Witam,
mam prośbę może ktoś wie jak pomóc mi w takim problemie.
Ściągnąłem ze stanów pompę wspomagania (stara już strasznie wyła praktycznie przy dotknięciu kierownicy), pompa jest regenerowana. Przyszła w całości ze zbiorniczkiem na olej, olej był częściowo zalany. Wymiana polegała praktycznie na odkręceniu łapy ze starą pompą, ściągnięcie koła pasowego, założenie na nową i jej przykręcenie. Także praktycznie innych ingerencji nie było.
Po założeniu objaw jest taki że po odpaleniu od razu wystrzelił z pompy przewód oleju. Po założeniu mocniejszej opaski wystrzelił w innym miejscu, po drugiej stronie.
Sprawdzałem że nawet obracając kierownicą prawo – lewo kilka razy bez odpalania silnika też wystrzelił. Robi się jakieś straszne ciśnienie. Czy ktoś wiec o co może chodzić albo czego nie zrobiłem?
Z góry dzięki
Piotr
Pompa wspomahania - wymiana
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Pompa wspomahania - wymiana
Jakie opaski? możesz dodać zdjęcie?
to są przewody wysokiego ciśnienia żadna opaska nie wytrzyma
to są przewody wysokiego ciśnienia żadna opaska nie wytrzyma

Re: Pompa wspomahania - wymiana
Nie chodzi o przewód wysokiego ciśnienia. Wystrzelił przewód którym pobiera olej ze zbiorniczka, gdzie nie powinno być chyba żadnego ciśnienia.
Re: Pompa wspomahania - wymiana
Sytuacja się wyjaśniła. Pompa jest w porządku po regeneracji ale...jest złożona na pracę w przeciwna stronę obortu koła pasowego niż jest w moim aucie. Dlatego cisnienie pojawiało się tam gdzie nie powinno ale pracując w drugą stronę wszystko jest o.k. Została złożona do pracy w inym typie auta. Ale jakim, nie mam pojęcia. Gdyby ktoś potrzebował pompę wspomagania po regenracji w USA która pracowałaby w odwrotną stronę niż w silniki 3.8 V6, to polecam.