Amortyzatory tył mustang 1995!!!!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
a jaki załozyleś z małymi tłumikami ,czy z dużymi ile cie wyszedł ten magna>>
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
no cena dośc wygórowana ale pikna rzecz taki wydech i na lata--pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-05-13, 22:07 przez smerf, łącznie zmieniany 1 raz.
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
napisz proszę czy jest teraz dużo głośniejszy niż przed tem ,drazni uszy czy nie --pozdr......pudel pisze:małe tłumiki
Obrazek
instalacja bez kanału i z piłką ręczną zamiast mechaniczną zajęła mi ok 8h![]()
Ale jestem dumny że sam dałem radę i że się udało
A i wyszło mnie to ok 650 Euro z przesyłką
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
Co sadzicie o tych amorkach:
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html
Uzywal ich ktos lub jakie polecacie?
Sprezynki juz mam upatrzone, tylko zastanawiam sie jeszcze nad amorkami.
http://www.americanmuscle.com/h-r-sport ... 96-04.html
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html
Uzywal ich ktos lub jakie polecacie?
Sprezynki juz mam upatrzone, tylko zastanawiam sie jeszcze nad amorkami.
http://www.americanmuscle.com/h-r-sport ... 96-04.html
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... 3565_16652
zobacz tutaj... ja bym wybral ktores z regulowanych...
zobacz tutaj... ja bym wybral ktores z regulowanych...
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
bież KONI żółte mają regulację twardości ale jak chcesz tanie to czerwone
http://www.maximummotorsports.com/store ... ts_id=1335
http://www.maximummotorsports.com/store ... ts_id=1362
http://www.maximummotorsports.com/store ... ts_id=1335
http://www.maximummotorsports.com/store ... ts_id=1362

- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
U siebie mam na tylnej osi dokladnie takie same amortyzatory Tokiko, mają już co najmniej kilka 5 lat, 3 lata temu obniżyłem zawieszenie na sprężynach Woghland o 35mm i amortyzatory pracują do dziś bez zarzutu.Szuba pisze:Co sadzicie o tych amorkach:
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html
Uzywal ich ktos lub jakie polecacie?
Sprezynki juz mam upatrzone, tylko zastanawiam sie jeszcze nad amorkami.
http://www.americanmuscle.com/h-r-sport ... 96-04.html
Nie twierdzę,że te są najlepsze,działają od kilku lat więc mogę je polecić
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Oj ta starość, też zaczyna mi dokuczać ale oczywiście chodzi o regulacji przepływu oleju. Co do regulacji płynnej czy punktowej to na 100% ci nie powiem bo tego niema napisane ale niby wychodzi na to że wszystkie mają 3 punktowe.
Bo dodatkowo są kilka rodzajów serii i Alustar ma serie 30 wiec tylko i wyłącznie sportowe, Rafał ma Koni żółte ale wzmocnione są dwukrotnie droższe i raczej są tylko do sportu uciągną maksymalnie mocne sprężyny, co do tych zwykłych żółtych to na seryjnych sprężynach można jeździć i bardzo twardych sportowych, więc nie powinny być tak tragicznie twarde. W przyszłym roku je chce kupić i w przyszłości zestaw gwintu.
Masz tu kilka linków z odpowiedziami na pytania i wogule przejrzyj całą stronę bo mają jakoś wszystko porozwalane.
http://koni.com.pl/osobowe.php?go=31
http://koni.com.pl/osobowe.php?go=27
http://koni.com.pl/uzytkowe.php?go=15
Bo dodatkowo są kilka rodzajów serii i Alustar ma serie 30 wiec tylko i wyłącznie sportowe, Rafał ma Koni żółte ale wzmocnione są dwukrotnie droższe i raczej są tylko do sportu uciągną maksymalnie mocne sprężyny, co do tych zwykłych żółtych to na seryjnych sprężynach można jeździć i bardzo twardych sportowych, więc nie powinny być tak tragicznie twarde. W przyszłym roku je chce kupić i w przyszłości zestaw gwintu.
Masz tu kilka linków z odpowiedziami na pytania i wogule przejrzyj całą stronę bo mają jakoś wszystko porozwalane.
http://koni.com.pl/osobowe.php?go=31
http://koni.com.pl/osobowe.php?go=27
http://koni.com.pl/uzytkowe.php?go=15

- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
piękna sprawa ,mialem kiedyś forda probe GT i tam były własnie takie amortyzatory ,ale regulacja odbywała sie podobnie,tylko za pomoca silniczka i sterowanie było z ;pozycji kierowcy, 3 pozycje były, sport ,,turn ,,sowt ,piękna sprawa,szło to robic podczas jazdy 

Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Amortyzatory tył mustang 1995!!!!
A mnie cos czasem skrzypi z tylu na wiekszych dziurachsmerf pisze:,obecnie mam stuki w amorach z tyłu ,czym zimniej tym bardziej klupie,jak sie rozrusza to sie wycisza,,,,pozdrawiam

Gdzie kupujesz gumy do zawieszenia?
Pewnie to mi skrzypi.
Z przodu tez trza wymienic jakies gumy.
Przydalby sie dobry sklep z czesciami.W jeleniej Gorze troche maja,ale nie wszystko.
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
jak tylko skrzypi można jakim specyfikiem siknąć jak wybite --najlepij z USA częsci ściągnąć -pożądnego producenta...najlepiej troche pojeżdzić i wyczaić wszystkie wady i potem dopiero pościągać za jednym razem czesci --wyjdzie taniej
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;