Uszkodzony Dyfer
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Eddy25
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 2015-05-01, 03:44
- Model: mustang 2003
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Uszkodzony Dyfer
Siema, mam pytanie, jaki dyfer można spasować do sn95 z 2003 roku v6? czy v8 spasuje? A może z jakiegoś innego amerykańskiego modelu jeszcze? Na allegro wybór bardzo mały i za drogo.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Uszkodzony Dyfer
masz manuala?
Jeśli tak to manual z V6 bez żadnych przeróbek można włożyć do V8 5.0 więc IMO wał i dyfer powinien pasować również z 5.0 (automatów i manuali)
Jeśli tak to manual z V6 bez żadnych przeróbek można włożyć do V8 5.0 więc IMO wał i dyfer powinien pasować również z 5.0 (automatów i manuali)
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Uszkodzony Dyfer
Co ci się stało z tym mostem?Eddy25 pisze:Siema, mam pytanie, jaki dyfer można spasować do sn95 z 2003 roku v6? czy v8 spasuje? A może z jakiegoś innego amerykańskiego modelu jeszcze? Na allegro wybór bardzo mały i za drogo.
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- Eddy25
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 2015-05-01, 03:44
- Model: mustang 2003
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: Uszkodzony Dyfer
jeszcze sam do końca nie wiem czekam na informacje od mechanika, prawdopodobnie jakaś zębatka w dyfrze, podczas jazdy na wprost co jakis czas lewe koło podskakuje razem z zaciskiem wydajac okropny dzwiek, podczas skrecania w lewo też podskakuje a jak skręcam w prawo (lewe koło wykonuje większy obrót niż prawe) to niemiłosiernie nap@#%dala
- Eddy25
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 2015-05-01, 03:44
- Model: mustang 2003
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: Uszkodzony Dyfer
Potrzebuje 2 satelit mechanizmu różnicowego oraz 2 koła koronowe jest w stanie mi ktoś pomóc? Gdzie to mogę zdobyć?
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Uszkodzony Dyfer
W takiej sytuacji chyba najlepsze rozwiązanie to używany dobry dyfer z tego rocznika ale to raczej ciężko będzie zdobyć ,z innego mustanga niby podejdzie ale jest kwestia długości wału napędowego i przełożenie,można też kupić w USA cały wkład do dyfra,bo same trybki to raczej nie występują jako część zamienna --jest to problem nie lada ,pozostaje jeszcze kwestia złożenia tego do kupy żeby nie wyło ,nie buczało i od razu nie padło ,dyfer złożyć to jest sztuka --ciężki temat panie
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Uszkodzony Dyfer
Patrzyłeś na Rockauto ? Cały wkład nie jest aż tak drogi.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs