Wtryskiwacze od Cobry do V6 01'

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Wtryskiwacze od Cobry do V6 01'

Post autor: Delfinnn » 2010-08-12, 01:38

Witam. Mam takie pytanie. Jako, że po lecie jest plan założenia kompressora od Cobry (M112) więc seryjne wtryski 19lbs w V6 nie podołają. Czy te od Cobry podejdą (złącze niby takie samo czyli EV6) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-04-Fo ... ccessories


Ew. Czy każde inne jakieś 30lbs, w których też jest złącze EV6 podejdą? Czym mam się kierować przy doborze wtryskiwaczy?



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-08-12, 05:55



13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-12, 08:13

Ok, czyli ogólnie będę celował w 39lbs. Teraz tylki pytanie czy podejdą te co wysłałem?



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-08-12, 09:26

wtryski od Cobry 2003 są EV6 i na pewno będą u Ciebie pasować jak masz wiązkę ev6. Ja u siebie kupowałem też z Cobry 2004 i potrzebowałem adaptery wtyczek bo wszystkie GT 1996-2004 mają wtryski EV1. Wydaje mi się,że wszystkie v6 mają wtyczki ev6 więc nie będzie problemu z montażem. W Usa jak zakładają tego Etona to właśnie montują wtryski z Cobry 2003-ale nie tylko potrzebne są jeszcze m.in. przepływomierz,przepustnica,czujnik temp. dolotu i takie tam ale to pewnie wiesz.Generalnie żeby silnik nie powiedział papa to konfigurują kółka na moc 250-300rwhp i ciśnienie 5-8 PSI. I żeby Eton się zmieścił to chyba trzeba rzeźbić w masce albo założyć z Cobra R.



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-12, 17:00

Liczę tak na 300-320hp na silniku, więcej na razie nie ma sensu. Tak wiem, pompę paliwa też trzeba z czego zaadaptować. Ale przepływomierz też trzeba? Nie wyrobi na seryjnym?

Maskę mam z tym wyższym wlotem więc podejrzewam, że podejdzie :)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-08-12, 17:06

Delfinnn pisze: Maskę mam z tym wyższym wlotem więc podejrzewam, że podejdzie :)
myslisz ze w tym miejscu gdzie wlot zalozysz kompresor? chyba nie o to chodzilo Witkowi..
Delfinnn pisze: Ale przepływomierz też trzeba?
na 100% trzeba ..
witekz pisze:żeby silnik nie powiedział papa to konfigurują kółka na moc 250-300rwhp i ciśnienie 5-8 PSI.
mowisz o V6 czy V8 ? bo Delfinn ma V6, ja mysle ze przy bezpiecznym booscie 5-8psi nie uzyska wiecej jak 220-250rwhp , na silniku to moze nawet do 280KM, ale na kolach to watpie zeby tyle.. no ale moze sie myle..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-08-12, 18:12

nie jest to takie proste jak chcesz trochę pojeździć na seryjnym silniku. Supercharger Eatona, ten z Cobry nie jest najlepszym rozwiązaniem dlatego że jest to doładowanie typu "roots" a nie tak jak Vortech czy Procharger "centrifugal" Różnica polega na tym, że rooots dmucha już od najniższych obrotów a taki centri Vortecha np od 3 tys obrotów. Wada Eatona jest tez nazywanie go Heatonem :) bo wydziela bardzo dużo ciepła i musiałbyś stosowac na pewno intercooler albo chociaz meth kit. Dla takiej Cobry, która seryjnie jest zakuta nie ma różnicy ale dla takiego seryjnego 3.8 już jest. W USA nie jest to popularny swap, raczej wszyscy kupują Vortecha. Zresztą jak chcesz zrobić jak należy koszty są podobne do vortecha i innych. Tu masz co mnie więcej potrzebujesz:
SSM lower intake manifold adapter plate
Eaton M112
03-04 cobra plenum
03-04 cobra TB
03-04 cobra MAF
larger injectors
larger fuel pump
cowl hood with minimum rise of 3-1/2" - czyli taka maska !
extra idler pulley for sufficient belt wrap
UDP's or oversized blower pulley to lower boost to around 6#
long drive belt
a dynotune - nie wiem czy w Polsce ci to wystroja ale można zdalnie....
....i wskazniki AFR EGT doładowania co nie jest tanie

Sam eaton jest w miare tani 400-700 usd ale adapter pewnie z 300-400 zależy jaki,pompa 200, wtryski 150, maf z 80, reszta z Cobry nie wiem z 200, maska? strojenie? wskazniki to tez z 400 usd minimum, methanol kit z 400 i to daje ponad 2200 usd (+clo,vaty i wysylki)bez strojenia i maski, myśle że 10 tys to minimum..... i na pewno trzeba zmienić most na ten z GT....ale w sumie jak chcesz to niezły projekt będzie :)



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-12, 19:01

Właśnie nie mogę się zdecydować czy brać coś co można schłodzić czy tego Eatona. Po moich kosztach wychodzi to trochę taniej bo ok 1000 usd za komplet (podstawkę zaprojektuje mi kolega więc będzie taniej bo w SSM chcą za nią 900$ :orany: )

Seryjny most 7.5 z t-lockiem i 3.73 nie wytrzyma? Sporo ludzi mówi, że 8.8 do V6 sporo zmuli auto, nie wiem ile w tym prawdy



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”