olej w tylnym moscie

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

olej w tylnym moscie

Post autor: bedzin » 2010-07-20, 21:32

no wiec zauwazylem ostatnio tzn wczoraj ze poci mi sie uszczelka na tylnym moscie tzn pod przykrywa calego mechanizmu. w weekend wymienie uszczelke i odrazu olej i pytanie:

Jaki olej wlac najlepiej??



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-20, 21:44

JAKI KOLWIEK 75w/140 plus dodatek LSD


http://allegro.pl/item1151306495_modyfi ... dodge.html



Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-07-20, 23:32

dzieki RAFAŁ za pomoc, teraz jeszcze zerkne ile potrzeba mi olejku i biore sie w weeknedzik za wymiane ;)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-21, 06:04

2l może niepełne bo jeszcze modyfikator no ale tyle musisz zakupić



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-07-21, 08:50

W SN95 jest chyba taki sam most jak w S197, wiec zamiast uszczelki możesz użyć silikonu wysokotemperaturowego.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-21, 10:05

tak zamiast uszczelki można użyć silikonu tylko czy każdy wie jak się go stosuje
hmm niewolno posmarować powierzchni silikonem i dokręcić śrub ile wejdzie żeby slilikon wypchało bo za jakiś czas znowu się będzie pociło

jak należy postępować z silikonem
posmarować powierzchnię
przyłożyć dekiel i dokrecić śrubami tak żeby tego silikonu zostało ok 1 mm
odczekać ok 30 min do 1 godz w zależności kiedy silikon zacznie wiązać
i po tym czasie dokręcić śruby z należytym momentem
i wtedy dopiero jest uszczelka jak należy



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-07-21, 17:13

Ja tak robiłem pół roku temu i dalej trzyma elegancko :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-07-21, 18:29

no tak uszczelanielm wyciek z silnika tzn lecialo mi z mocowania filtru oleju wiec posmarowalem silikonem czarnym na wysoka temperature potem pozostawilem na godzinke i dokrecilem, tak samo zrobie przy tylnym moscie ( polecam silikon LOCTITE na wysoka temperature)



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-21, 23:08

:( witam!! ja tez mam niepowodzenie z tylnym mostem,mam przejechane 160 000km przed robotą było wszystko ok nic nie ciekło wszędzie sucho,tylko szpera była starta i nie działała,po wymianie szpery z ford racing --carbon ,nowa spreżyna z kompletu ,,nowe łozyska i simery przy kołach wszystko z ford racing most nawet sie wyciszył ,olej nowy ,modyfikator też ,po drodze jeszcze wymiana czujników ABS poniewać nie da rady bez ich wybudowania ,trzeba było je rozwalić ,,nie do wybudowania :( ,,po tej robocei cacy było 2 miesiace az uciecha jeżdzić ,,najpierw przy jednym kole wyciek dość poważny,potem przy drugim kole lało po feldze jak diabli siało olejem ,,teraz wsadzilem znowu nowe simery z innej firmy ciekawe jak to będzie,,półośki sa jakie sa widac na nich ślady uzytkowania--minimalne ,,ale przed tem na starych simerach trzymało ,wiec chyba do tej roboty trza sie zabrać z nowymi półoskami,albo zastosować łozyska naprawcze --nie wiem czy to cos pomoże poniewaz łozysko przy kole i tak chodzi po półośce --patent może dobry ale nie na długowieczność ,,roboty w diabły a efekt marny,przed robotą półośki latały wzdłużnie teraz minimalnie,i jak w starych i nowych łożyskach maja luz poprzeczny,na calej długości półośki ,,czyli w miejscu gdzie chodzi simer też ,więc tak było od nowości --taka uroda--tylniego mostu 8.8, jak szpera sie sciera to luzy sie wzmagają,tak teraz myślę narobiłes se chłopie bigosu ,trz to było olać ,jak zwykle nie tykane łazi jak coś poruszasz jest problem..........o kosztach nie wspomnę :kwasny:a żeby było ciekawiej przy tej robocie wyszedł dodatkowo wyciek ze skrzyni automat na wyściu na wał lało po katach jak byk..... już to kiedyś robiłem --wymiana simera pomogła na 3 lata i tak dobrze znowu dałem nowy ,,ale -,,jest lekki luz na panewce przed simerem czyli grubsza sprawa może przytrzyma wyciek na jakiś czas jak nie własciwie skrzynia do remontu --po takim przebiegu,a jest nie tykana od nowości ,tylko oleje i filtry były wymieniane---uroda konia :D :D :D --tak że pomału trzeba myśleć o rozstaniu z amerykańska motoryzacją --robota przy nim bez efektu ---koń na emerytura :D
Ostatnio zmieniony 2010-07-21, 23:20 przez smerf, łącznie zmieniany 1 raz.


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-21, 23:18

było założyć nowe lożyska z podwójnym simeringiem jeden wewnątrz a drugi na zewnątrz lub łożyska z przesunięciem żeby miegały po dobrej części półoski

http://partusa.pl/p/1291/696061/__o__ys ... 79_04.html



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-21, 23:24

własnie!!!!!! ale widzialem gorsze półośki i chodziło to jakoś nie sa jajowate maja tylko lekkie jakby przepolerowanie nie jakieś wzery ,,a jednakkk --lipa,te łożyska naprawcze maja chyba smar staly na łożysku


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-08-05, 21:28

i dalej się dzieje !!! co sie stanie jak wymienisz szperę na nową carbon z fofd racing ----po ostrej jeżdzie autostradą ok.15 min z szybkościa max. tz,230 /godz masz sie super olej z mostu wypierdziela z mostu przez odpowietrznik czałe podwozie opierdzielone ,zbiornik paliwa felgi amory --szkoda słów ,a ci co za mną jechali mieli sie super wszystko na szybach :D więc nie polecam tej roboty serdecznie ,temperatura jaka sie wydziela w moście przez mocna spreżynę i tarcie jakie teraz jest robi kłopoty jedynie można sobie dać czadu chwilowo i spoko do domu :] ---lipa-- amerykański mit ---a produkty z ford racing też przereklamowane--siema


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-06, 23:18

Zalozyc trzeba zbiorniczek do dyfra - na ktorym amerykanie oszczędzali w niektorych modelach i po sprawie.. Czysto sucho .. Problem rozwiazany .



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-07, 08:40




Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-08-07, 13:49

dokladnie,wystarczy zamontowac zbiorniczek i..po sprawie.POLECAM :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „8 przeniesienie napędu”