Programowanie kompa w 95 - chip?

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Programowanie kompa w 95 - chip?

Post autor: chmielu » 2009-02-23, 15:24

Czy ma ktoś doświadczenia z takimi klamotami jak chip do modelu 95 czy programator komputera?Przymierzam się do zmiany głowic na alusy i wiem że konieczna jkest ingerencja w komputer,ale nikt nie chce się za to wziąć.Tu kilka linków:
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-02-24, 15:17

nie wiem jak u Ciebie ale ja mam aluminiowe glowice seryjnie:)
Co sie tyczy tej roboty to mniej czasu i kasy zajmuje przelozenie silnika. Robilem zestawienie kosztow i przelozenie silnika w mustangu wychodzi najtaniej.
ja bawilem sie w dlubanie w kompie ale juz sprzedalem na allegro kable z oryginalnym oprogramowaniem od Forda
Powodzenia



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-02-25, 13:10

No tak ale ja będę zakładał sportowane głowice razem z wałkiem popychaczami dźwigienkami itp. No trudno jakos trzeba będzie sobie poradzić.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2009-03-07, 13:29

witam interesowalem sie przeróbkami kompa mam tez mustanga 95r 5.oL automat nie znalazłem nikogo konkretnego,wszyscy mówią ze brak oprogramowania do takiego auta --nie chce sie wiezyć--ja zkolei mam kłopoty z zapalaniem --wszystko kilkakrotnie sprawdzone i nic myślałem przeprogramowac kompa --moze to coś by dalo--jak znajdziesz kogos kto robi takie zeczy daj prosze jakies info--pozdrawiam


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-09, 11:41

Spróbuj u nich: http://www.44tuning.pl/kontakt/
Rozmawiałem z facetem o kompie i powiedział że chętnie by zobaczył co w tym siedzi.Będę u nich ale dopiero pod koniec kwietnia, jak uda Ci się wcześniej to daj znać.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-03-28, 18:12

seryjny komputer spokojnie poradzi sobie po zmianie glowic na alu... oraz wymiane wałka na ostrzejszy od seryjnego,co najwyżej to nie "wyciśniesz" maximum możliwości z tych części.Problem pojawi sie dopiero w momencie kiedy zaczną niedomagać seryjne wtryskiwacze,ja bym zaczął od tego.Z mojej wiedzy w GT 19lbs wydolą max do 280KM,a 24lbs z cobry do ~340KM :hyhy:



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-29, 19:33

michal@ pisze:seryjny komputer spokojnie poradzi sobie po zmianie glowic na alu... oraz wymiane wałka na ostrzejszy od seryjnego,co najwyżej to nie "wyciśniesz" maximum możliwości z tych części.Problem pojawi sie dopiero w momencie kiedy zaczną niedomagać seryjne wtryskiwacze,ja bym zaczął od tego.Z mojej wiedzy w GT 19lbs wydolą max do 280KM,a 24lbs z cobry do ~340KM :hyhy:
Wtryski to ja mam już w pudełku a na resztę klamotów muszę poczekać do września.Na razie z kaską krucho.Ale to dobra wiadomość z tym kompem,jeden kłopot mniej.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-30, 16:16

Po zmianie wtrysków fabryczne ECU może a nawet na bank sobie nie poradzi ,trzeba to zestroić. Co do wydolności wtrysków to bardzo często dawane są na wyrost a praktyczna wydajność jest większa od tej teoretycznej.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-30, 16:33

No też tak słyszałem, dlatego wtryski kupiłem rozsądnie, nie za "duże", 24lbs.Jest firma w Californi która pisze program dla SN95 do zestawu Trick Flow: http://store.summitracing.com/partdetai ... 128&N=700+
Podobno się sprawdza, a taki zestaw chcę załadować + liftersy oczywiście.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-04-08, 20:20

również słyszałem że trzeba po zamontowaniu większych wtryskiwaczy zagrzebać przy ECU :/

ps. u mnie zamontowałem 30lbs. oraz w tej chwili pod maską seryjny (chociaż rozwiercony) pozostał tylko blok silnika,przejechałem tak już 600Km.narazie jakoś to chodzi bez ruszania kompa :oczami: sam jestem ciekawy czy jak odwiedze hamownie uda się bez jego ruszania uzyskać oczekiwaną dwukrotność seryjnej mocy :cwaniak: :hyhy:



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”