nawiew
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
nawiew
heyka!! padł mi nawiew a dokładnie wieje tylko na przednią szybę , regulacja szybkosci nawiewu działa,, klima działa ale dmucha w kazdym połozeniu obojętnie czy szyba czy nogi czy mix czy klima wszedzie jedna pozycja nawiewu NA SZYBE jakies podpowiedzi ??co sprawdzić
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
No to chyba masz to co u mnie. Też mi się coś takiego stało.
Ja na razie zrobiłem prowizorkę bo b. trudno dostać się do takiej pompki podciśnienia, ta ją nawet przypomina
http://moto.allegro.pl/item1091863932_f ... ompka.html
Cały system działa na podciśnienie, do tej pompki dochodzi wężyk (jeden z wielu) od panela sterowania nawiewem. Podciśnienie powoduje, że ten ,,dzyndzel'' który wystaje z pompki, porusza się w dół, dzięki czemu otwiera się klapka sterująca ( gdzie ma dmuchać) do której dojdziesz zdejmując wszystkie plastyki z konsoli środkowej i kratki nawiewów środkowych.
Żeby dojść do pompki musisz zdjąć ten wystający z deski zegarek.
Jak już wszystko rozłożyłem, okazało się że jak odczepiłem wężyk od pompki to przykładając palec do wężyka, czuć że wężyk jest ok bo zasysa powietrze.
Mam więc podejrzenie, że padła właśnie pompka.
Na razie odkręciłem tą pompkę przez otwór po zegarku ( oj łatwe to nie jest chyba, że masz malutkie rączki) jest przymocowana na dwie śrubki. Pompka opuściła się nieco przez co o dziwo system zaczął działać
Aby całkiem ją zdemontować trzeba jeszcze odkręcić śrubkę łączącą dźwignie klapki z dźwignią pompki, ale nie jest to łatwe zadanie.
Wtedy miałem już tak podrapane dłonie, że tymczasowo odpuściłem.
Podejrzewam, że właśnie ta pompka/ siłownik się zepsuła.
Na razie sterowanie nawiewem działa ( siła nawiewu moim zdaniem jest na 90%).
Mam plan podejść do tego jeszcze raz, ale dopiero jak kupię jakąś podobną pompkę/ siłownik. Ta z linka jest nawet podobna.
Ja na razie zrobiłem prowizorkę bo b. trudno dostać się do takiej pompki podciśnienia, ta ją nawet przypomina
http://moto.allegro.pl/item1091863932_f ... ompka.html
Cały system działa na podciśnienie, do tej pompki dochodzi wężyk (jeden z wielu) od panela sterowania nawiewem. Podciśnienie powoduje, że ten ,,dzyndzel'' który wystaje z pompki, porusza się w dół, dzięki czemu otwiera się klapka sterująca ( gdzie ma dmuchać) do której dojdziesz zdejmując wszystkie plastyki z konsoli środkowej i kratki nawiewów środkowych.
Żeby dojść do pompki musisz zdjąć ten wystający z deski zegarek.
Jak już wszystko rozłożyłem, okazało się że jak odczepiłem wężyk od pompki to przykładając palec do wężyka, czuć że wężyk jest ok bo zasysa powietrze.
Mam więc podejrzenie, że padła właśnie pompka.
Na razie odkręciłem tą pompkę przez otwór po zegarku ( oj łatwe to nie jest chyba, że masz malutkie rączki) jest przymocowana na dwie śrubki. Pompka opuściła się nieco przez co o dziwo system zaczął działać
Aby całkiem ją zdemontować trzeba jeszcze odkręcić śrubkę łączącą dźwignie klapki z dźwignią pompki, ale nie jest to łatwe zadanie.
Wtedy miałem już tak podrapane dłonie, że tymczasowo odpuściłem.
Podejrzewam, że właśnie ta pompka/ siłownik się zepsuła.
Na razie sterowanie nawiewem działa ( siła nawiewu moim zdaniem jest na 90%).
Mam plan podejść do tego jeszcze raz, ale dopiero jak kupię jakąś podobną pompkę/ siłownik. Ta z linka jest nawet podobna.
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
z tego co pamiętam bo kilka lat temu wybudowywałem cały kokpit poniewaz rozciekła sie nagrzewnica.to sa tam 3 takie siłowniki na podciśnienie--(pompki ),nie pamietam czy wszystkie jednakowe i jest jeszcze zbiornik za schowkiem w kokpicie ,zbiornik ma w sobie zapas podciśnienia ,te siłowniki poruszaja klapami od nawiewów----pozdr........ a tu pompki http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,7036 różnią się więc nie sa jednakowe
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
tu nie ma co dziekować tylko częsci kupować ,,a kupisz u mnie co tylko chcesz ----pozdroooooooo
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
no kurka !!! ani nie gadaj ,koń najwazniejszy jest,potem cała reszta
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
dobra pogoniony czasem rozebrałem konia i... okazało sie ze są tam kolorowe przewody cisnieniowe sprawdziłem te co dochodza do pompek i nie dawały oznak , wiec do zbiornika cisnieniowego doszedłem i odłaczyłem oba czarne przewody co w niego wchodza i nic zero cisnienia , no to pozostało pod maska pogrzebać , cisnieniówka idzie od pompy wspomagania hamulców wzdłuz podszybia pod maską i wchodzi do kabiny na wysokosci mniej wiecej klimy , przed tym wejsciem jest łącznik i tam własnie urwał sie wężyk i nie dawało cisnienia tzn nie ssało , jutro zobacze skąd taki węzyk dopasowac albo sie jakąś sztuke zrobi pozdr
był konik
a teraz boattail 71
a teraz boattail 71