Witam
Po regeneracji zaciskow i przyejzdzie do domu z lewego tylnego zacisku dymilo na niebiesko. Czy moze to byc resztka oleju na prowadnicach zacisku czy raczej zacisk sie zablokowal i starl klocek
Dajcieznac jak mozecie
Pozdrawiam
Zaciski tylne i niebieski dym
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Zaciski tylne i niebieski dym
Jak mi się raz zacisk zablokował to jak dojechałem na lotnisko to taki biało-siwo-niebieski dym leciał ale taki przeźroczysty trochę
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
Re: Zaciski tylne i niebieski dym
Przegrzanie sie tarczy charakteryzuje sie niebieskim kolorem - obstawiam zapieczony tloczek .
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Zaciski tylne i niebieski dym
uto troche postalo i wieczorkiem sie przejechalem i wszystko gra nawet pare razy ostrzej hamowalem i ok:/ Mialem regeneracje prowadnic i wymiane klockow z tylu. Dymilo na niebiesko alena prowadnicach byl jakis smar . Zobacze w poniedzialek pojade kobyla na kanal. Narazie ciesze sie jak diabli po wymianie uszczelniaczy walu bo moge jezdzic mustangiem:D bez obaw ze sie olej skonczy(tylko ewtylne klocki i ze pedal wpadnie w podloge:D)
302 HOooooo
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1305
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Zaciski tylne i niebieski dym
Przypomnę wielu obserwatorom wczoraj na Ułężu, jak z moich tylnych kół piękny dym szedł po każdym okrążeniu. Powód - olej z mostu przez uszczelniacze półosi wypływał na gorące tarcze. Także faktycznie dym z tylnych kół może mieć zupełnie różne przyczyny