Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powietrza
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
no z tym wydawnictwem to już załapałem
Ale u mnie czujnik położenia przepustnicy jest bez regulacji, z tego co kojaże to u Ciebie jest bo faktycznie oglądałęm takie filmiki na youtube
Ale u mnie czujnik położenia przepustnicy jest bez regulacji, z tego co kojaże to u Ciebie jest bo faktycznie oglądałęm takie filmiki na youtube
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
w 94 jest regulacja, tylko trzeba to robić tak jak opisał speedster
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
no to kontynuujemy dalsze pytania.
W chwili gdy zamienię przepustnice ze standardowej 60mm na 70mm lub jak planuję 75mm jak dużo mogę zyskać mocy i o ile może skoczyć spalanie??
oczywiście z przepustnicą idzie zmiana filtra.
W chwili gdy zamienię przepustnice ze standardowej 60mm na 70mm lub jak planuję 75mm jak dużo mogę zyskać mocy i o ile może skoczyć spalanie??
oczywiście z przepustnicą idzie zmiana filtra.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Spalanie nie skoczy Ci od tak po zmianie rozmiaru przepustnicy, a może nawet się obniżyć. Ciężko oszacować zysk mocy po zmianie przepustnicy. Do silnika będzie docierać więcej powietrza ale wciąż dużo zależy od jego temperatury, stanu reszty dolotu, no i wąskiego gardła w tych silnikach: głowic.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
gardełka w głowicach zawsze można elegancko poszerzyć
z tego co udało mi się dowiedzieć to ponoć nie jest trudne a nawet jest proste
stang232 i rezor co o tym myślicie
z tego co udało mi się dowiedzieć to ponoć nie jest trudne a nawet jest proste
stang232 i rezor co o tym myślicie
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Porting jest ok ale zawory nie lubią dużych mocy i wysokich obrotów. Półśrodek to kupić gt40p, kompleksowo sprawę załatwiają aluminiowe głowice. Najlepiej to jak pojeździsz trochę i będziesz wiedział ile mocy Ci wystarczy i co byś chciał poprawić. 200 koni i tył napęd daje dużo frajdy, a moc w mustangach to ostatnia ważna rzecz to poprawy komfortu jazdy
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Z mojego punktu widzenia (regenerowałem stockowe żeliwne głowice) , dziś sobie pluję w brodę że babrałem się z tym zamiast od razu wrzucić porządne głowice. Te oryginalne są tak restrykcyjne że szkoda się brać za cokolwiek innego jak chcesz je zostawić. A w łatwy porting żeliwa raczej nie wierz...
te 200 kuca to żałość, a z automatem- podwójna
te 200 kuca to żałość, a z automatem- podwójna
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
Co sądzicie o tym ???
http://www.americanmuscle.com/sr-cai-75 ... 495gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.americanmuscle.com/sr-cai-75 ... 495gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
miałem takie coś założone , mocy to bardzo nie doda , ale jest fajny dźwięk przy dodawaniu gazudanek pisze:Co sądzicie o tym ???
http://www.americanmuscle.com/sr-cai-75 ... 495gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
A przypadkiem nie wkręca się szybciej na obroty ??
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie
chyba też , już nie pamiętam bo samochód sprzedałem w 2011 r.danek pisze:A przypadkiem nie wkręca się szybciej na obroty ??
ale na pewno dźwiękiem się różni i to na plus