Przekładka

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Przekładka

Post autor: Delfinnn » 2010-01-18, 15:33

Ciągle mi przychodzą nowe pomysły bo mocy zaczyna już brakować i znalazłem na allegro ciekawą ofertę: http://moto.allegro.pl/item879743225_si ... biegu.html

Co dokładnie trzeba by było dokupić by wmontować ten silnik w miejsce mojego V6? Na bank wiązka, jak z mocowaniem silnika? Skrzynia chyba ta sama czy się mylę? Sprzęgło? Podpowiedzcie chłopaki bo nie wiem czy się pakować w ten interes :)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-01-18, 15:58

na aukcji masz silnik bez osprzętu, inna skrzynia - wszystkie v6 maja skrzynie T-5, a V8 model 3650, inny jest tez most.



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-01-18, 18:43

Dziękuję bardzo. No nic trudno chyba zrezygnuję i zainwestuję w jakieś doładowanie bo taka przekładka wyjdzie prawie 10 tys. jak nie lepiej..



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-04-01, 00:05

6tys wyszla mnie 4 gen robiona od 1996 z 3.8 v6 na 5.0 HO ale trzeba bylo wywalic jeszcze: chlodnice i wentylator do tego zawieszenie przod przerobic. mosu i skrzyni nie przerabialem bo mialem manual sportowy. niestety most padl potem:) musialem tez wrzucic wiekszy zbiornik na paliwo bo zaasieg auta mi sie troche zmnieszyl:/ eraz auto ma cos kolo 250KM ale ciagle walcze z bledami ktore mi wyskakuja i na zlot w Poznaniu sie przez to nie wyrobie a pozostale konie kuleja:P



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-04-02, 11:20

Alexander25 pisze:6tys wyszla mnie 4 gen robiona od 1996 z 3.8 v6 na 5.0 HO ale trzeba bylo wywalic jeszcze: chlodnice i wentylator do tego zawieszenie przod przerobic. mosu i skrzyni nie przerabialem bo mialem manual sportowy. niestety most padl potem:) musialem tez wrzucic wiekszy zbiornik na paliwo bo zaasieg auta mi sie troche zmnieszyl:/ eraz auto ma cos kolo 250KM ale ciagle walcze z bledami ktore mi wyskakuja i na zlot w Poznaniu sie przez to nie wyrobie a pozostale konie kuleja:P
Otwórz temat jak to robiłeś, jakieś zdjęcia?
Co robić po kolei?
Bo jak wkładam kolejne pieniążki w moją w V6 to tłumaczę sobie, że się opłaca bo i tak włożę 5.0 na koniec. ;)

Jak kiedyś szukałem info o swap na 302, to pisali że trzeba zmienić:
a) silnik :wstyd:
b) komputer
c) chłodnice i wentylator przy chłodnicy (bo podobno ten w V8 szybciej się kręci) oraz przewody ukł. chłodzenia
d) przewody klimy od chłodnicy do sprężarki ( te z V6 będą za krótkie)
e) sprzęgło na mocniejsze dedykowane dla V8
f) skrzynie manual można zostawić, bo ma podobno takie same przełożenia ( ale jest niby mniej trwała od tej montowanej w V8)

g) co dłubałeś przy zawieszeniu z przodu?
h) silnik przekładałeś z rozbitka i miałeś cały osprzęt?
i) czy w tym koszcie jest już przerobiony ukł wydechowy
j) co za błędy ci wyskakują?
k) czy te błędy wyskakiwały dla tego silnika jak był zamontowany w innym aucie?
l) zmieniałeś licznik?
m)po co wkładałeś większy zbiornik - nie mają czasem takiej samej pojemności?
n) akumulator też zmieniłeś?
o) te koszty to z własną robocizną, czy robił ktoś obcy ( ile by wziął za przekładkę)?


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”