Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

porady dla kupujących Mustanga I generacji

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Kontrey
Posty: 7
Rejestracja: 2014-10-13, 21:48
Model: IV
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biały

Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: Kontrey » 2014-10-14, 17:41

Dzień dobry!
Jestem fanem marki i od jakiegoś czasu zbierałem pieniądze na zakup swojego pierwszego mustanga.
Znalazłem taką ofertę: http://otomoto.pl/ford-mustang-oferta-d ... 88831.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To wersja z silnikiem 4,0 v6 zdobyłem nurmer VIN jakby coś.
Chciałbym wiedzieć co o tym myślicie, i czy jeżeli ktoś spotkał ten egzemplarz, jest z okolic Lublina itp. mógłby się podzielić uwagami czy warto?
Dziękuję za pomoc



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: simontlc » 2014-10-14, 19:14

heja napisz do cornholio on jest z Lublina i może cos wiedzieć , a sprzedający to widze Lenartowicz , czyli dealer nowych aut nie Mirek handlarz :D


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2014-10-14, 19:27

w dilerów "nowych" aut nie wierzcie , ostatnio miałem dwa przypadki gdzie nowy samochód z salonu był naprawiany przed pierwszą rejestracją , w jednym miałem klepany szpachlowany i lakierowany dach , a w drugim zderzak był wiązany na druty ( gdzie wyszło dopiero przy kolizji i ubezpieczyciel nie wrócił za nowy zderzak tylko kazał naprawiać stary )



Awatar użytkownika
tomek.ciupak
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-03-25, 11:10
Model: 1999
Silnik: V6 3.8
Kolor: żółty

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: tomek.ciupak » 2014-10-14, 20:11

Oglądałem ten samochód jeszcze jak miał go poprzedni właściciel (grudzień 2013) i żałowałem, że go nie kupiłem. Wtedy mogłem kupić go za 16500 z dodatkowym kompletem kół. Z minusów do zrobienia było ładowanie, ta listwa (lewa) na słupku i coś dziwnego na dachu (lewy przedni róg) było więc trzeba by to malować. Delikatnie lakier na przednim zderzaku też popękał. Jakbyś chciał go oglądać to zobacz czy i jak te rzeczy były zrobione bo podejrzewam, że cena poszła w górę właśnie przez to, że ktoś to naprawił.

Byłem z tym samochodzem na stacji diagnostycznej i poza tym ładowaniem nie było problemów. Technicznie było bardzo dobrze. No i lakier jest bardzo fajny.



Kontrey
Posty: 7
Rejestracja: 2014-10-13, 21:48
Model: IV
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biały

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: Kontrey » 2014-10-14, 21:06

Dzięki wielkie Tomek! Właśnie takiej informacji potrzebowałem... Co masz na myśli pisząc że problem z ładowaniem? Jaki konkretnie problem się pojawił?



Awatar użytkownika
tomek.ciupak
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-03-25, 11:10
Model: 1999
Silnik: V6 3.8
Kolor: żółty

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: tomek.ciupak » 2014-10-14, 21:27

No taki problem, że go nie było:) Mierzyliśmy wtedy miernikiem i jedynie prąd z aku był. Ale to było pewnie zanim kupił ten dealer. Podobał mi się ten samochód tylko o co chodzi z tym silnikiem? Niech ktoś mądry się wypowie czy w 2004 fabryka wkładała np silnik od V gen.?? Bo przecież 3.8 był w IVgen.



Kontrey
Posty: 7
Rejestracja: 2014-10-13, 21:48
Model: IV
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biały

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: Kontrey » 2014-10-14, 21:38

Tak właśnie było. To jest wersja kanadyjska która wyszła na końcu 2004... Dostała silnik 4.0 który potem był stosowany w Vtej generacji do bodajże 2010 roku



Awatar użytkownika
kab
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 2012-06-25, 22:59

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: kab » 2014-10-14, 23:27

A to nie jest 3.9? Na forum są jeszcze posty, jak ktoś go oglądał jak jeszcze w Pile (chyba) był. Opinie były z tego co pamiętam różne. Najlepiej samemu pojechać i zobaczyć.



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: Szuba » 2014-10-15, 02:17

http://otomoto.pl/ford-mustang-gt-4-6l- ... 29215.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ten tez niby bezwypadkowy :)



Kontrey
Posty: 7
Rejestracja: 2014-10-13, 21:48
Model: IV
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biały

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: Kontrey » 2014-10-15, 10:16

Ten silnik to dokładnie: 3.9L OHV EFI NA V6 GAS
Skrzynia to: 4R70W (AODE) 4-SPEED AUTO
Co myślicie o tym silniku? Ma niby 205 koni...
Jak awaryność wady? Jakie spalnanie?



