ja pisze z zapytanie odnosnie mostu: czy mechanizm różnicowy może wyć? wymieniłem łożyska na półosiach( od strony kół) bo myślałem że to jest przyczyna , kopiłem i zalałem preparat do mostu który się leje do tych aut i nic huczy jak huczał! albo łozyska wewnętrze albo mechanizm sam już nie wiem! czy most od 4.6l dużo się różni? pomóżcie!
pozdrawiam!
Tylny most!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- celibad
- Forumowicz
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Tylny most!
Figaro ... łozyska na wałku atakującym najszybciej ulegają uszkodzeniu , rzadziej łożyska podtrzymujące główkę mostu (mechanizm róznicowy z kołem talerzowym) ale często wycie może byc spowodowane nie odpowiednim olejem uzytym do wymiany - żle dobrany olej przy wymianie , przy duzych obrotach jest odsrodkowo zrzucany z kół zębatych w skutek czego koła pracują na sucho i błyskawicznie się zuzywają ... chociaz ostatnio dość często spotykam się z uszkodzeniem łożysk montowanych fabrycznie
Re: Tylny most!
Czy to jest ciągłe huczenie czy wycie przy określonej prędkości.
Czy to było od początku czy nagle się pojawiło?
Czy to było od początku czy nagle się pojawiło?
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
- Model: mustang 1996
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: inny
Re: Tylny most!
most wyje od poczatku jak tylko zacznie pracować( oczywiście robi się głośniejszy nabierając prędkości) a przy przekroczeniu 140 km dostaje drgań!
tak wlasnie to wygląda!
tak wlasnie to wygląda!