kontrola trakcji
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- bedzin
- Forumowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
- Model: Mustang GT 2000
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
kontrola trakcji
no wiec tak. spadl snieg przyszla zima a ja na jeszcze letnich oponkach ( bo trzymalem je do wyczerpania ale snieg mnie zaskoczyl) wyjechalem w miasto. wszytsko ladnie pieknie kontrola dziala i wogule potem wiecej sniegu i loooood. no wiec kontrola sie zalacza ale przy zalaczania slychac cos w tylnym moscie (takie jak by stukniecie) . pozniej sprawdzilem na wylaczonej i nic nie slychac. co to moze byc??
- Michaś
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
- Model: Y 2006 VB style
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vatican Bordo
To i ja się podłącze pod ABS.
Ja miałem problemy z zapalającą się kontrolką ABS i TCS załączął się na OFF (komputer wykazał błąd czujnika ABS w jednym z kół). Działo się to od czasu do czasu, tj. włączał się i wyłączał sam. Ale jakiś czas temu włączył się - coś stuknęło puknęło i świeci się teraz non stop. Czy to wciąż kwestia wariującego czujnika?
Ja miałem problemy z zapalającą się kontrolką ABS i TCS załączął się na OFF (komputer wykazał błąd czujnika ABS w jednym z kół). Działo się to od czasu do czasu, tj. włączał się i wyłączał sam. Ale jakiś czas temu włączył się - coś stuknęło puknęło i świeci się teraz non stop. Czy to wciąż kwestia wariującego czujnika?
- Michaś
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
- Model: Y 2006 VB style
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vatican Bordo
To i ja się podłącze pod ABS.
Ja miałem problemy z zapalającą się kontrolką ABS i TCS załączął się na OFF (komputer wykazał błąd czujnika ABS w jednym z kół). Działo się to od czasu do czasu, tj. włączał się i wyłączał sam. Ale jakiś czas temu włączył się - coś stuknęło puknęło i świeci się teraz non stop. Czy to wciąż kwestia wariującego czujnika?
Ja miałem problemy z zapalającą się kontrolką ABS i TCS załączął się na OFF (komputer wykazał błąd czujnika ABS w jednym z kół). Działo się to od czasu do czasu, tj. włączał się i wyłączał sam. Ale jakiś czas temu włączył się - coś stuknęło puknęło i świeci się teraz non stop. Czy to wciąż kwestia wariującego czujnika?
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Jak najbardziej może być kwestia wariującego czujnika. Sprawdź też czy nie masz czegoś nie oryginalnego - elektrycznego bo też miałem coś takiego że mi się zapałał TCS i ABS OFF podczas jazdy ( fakt w innym aucie ale piszę bo różnę są przypadki) komputer pokzywał czujnik a że było to razem z piasta to wymieniłem najpierw jedną, potem druga, potem trzecią a potem czwartą,a a problem nie zniknął, jak rozebrałem wszystko na dorbne kawałki to się okazało, że ktoś montująć czunniki parkowania (rodem z Mango) wciął się w instalkę od ABS'u, a jak to wypierniczyłem to problem zniknął. Tak samo miałem w tym samym aucie z poduszką. Kontrolka się świeciła, komp wykazywał że poduszka pasażera ma za małą rezystancję, a było to spowodowane tym, ze ktoś zamontował sobie zestaw głośnomówiący i wciął się w instalkę od poduszki.Michaś pisze:To i ja się podłącze pod ABS.
Ja miałem problemy z zapalającą się kontrolką ABS i TCS załączął się na OFF (komputer wykazał błąd czujnika ABS w jednym z kół). Działo się to od czasu do czasu, tj. włączał się i wyłączał sam. Ale jakiś czas temu włączył się - coś stuknęło puknęło i świeci się teraz non stop. Czy to wciąż kwestia wariującego czujnika?
Więc czasami róznych to szkód ludzie potrafią narobić.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2009-08-25, 00:02
- Model: Ford Mustang 2003
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Srebny metalik
BO tak TCS działa
Jak auto zrywa przyczepność najpierw TCS zmniejsza obroty (nie wiem czy przepustnica czy zapłonem i paliwem)- tak zwykle mamy.bedzin pisze:no wiec juz wszystko ok z kontrola, najwidoczniej kontrola na lodzie nie wyrabiala i glosniej chodzila wiec temat moim zdaniem mozna zamknac
Na lodzie jeżeli po regulacji obrotów jedno koło kręci się zdecydowanie szybciej to włącza się elektryczna pompa wspomagająca i przyhamowuje to koło. Właśnie wtedy pojawią się tykanie w tylnym moście

Podaje na przykładzie v6 (03)
Pozdrawiam i witam z 1 postem
