Światło wewnętrzne, radio, lusterka...
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Światło wewnętrzne, radio, lusterka...
Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Chciałem prosić o pomoc w sprawie bezpiecznika, który odpowiedzialny jest za wymienione w temacie rzeczy, a więc między innymi za światło wewnętrzne kabiny, sterowanie elektryczne lusterek, radio. Majstrowałem ostatnio przy oświetleniu wewnętrznym kabiny w moim Mustangu 95 (Cobra), a konkretnie to wyjmowałem żaróweczkę od oświetlenia wewnętrznego, ale niestety przy podłączonym akumulatorze i zrobiłem przy okazji małe zwarcie. Przypuszczam, że mógł przepalić się bezpiecznik, bo przestało działać m.in. radio, lusterka i światło.
Czy ktoś mógłby mi podać jego lokalizację?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Chciałem prosić o pomoc w sprawie bezpiecznika, który odpowiedzialny jest za wymienione w temacie rzeczy, a więc między innymi za światło wewnętrzne kabiny, sterowanie elektryczne lusterek, radio. Majstrowałem ostatnio przy oświetleniu wewnętrznym kabiny w moim Mustangu 95 (Cobra), a konkretnie to wyjmowałem żaróweczkę od oświetlenia wewnętrznego, ale niestety przy podłączonym akumulatorze i zrobiłem przy okazji małe zwarcie. Przypuszczam, że mógł przepalić się bezpiecznik, bo przestało działać m.in. radio, lusterka i światło.
Czy ktoś mógłby mi podać jego lokalizację?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
tu masz 2 linki:
1) to link do bezpieczników w środku z lewej strony pod kierownicą
http://www.veryuseful.com/mustang/tech/ ... se-Box.gif
Moim zdaniem masz uszkodzony bezpiecznik nr 8
2) bezpieczniki pod maską
http://www.veryuseful.com/mustang/tech/ ... -Fuses.gif
1) to link do bezpieczników w środku z lewej strony pod kierownicą
http://www.veryuseful.com/mustang/tech/ ... se-Box.gif
Moim zdaniem masz uszkodzony bezpiecznik nr 8
2) bezpieczniki pod maską
http://www.veryuseful.com/mustang/tech/ ... -Fuses.gif
Bardzo Ci dziękuję za informację, myślę, że masz w 100% rację, niemniej sprawdzę to prawdopodobnie dopiero na weekendzie (wieczny brak czasu
).
Mam jeszcze jedno pytanie. Z uwagi na fakt, że jestem laikiem w tych sprawach, a Ty masz jak widzę sporo doświadczenia, chciałem zapytać, czy te bezpieczniki pod kierownicą są widoczne z zewnątrz, czy też trzeba się do nich jakoś specjalnie dostać (np. rozkręcać panel, czy coś w tym stylu). Nie wiem czy zabierać się za to sam, czy też lepiej zlecić to jakiemuś serwisowi (tak abym znowu czegoś nie uszkodził...)
Mam jeszcze jedno pytanko, ale może to temat na inny post, niemniej spróbuję coś z Ciebie wyciągnąć
. Może się orientujesz co może być przyczyną tego, że światło wewnętrzne kabiny nie wyłącza się automatycznie po zamknięciu drzwi?
Pozdrawiam

Mam jeszcze jedno pytanie. Z uwagi na fakt, że jestem laikiem w tych sprawach, a Ty masz jak widzę sporo doświadczenia, chciałem zapytać, czy te bezpieczniki pod kierownicą są widoczne z zewnątrz, czy też trzeba się do nich jakoś specjalnie dostać (np. rozkręcać panel, czy coś w tym stylu). Nie wiem czy zabierać się za to sam, czy też lepiej zlecić to jakiemuś serwisowi (tak abym znowu czegoś nie uszkodził...)
Mam jeszcze jedno pytanko, ale może to temat na inny post, niemniej spróbuję coś z Ciebie wyciągnąć

Pozdrawiam
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Jak się schylisz to po lewej stronie pod kierownicą je znajdziesz, mogę być przykryte czarnym plastikiem, odczepienie nie zajmie więcej niż 15s.CobraSVT pisze:czy te bezpieczniki pod kierownicą są widoczne z zewnątrz, czy też trzeba się do nich jakoś specjalnie dostać (np. rozkręcać panel, czy coś w tym stylu).
Wydrukuj sobie schemat przesłany przez WitkaZ i sprawdź czy bezpiecznik jest ok. jeśli padnięty wymień go na nowy (według schematu ''10'') Proponuję sprawdzić też pozostałe bezpieczniki nie zajmie to więcej niż 5 min.
Jeśli to nie pomoże to dopiero jedź do warsztatu.

Wszystkim Wam bardzo serdecznie dziękuję za pomoc! Okazało się, że faktycznie był spalony bezpiecznik nr 8 - po wymianie na nowy wszystko zaczęło działać. Bardzo przydał się więc schemat podesłany przez WitkaZ oraz instrukcja udzielona przez Stanga232 - bardzo Wam dziękuję. Dziękuję również Tobie Pavlito - okazało się, że również i w mojej Cobrze wystarczy przekręcić pokrętło od świateł i wewnętrzne oświetlenie gaśnie!
Pozdrawiam serdecznie
!
PS A czy ktoś może wie skąd ściągnąć instrukcję do Mustanga - Cobry z 95 roku?
Pozdrawiam serdecznie

PS A czy ktoś może wie skąd ściągnąć instrukcję do Mustanga - Cobry z 95 roku?
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Nasz szacowny moderator KaeS podawał tu kiedyś linke, do manuala hayens'a dla stangów 94-98, jest to taka podstawowa instrukcja ale warto ja mieć na początek
http://rapidshare.com/files/237851622/h ... 7.pdf.html
Wrzucam powyżej abyś nie musiał przebijać się przez tysiące postów
http://rapidshare.com/files/237851622/h ... 7.pdf.html
Wrzucam powyżej abyś nie musiał przebijać się przez tysiące postów


stang232 witam i mam mały problem z zassaniem pliku z linka podanego przez ciebie jak tylko wejdę na tą stronę i klikam aby pobrać na następne stronie wyskakuje error jeśli jest możliwość jak mogę zdobyć manuale do tych roczników 94-98 bo przydały by mi się nawet podstawy nie chciał bym wydawać na książkę przynajmniej teraz może w późniejszym czasie bo na razie na chorobowym jestem a wiadomo jak z kasą jest w Polsce na chorobowym.pozdrawiam:)
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Jak przebiję się przez czeluści moich twardych dysków
i przypomnę sobie gdzie jest,
to wrzucę linkę to instr.
Ostatnio głównie korzystałem z wersji papierowej, kosztowała mnie kiedyś koło (130zł) i wg mnie nie jest warta tych pieniążków, ale ciężko znaleźć coś lepszego do mustangów z lat 94-98. pzdr
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
to wrzucę linkę to instr.
Ostatnio głównie korzystałem z wersji papierowej, kosztowała mnie kiedyś koło (130zł) i wg mnie nie jest warta tych pieniążków, ale ciężko znaleźć coś lepszego do mustangów z lat 94-98. pzdr
