Problem z odbezpieczeniem skrzyni - V6 3.8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Problem z odbezpieczeniem skrzyni - V6 3.8
Może ktoś przerabiał już temat. Skrzynia nie daje się wypiąć z pozycji - P , nie daje się wcisnąć przycisk zabezpieczający przełożenia. Na innych przełożeniach działa bez problemu.
"Marzenia stają się prawdą"
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Re: Problem z odbezpieczeniem skrzyni - V6 3.8
Kiedy dźwignia skrzyni znajduje się w pozycji - P-, nie daje się wcisnąć przycisk odbezpieczający, chyba że oburącz Zarówno przy zgaszonym silniku jak i odpalonym nie mogę zmienić pozycji biegów. Jeśli przekręcę lekko kluczyk , bez załączenia kontrolek, wtedy bez problemu mogę wcisnąć i przełożyć na - N-, odpalam i reszta chodzi bez problemu, pomijając przełożenie -P-. Tak więc jeździć mogę ale zanim odwiedzę warsztat dobrze byłoby znać przyczynę.
"Marzenia stają się prawdą"
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Problem z odbezpieczeniem skrzyni - V6 3.8
ja bym stawiał na przetarty kabel z prądem idący do skrzyni. U mnie było dokładnie to samo tyle że w starszym mustangu bo 1995 rok. Sprawdź dla świętego spokoju olej. Dokładnie taki objaw mam jak nie przyłożę odcinki do skrzyni bo zrobiłem sobie taki przełącznik.
302 HOooooo
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Problem z odbezpieczeniem skrzyni - V6 3.8
Zaden ani kabel ani olej bo co ma olej do blokady shiftera? Albo automat stopu albo stacyjka Ci nawala.Awaryjnie mozesz odblokowac?
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Problem z odbezpieczeniem skrzyni - V6 3.8
pod pedałem od hamulca masz taki przycisk/przełącznik jeśli on nie działa to nie wrzucisz biegu jeśli przerabiał Ci ktoś swiatła to mogła się np. kostka od niego spalić
zobacz czy stop Ci świeci to będziesz wiedział
zobacz czy stop Ci świeci to będziesz wiedział
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Re: Problem z odbezpieczeniem skrzyni - V6 3.8
W kostce pod pedałem gazu upalił się kabelek i sobie wypadł. Włożyłem i skrzynia działa Dzięki wszystkim wypowiadającym się za pomoc Dzięki Sunny.
Ps. ostrzeżenie, jak się kładziecie na podłodze pomiędzy fotelem a pedałami.... uwaga na elektryczne sterowanie fotela kierowcy, nacisnąłem przypadkiem i fotel wcisnął mnie w pedały
Ps. ostrzeżenie, jak się kładziecie na podłodze pomiędzy fotelem a pedałami.... uwaga na elektryczne sterowanie fotela kierowcy, nacisnąłem przypadkiem i fotel wcisnął mnie w pedały
"Marzenia stają się prawdą"