Witam
Mam pytanie. Jak jest z układem chłodzenia w mustangu 1994-1995 5.0 HO GT. Jeśli zaleje więcej płynu chłodniczego to czy on jak w 3.8 sobie usunie nadwyżkę przez zbiorniczek wyrównawczy z wężem czy muszę usunąć nadwyżkę płynu ręcznie? Pytam bo znalazłem po przepalaniu pod autem trochę płynu chłodniczego a nie widzę żeby ciekło pod autem gdy jest włączony silnik siedziałem z 20 min i pompa jak i uszczelki pod głowicą są ok. Dajcie znać bo się stresuję nie lubię problemów z układem chłodzenia bo w każdym mustangu kończyło się wymianą uszczelek pod głowicą.
Pozdrawiam
Pytanie o układ chłodzenia gt 1995
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Pytanie o układ chłodzenia gt 1995
tak wyleje nadwyżkę przez otwór w korku zbiornika,,a ile tego lałeś ,pełna chłodnica i ile w zbiornik nalałeś>>?,,zobacz jak zimny kompletnie ile jest w zbiorniku powinno być na wysokości dolnej kreski,,czasami dluzej to trwa az sie odpowietrzy nawet kilka razy musi kompletnie wystygnąć ,,w kazdym razie jak ciepły musi wyciskać w zbiornik jak zimny musi wciągać spowrotem ,jak tak nie działa to jest nieszczelność
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Pytanie o układ chłodzenia gt 1995
Wiesz co było tak. Wziąłem auto na wyścigi na 1/4mili. Przygazowałem je. Wróciłem i w układzie chłodzenia był syf myślałem ze uszczelkę pod głowicą wydmuchało a okazało się ze poprzedni właściciel nie wyczyścił zbiornika i nie było widać poziomu płynu. Dolałem 400mm i okazało się ze jest na full pod korek. Ściągnąłem dużą strzykawką z rurkami do kroplówki 250ml . Pojechałem podriftować autkiem i wróciłem jak się porządnie zagrzał i nie wyrzuca płynu. Jest już ok. Mam min ubytek płynu parę kropli dziennie ścieka po zbiorniku na płyn muszę sprawdzić węże i czy sam zbiornik nie cieknie. Temperatura idealnie trzyma jest ciepły nawiew z rur nie leci siwy dym olej ładny w silniku.
302 HOooooo