Swap hamulców

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Swap hamulców

Post autor: Delfinnn » 2009-12-02, 19:59

Witam wszystkich. Chciałem zmienić seryjne hamulce z mojego Mustanga 01' na coś znacznie z wyższej półki. Np. takie Brembo z RS6:

http://moto.allegro.pl/item824830864_br ... di_vw.html
ew. http://moto.allegro.pl/item827485837_za ... acisk.html

Mam już gościa co dorabia cyfrowo adaptery, tarcze będą 350mm z Audi Q7 i dorobione otwory na 5x114.3

Co o tym myślicie? Jakieś przeciwwskazania albo porady? Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-12-02, 20:41

350mm w 3.8 :))) po pierwsze przy takiej tarczy chyba minimalne felgi 19 wiec zimówki bedą fajne...

jak chcesz coś konkretnego to se zamów od cobry cały zestaw lub przód, http://www.americanmuscle.com/cobra-full-brake-kit.html nie jest tak tragiczny koszt a to jest orginał a nie jakieś cięcie gięcie to są hamulce.... zresztą jak wezmą tarcze zaczną wiercić na inne otwory to automatycznie jest większe zagrożenie pęknięcia i może mieć bicie


Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2009-12-02, 21:00

350mm mieści się w 18". Śmigam teraz na zimówkach i 0 problemów. Te hamulce od Cobry wcale nie są takie świetne. I co znaczy cięcie gięcie? Sporo seryjnych aut ma zaciski na adapterach i to nawet tych ukierunkowanych sportowo. Tarcze 350mm mają wysoki "kołnierz" więc otwory wycięte laserowo nie osłabią konstrukcji.

Ma ktoś może jakieś linki podobnych swapów? Bo nie jestem pewny czy akurat taki set się zgra w 100%



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-12-02, 22:59

widzę że odrobiłeś przcę domową... jak masz naprawdę profesionalną osobę co ci to odpowiednio zrobi no to niema przeciwskazań ale co do tarcz nie jestem za naruszaniem orginalnej... tu masz katalog brembo http://bremboaftermarket.com/It/Car_Dis ... hMode=Size w którym sobie dobierasz tarcze według wymiarów i spokojnie powinneś coś dopasować np z japońców...

ps celibad podobno coś tan podobnego kombinował i chyba z tarcze z mercedesa do pasaował


Obrazek

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-12-28, 16:25

Ja mam założone tarcze 13" od cobry, nowe zaciski też cobra no i pompę, jak dla mnie rewelacja, a koszty w miarę przestępne.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2009-12-30, 16:37

No nic plan odłożyłem bliżej lata, na razie zajmę się zawieszeniem. Myślałem też nad zaciskami z Merca W140 long (auto waży 2100kg) 4 tłoczkowymi - mogłoby być ciekawie przy masie mniejszej o ponad 500kg :)



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-12-30, 21:14

U siebie wymienialem przednie tarcze wraz z zaciskami od nissana murano 3.5l. 03-07r.
oczywiście rozstaw śrób jest ten sam co mustang 114.3 natomiast otwór centrujący trza było roztoczyć o kilka mm.,odsadzenie samej tarczy to znaczy cofnięcie jej w kierunku amortyzatora zmusza do dorobienia 6 mm dystansu podłożonego między tarczą a piastą,same zaciski to dwa tłoczki które po przeliczeniu na jeden seryjny z GT dają większą powierzchnię roboczą,zaciski trzeba też nieznacznie przerobić to znaczy jeden otwór mocowania umieścić w innym miejscu bo rozstaw jest większy niż w mustangu o kilkanaście mm. tarcze mają średnicę 12.4 mm(koła min. 17") Przy masie auta w okolicach 1350kg.po zmianie do seryjnych to niebo a ziemia :D ,tył narazie mam seria bo potrzebuje zakładać tam czasem 16-tki dla złagodzenia efektu małych tarcz na tylnej osi przerobiłem korektor siły hamowania :P .A pompę mam seryjną jest mega duża,na rynku europejskim nie ma aut osobowych z tak dużym tłokiem i moim zdaniem podoła każdym hamulcom,tym bardziej, że przypadkiem uszkodziłem moją fabryczną i kupiłem na miejscu nową identyczną jak ta z GT od Forda F150 :P


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2010-02-15, 02:22

witam, ja jestem w trakcie takiego swapa, mam 6 tloczkowe zaciski od porshce cayene turbo i do tego tarcze z corvette c5 z06 335mm i jak narazie jestem na etapie pasowania i bedzie sporo roboty, pochwale sie jak cos wiecej zrobie, pozdrawiam.

Obrazek

Obrazek


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-02-15, 09:14

No no nieźle :) Też chciałem wpakować 6 tłoków od Porsche ale właśnie za dużo rzeźby wychodziło no i trochę drogo jednak. Czekam na rezultaty i Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2010-02-16, 01:26

no może napis porsche nie pasuje do mustanga ale chociaż będą hamować. obecnie już musiałem poprzycinac mocowania w zwrotnicy i teraz bede projektowal adaptery.


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2010-05-02, 11:11

witam, po dłuższej przerwie, własnie skonczyłem walke z tymi hamulcami, akutalnie wszystko jest juz na miejscu chodzi pieknie :)

Obrazek
Obrazek

tarcze hamulcowe maja 350mm i są zapożyczone z Porsche Cayene tak samo jak zaciski i klocki. Pięknie to hamuje nie chwaląc się. :)


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-05-02, 13:32

Na jesien przymierzam się do kitu od Shelby GT, kiedyś to kosztowało ponad 2k USD, teraz sporo staniało.

http://www.brenspeed.com/m2300s.html


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-05-02, 14:17

Piękne SN95 Baz_One, pozazdrościć :)
No i gratulacje swap'u.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Instrukcja montazu hamulcow.

Post autor: AluStar » 2010-05-02, 14:20

Dark Red pisze:Na jesien przymierzam się do kitu od Shelby GT, kiedyś to kosztowało ponad 2k USD, teraz sporo staniało.

http://www.brenspeed.com/m2300s.html
Uważam ze juz bym szukal z pływającymi tarczami i min 4 zaciskami .


tu moze przydatna instrukcja
http://www.5min.com/Video/Complete-Brak ... -125029306



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”