Takie pytanie czy podwójny wydech z V8 5,0 czy 4,6 z lat 94 –04 pasuje bez większych problemów do 3,8 V6 chodzi mi głownie o to czy do kolektorów całość pasi bo tak patrzę na zdjęciach i niby tak samo jest powyginane... ewentualnie czy z starszej 94-98 V6 pasuje do nowszej 99-04 V6... bo koniecznie chce zmienić wydech, ten mój jest w niezłym stanie ale szkoda mi go ruszać i będzie na przegląd przekładany
A jakoś niezbyt mi się uśmiecha wydać 5tyś na kompletny wydech który ma kiepski dźwięk wiec chce poeksperymentować i po swojemu zrobić tylko na podwójny wiec albo kupie ze dwa całe komplety z starej V6 albo z V8 zresztą poza katalizatorami większość powycinam....
Podwójny wydech do V6 z V8??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
tu masz wszystko co trzeba wiedzieć, by zdublować wydech w v6 (jedyny minus, że po amerykańskiemu )
http://www.miracerros.com/mustang/pipes.htm
http://www.miracerros.com/mustang/pipes.htm
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
dzięki, całkiem zapomniałem o tej stronce, ale i tak niezbyt mi to powiedziało czy część środkowa pasuje z starszej V6 czy V8...stang232 pisze:tu masz wszystko co trzeba wiedzieć, by zdublować wydech w v6 (jedyny minus, że po amerykańskiemu )
http://www.miracerros.com/mustang/pipes.htm
co do celibada to wiem kto to mu robił... ale jakoś niezbyt mi się ten dźwięk podoba bo wyje jak bmw... z tego co słyszałem na filmach, a do takiego odgłosu nie trzeba podwójnego wydechu...
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
a może wiecie jak to jest ze usunięciem katalizatorów czy te dwie ostatnie sądy lambda mają jakiś wpływ na prace silnika, bo z tego co wiem tylko będzie wyskakiwał na desce rozdzielczej kontrolka by sprawdzić silnik czy jakoś tak... bo przy tuningu komputera jest opcja by je odłączyć, tylko zanim kupie jakiś patent do zmian w kompie to by nie zaczął mi palić więcej albo jeszcze się coś...
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Witam a co myślicie o takim systemie do mustanga V6? Z tego co wyczytałem i zobaczyłem to catalic conventer w V6 i V8 wyglądają identycznie tylko w V6 schodzą się w Y a w V8 w H
a z tym zestawem można by i to w nie złej cenie zrobić X i do tego dwie rury do samego końca i dwie końcówki cena też nie jest zła. Tylko pytanie czy to podpasuje do mojej V6
http://info.rockauto.com/Walker/DetailD ... l?5069.jpg
a z tym zestawem można by i to w nie złej cenie zrobić X i do tego dwie rury do samego końca i dwie końcówki cena też nie jest zła. Tylko pytanie czy to podpasuje do mojej V6
http://info.rockauto.com/Walker/DetailD ... l?5069.jpg
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Ja projekt dwu rurki na razie odłożyłem na daleką przyszłość a mam zamiar sam sobie zrobić od podstaw jedynie kolektory może się nowe kupi...
Nie mama zamiaru ani kasy, by dać z 5tyś za zastawki który będzie wył jak z bejcy..
Pudel co ci mam powiedzieć... wszystko zależy od kasy i co chcesz osiągnąć głośność moc??
Najtańszym rozwiązaniem jest dokupić prawy stary tłumik z gt i w miejscu gdzie jest Y do spawać rurę by połączyć z prawym tłumikiem tak by zrobić X
Co do środkowej części z gt to nie gwarantuję że podpasi do kolektorów a wtedy najprościej będzie z starych rur połatać... po za tym może być problem z np. sondami bo katalizatory i środkowy może być większy co nawet lepiej ale będą w kompie błędy wyskakiwać...
Najprostszym pomysłem będzie kupić nowy wydech np.
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
ps co do rodzaju catalic conventer to przy H jest nieco więcej mocy niż z X a z odgłosem bywa różnie...
Ja wyciąłem końcowy tłumik i wstawałem porządną strumienice Michela głośniej jest na pewno...
Nie mama zamiaru ani kasy, by dać z 5tyś za zastawki który będzie wył jak z bejcy..
Pudel co ci mam powiedzieć... wszystko zależy od kasy i co chcesz osiągnąć głośność moc??
Najtańszym rozwiązaniem jest dokupić prawy stary tłumik z gt i w miejscu gdzie jest Y do spawać rurę by połączyć z prawym tłumikiem tak by zrobić X
Co do środkowej części z gt to nie gwarantuję że podpasi do kolektorów a wtedy najprościej będzie z starych rur połatać... po za tym może być problem z np. sondami bo katalizatory i środkowy może być większy co nawet lepiej ale będą w kompie błędy wyskakiwać...
Najprostszym pomysłem będzie kupić nowy wydech np.
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
ps co do rodzaju catalic conventer to przy H jest nieco więcej mocy niż z X a z odgłosem bywa różnie...
Ja wyciąłem końcowy tłumik i wstawałem porządną strumienice Michela głośniej jest na pewno...