Krótko i na temat:
Ten zestaw będzie się nadawał do 3.8 V6 czy szukać gdzie indziej?
http://www.usauta.pl/index.php?cPath=13 ... &pID=13133" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomoc w wyborze sprzęgła.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.
Powinien, tylko sprawdź ilość zębów na wałku bo standard to 10.Rockmancar pisze:Krótko i na temat:
Ten zestaw będzie się nadawał do 3.8 V6 czy szukać gdzie indziej?
http://www.usauta.pl/index.php?cPath=13 ... &pID=13133" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak zamawiałem sprzęgło w PL to nie dopisałem tego po czym przysłali ma na 26 zębów i musiałem reklamować (kasę odzyskałem po miesiącu, ale musiałem przez chwilę kupić dwa zestawy)

- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.
Okej, dziękuję za radęstang232 pisze:Powinien, tylko sprawdź ilość zębów na wałku bo standard to 10.Rockmancar pisze:Krótko i na temat:
Ten zestaw będzie się nadawał do 3.8 V6 czy szukać gdzie indziej?
http://www.usauta.pl/index.php?cPath=13 ... &pID=13133" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak zamawiałem sprzęgło w PL to nie dopisałem tego po czym przysłali ma na 26 zębów i musiałem reklamować (kasę odzyskałem po miesiącu, ale musiałem przez chwilę kupić dwa zestawy)

- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.
Teoretycznie powinno być ok.
Kiedyś wymieniałem w SN95 V6. Po założeniu chyba właśnie LUKa, z pedału sprzęgła zrobiła się bardzo głośna grzechotka. Po paru dniach reklamowałem. Do tego trzeba było wyjąć nowe sprzęgło, więc kupiłem odciągacz w PL, tarcze i docisk zregenerowałem. Ostatecznie zostałem ze zregenerowanym i byłem bardzo zadowolony. Nigdy nie sprawiło problemu.
Kiedyś wymieniałem w SN95 V6. Po założeniu chyba właśnie LUKa, z pedału sprzęgła zrobiła się bardzo głośna grzechotka. Po paru dniach reklamowałem. Do tego trzeba było wyjąć nowe sprzęgło, więc kupiłem odciągacz w PL, tarcze i docisk zregenerowałem. Ostatecznie zostałem ze zregenerowanym i byłem bardzo zadowolony. Nigdy nie sprawiło problemu.
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.
Dziękuję za kolejne rady!jaco pisze:Teoretycznie powinno być ok.
Kiedyś wymieniałem w SN95 V6. Po założeniu chyba właśnie LUKa, z pedału sprzęgła zrobiła się bardzo głośna grzechotka. Po paru dniach reklamowałem. Do tego trzeba było wyjąć nowe sprzęgło, więc kupiłem odciągacz w PL, tarcze i docisk zregenerowałem. Ostatecznie zostałem ze zregenerowanym i byłem bardzo zadowolony. Nigdy nie sprawiło problemu.

Ogólnie to czekam jeszcze jaką decyzję podjąć, bo po prostu padło mi prawdopodobnie łożysko oporowe i przy okazji jak skrzynia będzie wyjęta chciałem wymienić od razu docisk i tarczę. Czekam aż mechanik mi powie co jest uszkodzone konkretnie i wtedy zacznę działać. Wspominał też, że LUKa często podrabiają, ale oryginalności nie jest się w stanie określić póki się go nie założy i właśnie nie będzie hałasów albo sprzęgło będzie ciężkie.
Jeszcze raz dziękuję za radę, teraz tez będę rozważał regeneracjregenerację jak przyjdzie co do czego.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.
Wymień dwa łożyska tzw prowadzące i oporowe, bo się jak złożysz wszystko okaże że drugie też wyje.Rockmancar pisze:Dziękuję za kolejne rady!jaco pisze:Teoretycznie powinno być ok.
Kiedyś wymieniałem w SN95 V6. Po założeniu chyba właśnie LUKa, z pedału sprzęgła zrobiła się bardzo głośna grzechotka. Po paru dniach reklamowałem. Do tego trzeba było wyjąć nowe sprzęgło, więc kupiłem odciągacz w PL, tarcze i docisk zregenerowałem. Ostatecznie zostałem ze zregenerowanym i byłem bardzo zadowolony. Nigdy nie sprawiło problemu.![]()
Ogólnie to czekam jeszcze jaką decyzję podjąć, bo po prostu padło mi prawdopodobnie łożysko oporowe i przy okazji jak skrzynia będzie wyjęta chciałem wymienić od razu docisk i tarczę. Czekam aż mechanik mi powie co jest uszkodzone konkretnie i wtedy zacznę działać. Wspominał też, że LUKa często podrabiają, ale oryginalności nie jest się w stanie określić póki się go nie założy i właśnie nie będzie hałasów albo sprzęgło będzie ciężkie.
Jeszcze raz dziękuję za radę, teraz tez będę rozważał regeneracjregenerację jak przyjdzie co do czego.
Przy wymianie sprzęgła wymienia się te dwa łożyska zawsze.
Robiłem raz taki manewr, że tylko łożyska wymieniłem i było OK.
