elektryka szyb

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

elektryka szyb

Post autor: michal@ » 2011-07-10, 09:07

mam ciągle problem z przyciskami podnoszenia szyb, bez przerwy się zacinają słychać tylko "pykanie"i czasem działa czasem nie, próbowałem je czyscić itp ale nic to nie pomaga, ma ktoś jakiś patent na działanie tego, bo myślę,że nie tylko ja mam z tym problem


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: elektryka szyb

Post autor: Alexander25 » 2011-07-10, 23:22

W mustangach 1994-1998 jest tak ze przelaczniki sie koncza szczegolnie po stronie kierowcy:) opuscic sie opuszczaja ale juz sie ich nie podniesie:) Jesli slyszysz dzwiek ze prad dochodzi szyby tylko blokuje sie na przycisku(np wciskasz przycisk do gory a on ruszy sie i za chwile pada to przycisk) jesli nic nie dociera i nie ma zadnego dzwieku to raczej mechanizm:). Wczesniej czy pozniej kazdego stanga 4gen to czeka. Ja w kazdym swoim to wymienialem i teraz tez musze bo mi sterowanie centralnym zdechlo:) . Czy to przycisk sprawdzic mozna jeszcze jednym sposobem. Zdejmij plastik i zamien przyciski tzn sterujace szybami kierowcy i pasazera. Kupowalem teraz cala centralke i dalem za wszystko z kablami 100zl wiec sprawa nie jest droga.


302 HOooooo

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Re: elektryka szyb

Post autor: ziomalV8 » 2011-07-12, 09:45

michal@ pisze:mam ciągle problem z przyciskami podnoszenia szyb, bez przerwy się zacinają słychać tylko "pykanie"i czasem działa czasem nie, próbowałem je czyscić itp ale nic to nie pomaga, ma ktoś jakiś patent na działanie tego, bo myślę,że nie tylko ja mam z tym problem
wypalają sie styki , ja osobiscie rozbierałem wyłaczniki przeczyszczałem styki papierkiem sciernym i dawałem nowe luty na miejsce styku potem wygładzałem papierkiem i ustawiałem ładnie blaszki , nastepnie na wszystko pryskałem płynem do czyszczenia styków , taki zabieg pomaga na około 12-18 miesiecy


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Re: elektryka szyb

Post autor: michal@ » 2011-07-13, 05:50

dzięki, będę próbował coś z tym zrobić :papa:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: elektryka szyb

Post autor: Alexander25 » 2011-07-15, 23:56

no mi padly w kolejnym mustangu przyciski od zamykania i podnoszenia centralnego wszystko przez wilgoc w garazu:/


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: elektryka szyb

Post autor: Mały1973 » 2011-07-16, 22:15

Przyciski od wilgoci raczej nie powinny paść, jeśli masz taką wilgoć w garażu to po wymontowaniu użyj "smaru w sprayu kontakt" ale penetrującego a nie ochronnego, jest "kontakt" do elektroniki i drugi do elektryki, po wyjęciu tych przycisków będziesz widział czy styki w przyciskach mają nagar (utlenianie się) od wilgoci i innych czynników ponieważ to są miedziane blaszki czy najzwyczajniej w świecie wypaliły się.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: elektryka szyb

Post autor: Alexander25 » 2011-07-17, 14:20

miedz sie utlenia i pokrywa patyna:) . mysle ze kupie nowe bo naprawy i czysczenie pmagaja ale nie na dlugo. W kazdym moimmustangu 1994-1998 bylo to samo:) i trzeba kupic nowe elementy jak juz stare sie zuzywaja:)
Wczoraj wsadzilem nowy akumulator mocniejszy o 20% od poprzedniego. Auto zglupialo na poczatku zaczelo strzelac z wydechu poten nierowno pracowal silnik po 30s sie uspokoilo i zaczely zamki w drzwiach dzialac9tzn unlock/lock w drzwiach pasazera:)


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: elektryka szyb

Post autor: Mały1973 » 2011-07-22, 08:00

Dobrze wiem co to jest patyna... aczkolwiek czas w przypadku miedzi, w którym stworzy się patyna to na prawdę bardzo duży czas, jest to zazwyczaj kilkadziesiąt lat. ( http://pcpm.pl/index.php/o_miedzi/wlasciwosci_miedzi_2" onclick="window.open(this.href);return false;) i jest to czas, w którym metal jest narażony bezpośrednio na czynniki atmosferyczne/zewnętrzne.
Tak samo jak piszesz, że wsadziłes aku 20% mocniejszy od poprzedniego i od tego auta zgłupiało, no wybacz ale to już jest bzdurą totalną. Myślisz, że jak wsadziłeś aku 20% mocniejszy to popłynie 20% mocniejszy prąd w całą instalację czy jak ?


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Re: elektryka szyb

Post autor: ziomalV8 » 2011-07-22, 10:15

Alexander25 pisze:miedz sie utlenia i pokrywa patyna:) . mysle ze kupie nowe bo naprawy i czysczenie pmagaja ale nie na dlugo. W kazdym moimmustangu 1994-1998 bylo to samo:) i trzeba kupic nowe elementy jak juz stare sie zuzywaja:)
Wczoraj wsadzilem nowy akumulator mocniejszy o 20% od poprzedniego. Auto zglupialo na poczatku zaczelo strzelac z wydechu poten nierowno pracowal silnik po 30s sie uspokoilo i zaczely zamki w drzwiach dzialac9tzn unlock/lock w drzwiach pasazera:)
bzdura kompletna , poprostu pewnie auto zgłupiało i kompa na nowo sie aktywował , bo wyjmowałes aku i ponownie wsadziłes , obojetne jakie aku , i pytanie po co mocniejsze ako ?/ pojemnosciowo czy rozruchowo ?/ masz jakis zajebiaszczy sprzet audio??


był konik
a teraz boattail 71

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: elektryka szyb

Post autor: Alexander25 » 2011-07-22, 18:37

nie odlaczam akumulator bo moje zabezpieczenie przed kradzieza jest pradozerne i wysysa prad z kazdego nowego akumulatora, kupilem wlasnie varte nowa i sie zobaczy:D co do elektryki to rozebralem przelaczniki w drzwiach i pupa nic sie nie odratuje. Zamowilem nowe:)


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „11 układ elektryczny”