MONTAŻ ZAWIESZENIE GRIGGS RACING SN95 94r

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-06-09, 23:35

smerf pisze::D Witam!! panowie uświadomcie mnie ,jestem wprawdzie wapniak i może nie czuję blusa ale gdzie wy jeżdzicie swoimi koniami z takimi amortyzatorami z domu za zakręt tam pogadacie z kumplami ,potem rundka i do domu?? ,,ja mialem oryginalne z tyłu amory -fabryka ,twarde jak h... ,jak jechałem z Katowic do Gdańska i spowrotem w 2 osoby i trochę bagażu powiedziałem nigdy wiecej,poprostu masakra :( ,trzęsło jak h..... moja powiedziała ze już więcej nie pojedzie taką trasę ,,,teraz mam sensa tracki z tyłu całkiem inaczej ,moja chce ---dosłownie uwielbia ,bo flakami już nie trzesie ,,moze szykujecie sie na autostrady,co Tusk obiecał,już niebawem mają być--hahahah,a zeby było śmieszniej na tych twardych zrobiłem 80 000tyś km myślałem że tak musi być ,,a okazuje sie ze nie :P musi i wcale swoich walorów koń nie stracił ,jak jedzie sie ostro to jest tak jak powinno ,wcale nie buja ,natomiast jak jedzie sie dostojnie ,powoli to jest piknie miękko--pozdrawiam to tyle --ufffff ;)
Jak się używa auto do jazdy na co dzień to rozumiem, ale wyjechać na tor czy szybsze zakręty nie ma opcji. Auto na seryjnym zawieszeniu to po prostu ponton a nie sportowe auto. Dla mnie ma trzymać mega w zakrętrach i twarda zawiecha jak deska mi nie straszna, to nie rodzinny multivan nie oszukujmy się..

stang232, za 3000zł dorwiesz już gwint KW ;)



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-06-10, 19:38

jest jeszcze taka opcja by amorki dać do zakładu gdzie je zregenerują i wleją gęstszy olej i w tedy masz twardsze amorki, ale bywa z tym różnie bo mogą być bardzo twarde, mogą się szybką rozsypać, lub nie dadzą się rozebrać choć kiedyś się bawiłem i bez rozbierania dało się to zrobić...

jak by był zbędny zestaw starych amorów to można po testować nawet samemu...


Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2423
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-06-10, 19:43

info dla wszystkich te amory mają regulowaną twardość od stoku i 3 pozycje
także po co mam wlewać inny olej
albo wydawać na dentystę
ustawie sobie tak żeby się fajmie jechało a na tor żeby dobrze trzymał
i będzie git
a dlaczego zmieniam bo jak byłem na torze to bardzo bujało
i nieważne ile jeżdżę to jest hobby (może i drogie ale co tam)

jazd próbnych jeszcze nie było bo niemam kiedy i konik jest schowany u kolegi na górce
czyli nie martwcie się nie pływam

a co chcielibyście żeby mi konika zalało coooo ...
wtedy bym się wypisał z klubu :D :D :D



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2423
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-06-23, 11:13

przyszedł czas na wymianę tyłu
przed
Obrazek


po
Obrazek

z tyłu wyleciał amortyzator sprężyna i musiałem też usunąć poprzeczny tylko niewiem po co go instalowali skoro w nowszych wersjach on niewystępuje a zawieszenie jest prawie takie same

Obrazek



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-06-23, 13:43

Kurde ale z ciebei zlota raczka - czekamy na relacej z jazdy - fajnie ze Kielce beda.
Mogla naocznie pokazac jak autko plywa. Bo Moj Plywa. Kiedys mi to nie przeszkadzalo teraz wole bardziej spiety. Super Relacja z montazu .



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-06-23, 17:56

Ładnie to masz teraz Rafał :D rasowo ale wiesz co,,, coś mi sie zdaje że bez tych poziomych amortyzatorów nie pojezdzisz za długo,musisz mieć przynajmniej drążki takie ja w 3.8L,bo inaczej dyfer będzie latał i wywali ci jeszcze na dodatek skrzynie biegów ,,za dużo nie ma co kombinować bo będa koszty :D ---pozdro.


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2423
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-06-23, 19:15

jakie drążki są w 3,8 przecież to9 są tylko amortyzatory które mogą pracować w poziomie one nic nie trzymają jężeli dyfer ma się przesunąć to tylko tyle ile gumy w wachaczach na to pozwolą
od całego trzymania tylnego mostu są wachacze po jednej i drugiej stronie plus do tego jeszcze dwa krótkie wsporniki nad mostem
a wymontować musiałem bo by mi obcierało o amora+spreżyne
griggs w swoich montażach też wywala te amory



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-06-23, 23:02

Rafałek nie uwieżę że firma FORD M.. C.. montuje coś co jest nie potrzebne,naprewdę!!wież mi ze przywołasz agonię napędu,,---------------pozdr.......


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2423
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-06-23, 23:32

to dlaczego w wersji s197 już tych amorów poprzecznych nie montują?



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-06-23, 23:43

RAFAŁ pisze:to dlaczego w wersji s197 już tych amorów poprzecznych nie montują?
Jest sztywny zastrzał łapiący oś tylną po lewej stronie z ramą po prawej. Nie wiem czy u ciebie coś takiego jest ale to trzyma całą tylną oś w osi wzdłużnej auta. Bez tego na zakrętach by wyłamało wahacze dolne i górny - jednym słowem wszystko by się rozkraczyło :kwasny:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-06-24, 09:46

:zdziwko: te amortyzatorki tylko są po to by most delikatnie uspokoić bo tuleje na wąchaczach są bardzo duże i przez to most lata na wszystkie strony, ale ten patent i tak wiele nie daję bo jest wada tulei wahacza, bo auto maiło być bardziej luksusowe... a te amorki to nie wypał bo już w nowszych tego nie montują a zawieszenie jest takie same...

wymienić przynajmniej tuleje na poliuretanowe i żadne amorki nie są potrzebne


Obrazek

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-06-25, 10:12

Niezły sprzęt. I jak się jeździ? Ja wymieniłem na AGX regulowana i jest git, ale sprężyny mam stokowe, czas na zmianę chyba. :zdziwko:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”