Ciągle mi przychodzą nowe pomysły bo mocy zaczyna już brakować i znalazłem na allegro ciekawą ofertę: http://moto.allegro.pl/item879743225_si ... biegu.html
Co dokładnie trzeba by było dokupić by wmontować ten silnik w miejsce mojego V6? Na bank wiązka, jak z mocowaniem silnika? Skrzynia chyba ta sama czy się mylę? Sprzęgło? Podpowiedzcie chłopaki bo nie wiem czy się pakować w ten interes
Pozdrawiam
Przekładka
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
6tys wyszla mnie 4 gen robiona od 1996 z 3.8 v6 na 5.0 HO ale trzeba bylo wywalic jeszcze: chlodnice i wentylator do tego zawieszenie przod przerobic. mosu i skrzyni nie przerabialem bo mialem manual sportowy. niestety most padl potem:) musialem tez wrzucic wiekszy zbiornik na paliwo bo zaasieg auta mi sie troche zmnieszyl:/ eraz auto ma cos kolo 250KM ale ciagle walcze z bledami ktore mi wyskakuja i na zlot w Poznaniu sie przez to nie wyrobie a pozostale konie kuleja:P
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Otwórz temat jak to robiłeś, jakieś zdjęcia?Alexander25 pisze:6tys wyszla mnie 4 gen robiona od 1996 z 3.8 v6 na 5.0 HO ale trzeba bylo wywalic jeszcze: chlodnice i wentylator do tego zawieszenie przod przerobic. mosu i skrzyni nie przerabialem bo mialem manual sportowy. niestety most padl potem:) musialem tez wrzucic wiekszy zbiornik na paliwo bo zaasieg auta mi sie troche zmnieszyl:/ eraz auto ma cos kolo 250KM ale ciagle walcze z bledami ktore mi wyskakuja i na zlot w Poznaniu sie przez to nie wyrobie a pozostale konie kuleja:P
Co robić po kolei?
Bo jak wkładam kolejne pieniążki w moją w V6 to tłumaczę sobie, że się opłaca bo i tak włożę 5.0 na koniec.
Jak kiedyś szukałem info o swap na 302, to pisali że trzeba zmienić:
a) silnik
b) komputer
c) chłodnice i wentylator przy chłodnicy (bo podobno ten w V8 szybciej się kręci) oraz przewody ukł. chłodzenia
d) przewody klimy od chłodnicy do sprężarki ( te z V6 będą za krótkie)
e) sprzęgło na mocniejsze dedykowane dla V8
f) skrzynie manual można zostawić, bo ma podobno takie same przełożenia ( ale jest niby mniej trwała od tej montowanej w V8)
g) co dłubałeś przy zawieszeniu z przodu?
h) silnik przekładałeś z rozbitka i miałeś cały osprzęt?
i) czy w tym koszcie jest już przerobiony ukł wydechowy
j) co za błędy ci wyskakują?
k) czy te błędy wyskakiwały dla tego silnika jak był zamontowany w innym aucie?
l) zmieniałeś licznik?
m)po co wkładałeś większy zbiornik - nie mają czasem takiej samej pojemności?
n) akumulator też zmieniłeś?
o) te koszty to z własną robocizną, czy robił ktoś obcy ( ile by wziął za przekładkę)?