OBD II
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
to masz wszystkie kody Airbag i możliwe przyczyny:ziomalV8 pisze:tak... tylko że mi kontrolka air bagu mruga
http://www.veryuseful.com/mustang/tech/ ... tml#CODE61
- bedzin
- Forumowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
- Model: Mustang GT 2000
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
kupilem wlasnie ostatnio kabelek elm 327 podpiolem go do lampka i sprawdzalem autko na pcmscan. wszystko ladnie szczytije tylko pojawia sie taki problem. potrzebowalbym parametry jakie powinna np sonda lambda wskazywac, czy jak dlugo otwart wtrysk czy tez cisnienie paliwa i takie tam inne. wiec pytanko gdzie mozna taki spis danych znalesc w necie albo czy ktos z was posiada do wersji GT z 2000r??
z gory dzieki za pomoc
z gory dzieki za pomoc
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
kod 61:ziomalV8 pisze:no własnie mi padł regulator napiecia nastąpło przeładowanie napiecie i kntrolka air bag sie swieci , i wysyła kod 61 -co to moze oznaczać ??caniggia pisze:abs i SRS mozna diagnozowac mruganiem lampek na desce.
Intermittent or Repaired Diagnostic Monitor Not Mounted to Vehicle Properly
czyli zla masa na sterowniku SRS, lub na przewodach ktore do niego ida.
tu gosc po awarii alternacji mial ten sam problem:
http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... -61-a.html
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
bedzin pisze:kupilem wlasnie ostatnio kabelek elm 327 podpiolem go do lampka i sprawdzalem autko na pcmscan. wszystko ladnie szczytije tylko pojawia sie taki problem. potrzebowalbym parametry jakie powinna np sonda lambda wskazywac, czy jak dlugo otwart wtrysk czy tez cisnienie paliwa i takie tam inne. wiec pytanko gdzie mozna taki spis danych znalesc w necie albo czy ktos z was posiada do wersji GT z 2000r??
z gory dzieki za pomoc
korekty dlugoteminowe jak najblizej 0 powinny byc, jak wydech mniej restrykcyjny czy filtr stozkowy, bedzie ok +6%, jak np walniety przeplywomierz, moze byc nawet +25%,
napiecie sondy ma oscylowac w granicach 0.5V podczas jazdy nie na WOT, na WOT powinno byc 0.8-0.9v.
Wskazania korekt paliwowych dozo mowi o tym co sie dzieje z silnikiem.
czasy wtryskow to ok 3-4ms na wolnych obrotach.
cisnienie paliwa w granicach 260-275KPa.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
dziekuje bardzo mi pomogliscie
postaram sie wyeliminować usterke musze znależć teraz gdzie jest sterownik srs poduszek
a teraz pytanko jak sie sprawuje ten interfejs ?? http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=217
tzn czy moge nim kasowac błedy ?? i jak sie zachowuje przy innych autach ?? probował ktos ??
pozdr



postaram sie wyeliminować usterke musze znależć teraz gdzie jest sterownik srs poduszek

a teraz pytanko jak sie sprawuje ten interfejs ?? http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=217
tzn czy moge nim kasowac błedy ?? i jak sie zachowuje przy innych autach ?? probował ktos ??
pozdr
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1011174.htmlcaniggia pisze:no przeciez na ten temat pisalem. jest git. kasuje bledy, pelna diagnostyka silnika. dziala w innych autach.
a ja sie odniesiesz do tych opini ??
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY