustnicę
75mm ???
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Witam
Czyli jak kupię dokładnie to:
http://www.americanmuscle.com/sr-tb-75mm-9495gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
to wystarczy tylko przerzucić osprzęt z obecnej przepustnicy i zabieg się na tym zakończy czy jeszcze jakieś szczególne regulacje trzeba robić ?
Czyli jak kupię dokładnie to:
http://www.americanmuscle.com/sr-tb-75mm-9495gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
to wystarczy tylko przerzucić osprzęt z obecnej przepustnicy i zabieg się na tym zakończy czy jeszcze jakieś szczególne regulacje trzeba robić ?
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Wymiana jest bardzo prosta. Trzeba tylko ustawic czujnik przy przepustnicy. Instrukcja w hayness. Inaczej będzie duzo palił. No i potrzebna nowa uszczelka
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
???stang232 pisze: Instrukcja w hayness.
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Książka taka...a konkretniej wydawnictwo.
Masz ten sam silnik co ja więc mniemam że masz taki sam TPS czyli czujnik położenia przepustnicy. Wbijasz szpilkę w odpowiednie miejsce i mierzysz napięcie pomiędzy nią a masą.Czujnik ustawiasz tak żeby przy wolnych obrotach napięcie miało odpowiednią wartość.
Na youtube jest na pewno jakiś filmik. Jak poszukasz przepustnicy albo tps na LMR.com to bardzo możliwe, że pod opisem produktu będzie filmik jak to ustawić.
Masz ten sam silnik co ja więc mniemam że masz taki sam TPS czyli czujnik położenia przepustnicy. Wbijasz szpilkę w odpowiednie miejsce i mierzysz napięcie pomiędzy nią a masą.Czujnik ustawiasz tak żeby przy wolnych obrotach napięcie miało odpowiednią wartość.
Na youtube jest na pewno jakiś filmik. Jak poszukasz przepustnicy albo tps na LMR.com to bardzo możliwe, że pod opisem produktu będzie filmik jak to ustawić.