Awatar użytkownika
kab
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 2012-06-25, 22:59

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: kab » 2014-10-15, 10:25

A ty masz bana na google? Wszystkie te informacje są dostępne w ciągu 3 minut. Pierwszy lepszy wynik
People often ask what the differences are between the Essex 3.8 liter v6 engine and the Essex 3.9 liter v6 engine. This article is here to explain the differences between the two engines, reason for replacement of the 3.8 liter v6 mid year 2004, and whether modifications for the 3.8 liter engine apply to the 3.9 liter engine.

The Essex 3.8 liter OHV v6 engine was used in the model year 1999 thru mid 2004 year base mustang. It utilized the split port cylinder design originally used on the Ford Windstar. For 1999 and 2000, the 3.8 did not use intake manifold runner control (IMRC). It left all 12 intake runners open at all times, producing 190 horsepower at 5250 rpm and 220 foot pounds of torque at 2750 rpm.

In 2001, Ford decided to add IMRC to the 3.8 liter bringing total output 193 horsepower at 5500 rpm and 225 foot pounds of torque at 2800 rpm.

Starting October 7, 2003, the Essex 3.9 liter was installed in model year 2004 base mustangs. The reason for this switch was due to the model change from the Windstar to the Freestar minivans. The Freestar used the 3.9 v6 just as the Windstar used the 3.8, so it is not odd that it was handed down to the v6 mustang. Ford felt that using the same engine would avoid manufacturing complexities and potential complications of building similar, yet different engines side by side.

The only significant difference between the 3.8 and the 3.9 liter v6 engine is the piston stroke and reduction in the pin to dome length, resulting in an increase in displacement. The piston stroke increased from 86.00mm to 88.00mm, and the pin to dome length reduced from 38.83mm to 35.83mm. These changes resulted in increased displacement from 3.79 liters to 3.88 liters. (as with many engines, the manufacturers rounded the displacement number up) The cylinder bore, compression ratio, horsepower and torque went unchanged for the 3.9 liter v6 engine.

Many have asked questions related to whether 3.8 v6 engine aftermarket parts will work on 3.9 engines. Several engine modifications will work for the 3.9 engine that are only labeled to work on the 3.8 engine. For example, the American Muscle CAI Kit is only listed as working on 1999 to early 2003 v6′s, but it will work just fine on late 2003 3.8′s and all 3.9′s. Most vendors and manufacturers relay whether their parts will work for both engines.

So the bottom line is don’t be afraid of the 3.9 engine. The only difference is internally, which doesn’t affect mods outside of the guts of the engine. They are very compatible with the 3.8 engines, and are just as mod friendly.
There is no difference in power output or efficiency between the two engines..so if you have a stock 99+ 3.8 and your buddy has a stock 3.9, he won’t beat you due to any extra engine power, it’ll simply be a driver’s race!



Awatar użytkownika
tomek.ciupak
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-03-25, 11:10
Model: 1999
Silnik: V6 3.8
Kolor: żółty

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: tomek.ciupak » 2014-10-15, 10:28

Oj, nie jestem pewny ale chyba na silniku było napisane 4.0L



Kontrey
Posty: 7
Rejestracja: 2014-10-13, 21:48
Model: IV
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biały

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: Kontrey » 2014-10-15, 11:06

Na pewno jest to ten silnik co napisałem, bo sparwdziłem VIN



Awatar użytkownika
cornholio01
Forumowicz
Posty: 349
Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
Model: 1995`+inny v8
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: cornholio01 » 2014-10-15, 11:09

stoi długo,może rzuce okiem dziś jak znajde czas,zależy jak szybko swoje sprawy pozałatwiam,jest jeszcze w L-nie z tego co widze ten czerwony w spoilerach saleeen(coś takiego),miał chyba coś ze skrzynią biegów był ogłaszany gdzieś w Polsce,tylko trafił na Lublin i już do sprzedaży,może też się umówie tak dla checy zobaczyć kto chce na nim zarobić ;)



Kontrey
Posty: 7
Rejestracja: 2014-10-13, 21:48
Model: IV
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biały

Re: Kupno mustang IV Lublin, prośba o pomoc.

Post autor: Kontrey » 2014-10-15, 16:30

Dzwoniłem do tego sprzedawcy czy cena wzrosła bo zostało naprawione itp... Okazało się że nic nie zostało naprawione i że był bity w błotnik! Dobrze chciał zarobić na tym aucie nie ma co... Cornholio jak go obejrzysz to daj mi znać tutaj czy sie opłaca ;) wielkie dzięki



ODPOWIEDZ

Wróć do „20 kupowanie samochodu”